otto Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Jag köpte mig en Iphone strax innan jag åkte till Thailand i juli. När jag kom hem ringde jag ett thainummer för första gången, en lång signal +två korta sedan bröts det. Ringde teliasupporten dom hade diverse trix och tips men inget hjälpte + att jag har varit i teliabutiken på backaplan i göteborg tre gånger+lan-master en gång Sedan blev den uppskickad telecare service ljungby och varit där i en dryg vecka. Fick en ny telefon + 500 och ringa för som plåster på såren, allt frid och fröjd, o nej då. Samma fel på "nya telefonen" Kan ett sådant företag som Telecare service ändra ett imei nummer, telefonen såg helt ny ut när jag fick den, men det gjorde i och fö rsig min oxå. Att ett sådant fel skulle uppträda hos samma kund verkar helt otroligt. För mig verkar det troligare att få sju rätt på lotto än att det här skulle drabba en och samma person. Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Ja du köper man en apfån ,så kan allt hända tyvärr Jag skulle aldrig köpa en apfån Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Känns inte som att MPR behöver en tråd till i detta ämnet, redan "vi som lööw Apple" och kopian "vi som lööw Android"som FdLappen startade är 1 för mycket. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Tacka vet jag dom gamla handtags ericsson som vägde x antal kilo.Dom funkade i alla väder. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=nf5-Prx19ZM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Ja du köper man en apfån ,så kan allt hända tyvärr Jag skulle aldrig köpa en apfån Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Som om adroids telefoner aldrig går sönder. Vilken fantastisk begåvad påstående du kommer med. Det är ungefär som folk säger köp en volvo de är lätta att meka med. Jag köpte en suzuki. behöver inte meka alls med den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Som om adroids telefoner aldrig går sönder. Vilken fantastisk begåvad påstående du kommer med. Det är ungefär som folk säger köp en volvo de är lätta att meka med. Jag köpte en suzuki. behöver inte meka alls med den. Kan du ringa med suzukin ? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Som om adroids telefoner aldrig går sönder På jobbet har vi 400 telefoner med android, privat känner jag 6 personer som använder Iphone, 3 av dom har köpt nytt glas, ingen på firman har råkat ut för det. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.