Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Volta


ban98arne

Recommended Posts

Jag väntar på den nya "iSuck", innan jag uppgraderar vår dammsugare!

Kräver iofs ett nytt elluttag, men Apple sänder med en "iOutlet", så att alla mycket enkelt kan bygga en adapter!

Bara 18795:- för enklaste modellen och upp till 29655:- för Toppmodellen som sägs ha utbytbar påse!!!

På Media Markt nästa år ryktas det.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    6

  • Wangthong

    6

  • Khemmarat

    4

  • ban98arne

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En bekant till mig fick för sig att vara snäll och dammsuga den öppna spisen när hustrun var borta. Nu var det dock fortfarande glöd kvar vilket orsakade att dammsugaren dog.

Inga problem, han åkte iväg med den till soptippen och sedan till affären och köpte en ny i samma märke som han pulade in i städskåpet.

Dagen efter frågade hustrun vad som hade hänt med dammsugaren.

Vad menar du, jag vet ingenting sa han och såg väldigt oskyldig ut.

Vi har ju haft en gul men nu har det plötsligt blivit grön blev svaret han fick :14:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nilfisk sägs vara marknadens bästa men vad vet jag, använder själv Siemens 1300 w svart

Aj Aj Aj Towe! Att använda en dammsugare svart är allvarliga saker. Vad säger skatteverket om det?

:y2:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte sista dammsugaren för otroliga 199 :- på rusta, ( till husvagnen ).

Låter för visso mer än hon suger...men det har jag märkt är rätt vanligt, med alla sugande objekt...

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag som trodde alla skulle rekommendera den här...

post-3080-0-40246400-1347617798.jpg

Herr Chang har talat.

Tommys var rolig din var bara tafatt och tråkig, vad har hänt Herr Chang du som en gång i tiden var både rolig och på G. Missade inte en fest vare sig i vårt långa land eller i Thailand, vem minns inte dina fosterställnings bilder från LOS.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag som trodde alla skulle rekommendera den här...

post-3080-0-40246400-1347617798.jpg

Herr Chang har talat.

Den kör inte Android, så den suger fett :crazy:

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Miele is da shit...punkt slut//Hn

Nu kan ni stänga denna tråden. Det Lillpitten inte vet om damsugare, är inte värt att veta. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kan ni stänga denna tråden. Det Lillpitten inte vet om damsugare, är inte värt att veta. :wink:

Touché muttan :rotfl: .

Så sant som det är sagt...Volta står sig slätt mot riktig kvalitet och det stavas Miele.. sagt av en glad hobbystädare vars Miele får slita ont 2 gånger i veckan ///Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har även Äpplet gett sig in i denna lukerativa marknad.

post-9898-0-58957200-1347660705.jpg

Nu får Electrolux sluta tillverka dammsugare för man kan tydligt se på bilden att de kopierat iSuck

Å helt plötsligt blev ban98arne min idol tills han förstör allt igen.

Den bilden älskar jag, får jag kopiera den och sätta upp på jobbet?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får jag nog fråga mig själv i det här fallet då:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har även Äpplet gett sig in i denna lukerativa marknad.

post-9898-0-58957200-1347660705.jpg

Nu får Electrolux sluta tillverka dammsugare för man kan tydligt se på bilden att de kopierat iSuck

Ser precis ut som vår Electrolux dammsugare, hade jag vetat att det var en designkopia, så hade jag aldrig köpt den...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser precis ut som vår Electrolux dammsugare, hade jag vetat att det var en designkopia, så hade jag aldrig köpt den...

MVH Tommy

Har du kollat vilka som äger VOLTA?

Nä, kolla inte vilka som äger Volta.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att det var första hälften av 80-talet som elektrolux köpte in volta.

Bra gissning forsök med 1934

80-talet ? ärligt ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra gissning forsök med 1934

80-talet ? ärligt ?

Tror innebär att jag inte är säker, i varje fall gjorde E-lux en del inköp på 80-talet. Elektrohelios och Huskvarna vitvaror t.ex.

Volta var inte riktigt samtidigt, men tror att det var däromkring, kanske några år tidigare.

Tänker inte googla på det i varje fall. Men Volta har varit Elektrolux länge.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänker inte googla på det i varje fall

Gör det och få ihop det

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Djävulens påfund är vad det är, oavsett märke och modell :angry2:

Plockade fram min snabeldrake idag..

Sög sämre än sämst, pås-jäveln såklart knökfull och paketet med nya påsar självklart tom..

Bara ställa sig och gröpa ur allt damm ur påsen, tog väl ungefär en kvart, och sen stoppa tillbaka den i bestens mage.. Lagom när jag är klar med det ringer morsan och tjattrar och jag berättade om mitt elände. -Men så ska du ju inte göra, säger hon och skrattar.. Du ska ju klippa upp påsen längs med ett veck och sen tejpa igen den när du tömt den.. -Döhh, du hade väl kunnat ringt 20 minuter tidigare och sagt det, tant! Sa jag då :whoco5:

När jag öppnar städskrubben igen för att plocka fram något annat så ser jag en låda inkilad mellan massa annat bråte och vad finns i den då ???

Jodå självklart :52:

Knasen du hänger inte med i dagens högteknologiska samhälle!

http://www.dammsugarpasar.nu/

sajten för alla oss sugfantaster som saknar rätt påse, bara att logga in å shoppa loss bland marknadens största utbud! (hoppas jag, har inte kollat sajten alls...)

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vet att Rusta hade ett jäkla sortiment på dammsugarpåsar förut. Hade något riktigt gammalt schabrak förut som jag inte hittade påse till förrän jag till slut hittade på Rusta :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...