Jump to content
IGNORERAD

Hotell i Bangkok


Dragos

Recommended Posts

Finns gamla klassiska Malaysia Hotell kvar?

Antar det flyttade dit efter natten på Grace.

Men det e snart 10 år sen.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Towe

    4

  • elve99

    2

  • Changnoi

    2

  • lellexp

    2

Mest aktiva i denna tråd

mamma bäng fan pappa käng

Reno hotel vid mbk brukar jag bo på

Den gatan, Soi Kasemsan, har jag bott på dom flesta hotellen/guesthousen i kring 1998-2001. Var en trevlig stämmning där då med många uteserveringar. Lite av ett KhoSan Road för vuxna.

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det kvar? Har bott där ett flertal gånger i början på 90-talet, sunkigt redan då.

Gick förbi för några år sen och stanna för en öl, prata med en städerska och hon sa att inget har ändrats dom sista 30 åren, men tror inte där är några tjejer på övervåningen längre.

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

hotel27 på soi 22 , 350 bath natten :crazy:

Finns det kvar? Har bott där ett flertal gånger i början på 90-talet, sunkigt redan då.

Gick förbi för några år sen och stanna för en öl, prata med en städerska och hon sa att inget har ändrats dom sista 30 åren, men tror inte där är några tjejer på övervåningen längre.

ja jävligt slitet men funkar bra :thumbsup:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Golden Palace, Suhkumwit Soi 1 kostar c:a 1200 bath inkl. frukost. Skapligt hotell med swimmingpool.

har bott där många gånger för länge sedan, dock aldrig testat poolen...

Miami ett annat gammalt slitet hotel där de stänger av strömmen kl 12 prick så man vet att det är dags att checka ut...

Dräller ju av hotel i stan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för bilderna! Ser ut precis som jag minns det för över 20 år sedan. Tror inte det blir aktuellt att övernatta där igen.

Ändrades av elve99
Link to comment
Dela på andra sajter

ja jävligt slitet men funkar bra :thumbsup:

Ja det finns bättre, bodde där ganska mycket 1985-1990, var det absolut billigaste på sukhumvit.

Gillar att dom har kvar spottkoppen, inte många hotell som erbjuder det idag. :dirol:

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...