Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Volta


ban98arne

Recommended Posts

Skaffa en Android istället som kan sköta alla hemsysslor. T ex den här modellen

post-9573-0-31845500-1347451063.jpg

Men man måste så klart införskaffa dammsugartillbehör.

post-9573-0-31845500-1347451063.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    6

  • Wangthong

    6

  • Khemmarat

    4

  • ban98arne

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Snart kommer Apple med sin iMaid kanske?

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaddå påsar? Dyson de e grejor det, inte en påse i sikte.

Oscar.

Dyson, de där som viner som jetmotorer?

Har en Hitachi i Bangkok med samma konstruktion, tror Dyson sålde sitt patent till Japanerna för Asien marknaden, för att få startkapital.

Dysons handtork som börjar dyka upp på offentliga toaletter, funkar faktiskt! Airblade eller vad de nu heter.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite OT. Hur man dödar en Elektrolux.

Hände i Saudi. Xet dammsög och fick se en stor kackerlacka som hon snabbt sög upp.

Fruntimret blev lite orolig för att 'odjuret' skulle krypa ut igen och tog en insektspray och sprutade in i slangen,

Stor explosion, utblåsfiltret lämnade märke i taket.

Oscar.

Låter väl ungefär som rörisen som skulle dra om en gasledning i en lägenhet i stockholm.

Varvid tanten var mycket orolig över läckande gas medans han jobbade.

Inga problem sa killen pedagogiskt jag lånar bara din damsugare så leder vi ut gasen genom dammsugaren ut i fönstret här så är det ingen fara.

Han började jobba och drog sen igång damsugar som stog uppställd med öppet fönster. Tog inte lång tid innan det kom en kratig smäll. Varvid damsugaren efter det låg på andra sidan gatan efter en smärre flygtur... :)

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Samsung så klart :thumbsup:

Även telefoner, tv apparater och digitalboxar mm

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Skaffa en Android istället som kan sköta alla hemsysslor. T ex den här modellen

post-9573-0-31845500-1347451063.jpg

Men man måste så klart införskaffa dammsugartillbehör.

Ser bättre ut en Iphone

Snake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vete i tusan vad jag har för dammsugare.

Men jag har nog dammsugarpåsar i städskåpet till alla modeller på marknaden.

Plus några universalpåsar, som heller inte passar. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Apple suger rejält så man borde ha en sådan, men jag har fegat och kör med Electrolux UltraOne till vardags och Miele till fest :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Djävulens påfund är vad det är, oavsett märke och modell :angry2:

Plockade fram min snabeldrake idag..

Sög sämre än sämst, pås-jäveln såklart knökfull och paketet med nya påsar självklart tom..

Bara ställa sig och gröpa ur allt damm ur påsen, tog väl ungefär en kvart, och sen stoppa tillbaka den i bestens mage.. Lagom när jag är klar med det ringer morsan och tjattrar och jag berättade om mitt elände. -Men så ska du ju inte göra, säger hon och skrattar.. Du ska ju klippa upp påsen längs med ett veck och sen tejpa igen den när du tömt den.. -Döhh, du hade väl kunnat ringt 20 minuter tidigare och sagt det, tant! Sa jag då :whoco5:

När jag öppnar städskrubben igen för att plocka fram något annat så ser jag en låda inkilad mellan massa annat bråte och vad finns i den då ???

Jodå självklart :52:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vete i tusan vad jag har för dammsugare.

Men jag har nog dammsugarpåsar i städskåpet till alla modeller på marknaden.

Plus några universalpåsar, som heller inte passar. :crazy:

Det känner man igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sög sämre än sämst, pås-jäveln såklart knökfull och paketet med nya påsar självklart tom..

Den som uppfinner en självtömmande, tyst och bra dammsugare utan påsar, borde kunna få nobelpriset!

Link to comment
Dela på andra sajter

en gammal Nilfisk industridammsugare i källaren.. sedan med en bunt 50mm VP-rör fixar man till en centraldammsugare

Nissefisk? Är inte han bannad? :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Miele is da shit...punkt slut//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Djävulens påfund är vad det är, oavsett märke och modell :angry2:

Plockade fram min snabeldrake idag..

Sög sämre än sämst, pås-jäveln såklart knökfull och paketet med nya påsar självklart tom..

Bara ställa sig och gröpa ur allt damm ur påsen, tog väl ungefär en kvart, och sen stoppa tillbaka den i bestens mage.. Lagom när jag är klar med det ringer morsan och tjattrar och jag berättade om mitt elände. -Men så ska du ju inte göra, säger hon och skrattar.. Du ska ju klippa upp påsen längs med ett veck och sen tejpa igen den när du tömt den.. -Döhh, du hade väl kunnat ringt 20 minuter tidigare och sagt det, tant! Sa jag då :whoco5:

När jag öppnar städskrubben igen för att plocka fram något annat så ser jag en låda inkilad mellan massa annat bråte och vad finns i den då ???

Jodå självklart :52:

Ser ut som disketter.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan provkör en Samsung men insåg snabbt att Volta rules

post-9898-0-91900200-1347469811.jpg

Drömma kan du. Titta på bilden och din högra handen blir din fru. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Låter väl ungefär som rörisen som skulle dra om en gasledning i en lägenhet i stockholm.

Varvid tanten var mycket orolig över läckande gas medans han jobbade.

Inga problem sa killen pedagogiskt jag lånar bara din damsugare så leder vi ut gasen genom dammsugaren ut i fönstret här så är det ingen fara.

Han började jobba och drog sen igång damsugar som stog uppställd med öppet fönster. Tog inte lång tid innan det kom en kratig smäll. Varvid damsugaren efter det låg på andra sidan gatan efter en smärre flygtur... :)

Fääk,nu kommer tvångstankarna.vad var det för märke på insektssprayen ifall man skulle få för sig att prova?

Ja det finns ju många olämpliga sätt att använda dammsugaren på men att försöka tömma bilen på bensin som den här snubben i Övik http://www.teknikensvarld.se/2012/04/04/30092/slangade-bensin-med-dammsugare/ Detta är jättefarligt . Det där med insektsspray blev jag sugen på när jag skulle bekämpa ett getingbo som satt lite illa till så tanken är ju inte så långsökt. Tur att jag inte hittade någon radar geting (insektsspray) eller att det inte blev strömavbrott.

Jag brukar köpa billiga skitdammsugare på typ rusta och biltema en viktig sak att kolla att det finns påsar att köpa gärna lättillgängligt och billigt.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är grejor det, haft den i flera år

post-6660-0-21733200-1347474779_thumb.jp

Hur var det nu med läskunnigheten. Hugin är precis lika mycket skit som Ford och har inte i denna tråden att göra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan provkör en Samsung men insåg snabbt att Volta rules

post-9898-0-91900200-1347469811.jpg

Tror fan att det inte fungerade bra! Hon glömde sätta i sladden.

Så kan det ju gå om man har väldigt tysta modeller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Hur var det nu med läskunnigheten. Hugin är precis lika mycket skit som Ford och har inte i denna tråden att göra!

Hade en Volta men den brann upp i motorn, tålde inte damm men det gör Hugin

Hoppas du får rysningar som vissa får från griffeltavlan

Hugin Hugin Hugin Hugin Hugin Hugin

Mvh Mr Hugin

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...