Jump to content
IGNORERAD

Hotel Avenue Inn, Soi Welcome, Jomtien


Hotell Avenue Inn Jomtien

Recommended Posts

  • Svar 585
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Hotell Avenue Inn Jomtien

    199

  • Sam sip sam

    30

  • Towe

    21

  • Herr Chang

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hotell Avenue Inn Jomtien

amja, on 11 Sept 2012 - 23:35, said:snapback.png

Bilder och priser på rummen vore bra.
Kanske en länk till hemsidan?
Mvh
Amja
----------------------------------------------
Khun Ken

 

Vill bara nämna det att länken till hemsidan finns under varje inlägg som jag gör.

 

MVH

Björn,

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

amja, on 11 Sept 2012 - 23:35, said:snapback.png

 

Vill bara nämna det att länken till hemsidan finns under varje inlägg som jag gör.

 

MVH

Björn,

Jag har sett det. :thumbsup:  Men amja missade det  tydligen så därför länkade jag till honom. Vi har varit upptagna med vårt husbygge i 1,5 år och inte varit någonstans så jag hör av mig

när jag vill boka rum. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Jag har sett det. :thumbsup:  Men amja missade det  tydligen så därför länkade jag till honom. Vi har varit upptagna med vårt husbygge i 1,5 år och inte varit någonstans så jag hör av mig

när jag vill boka rum. 

 

Tack skall du ha, blir trevligt att ses!!

 

MVH

Björn,

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemsida som du hänvisar till-

gäller priserna eller...min kamrat

åt häromdagen å sade att det inte

var samma priser på notan som

på eran hemsida

vem har rätt ??

jag vet inte-men vill veta..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Hemsida som du hänvisar till-

gäller priserna eller...min kamrat

åt häromdagen å sade att det inte

var samma priser på notan som

på eran hemsida

vem har rätt ??

jag vet inte-men vill veta..

 

Hejsan, ja hemsidan har en prisinformation som är lite "gammal" verkar det som. Informationen om maten i övrigt skall vara korrekt men just uppdateringen på matpriserna är lite eftersatt.

Ber om ursäkt..

 

MVH

Björn,

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan, ja hemsidan har en prisinformation som är lite "gammal" verkar det som. Informationen om maten i övrigt skall vara korrekt men just uppdateringen på matpriserna är lite eftersatt.

Ber om ursäkt..

 

MVH

Björn,

Hur svårt kan det vara att ändra?...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Bra tanke där "tjobo56", klart det händer saker och ting varje dag. Jag tror dock att jag nöjer mig så länge, tills jag blivit lite mer varm i kläderna om att rapportera om detta med maten.

 

Jag tror också med förlov sagt, att en "trevlig stund" hoppas jag att kunderna själva kan frambringa. Vi har trevliga lokaler och en mycket trevlig personal, så förutsättningana är mycket goda i alla fall.

 

Välkommen, hoppas jag finns på plats när du kommer, men maten kommer i alla fall att finnas väntandes på dig!

 

MVH

Björn,

Hej Bjorn,

Trevlig presentation av din verksamhet,tycker du gor helt ratt i att halla dej till karnverksamheten istallet for att skapa "har ar mitt liv och mina gaster"

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan, ja hemsidan har en prisinformation som är lite "gammal" verkar det som. Informationen om maten i övrigt skall vara korrekt men just uppdateringen på matpriserna är lite eftersatt.

Ber om ursäkt..

 

MVH

Björn,

Ok matpriser eftersatta- men du hänvisar till hemsidan för info ?!

Dina rums-priser vad är de-korrekta priser ?

Återigen så hänvisas man till ´hemsidan´

vad är rätt,vad är inte korrekt-vad är gällande,

vad är inte gällande??

säger inte att din restaurang är dålig men vill

gärna känna en känsla av en ärlig prisbild

och betoning av företaget...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok matpriser eftersatta- men du hänvisar till hemsidan för info ?!

Dina rums-priser vad är de-korrekta priser ?

Återigen så hänvisas man till ´hemsidan´

vad är rätt,vad är inte korrekt-vad är gällande,

vad är inte gällande??

säger inte att din restaurang är dålig men vill

gärna känna en känsla av en ärlig prisbild

och betoning av företaget...

 

Haha, ser en sur gammal gubbe sittande svettandes framför sin dator och riktigt upprörd att mat priserna inte överensstämmer med verkligheten!

Nu vill vi ha en känsla av en ärlig prisbild! :crazy:

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, ser en sur gammal gubbe sittande svettandes framför sin dator och riktigt upprörd att mat priserna inte överensstämmer med verkligheten!

Nu vill vi ha en känsla av en ärlig prisbild! :crazy:

Nja sur eller?? men om man hela tiden skriver

kika in på hemsidan så förutsätter man att

den ska vara up to date iaf.

Jag själv sade till min kamrat och hans vänner

att åka dit,Sen fick jag lite på ´nöten´ pga felaktiga

info på hemsidan-därför påpekade jag detta

Fel eller inte...Tala eller tiga?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja sur eller?? men om man hela tiden skriver

kika in på hemsidan så förutsätter man att

den ska vara up to date iaf.

Jag själv sade till min kamrat och hans vänner

att åka dit,Sen fick jag lite på ´nöten´ pga felaktiga

info på hemsidan-därför påpekade jag detta

Fel eller inte...Tala eller tiga?

 

Va bra! Så nu har du påtalat detta! Ska vi fortsätta älta att priserna inte riktigt är up to date?

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Va bra! Så nu har du påtalat detta! Ska vi fortsätta älta att priserna inte riktigt är up to date?

Det är du som ältar

Men vad är fel i att önska att rätt pris å inte

ett ´ouppdaterat´pris är presenterat ?

Link to comment
Dela på andra sajter

För att återgå till ämnet! Avenue Inn verkar riktigt schysst ställe och kommer garanterat att besöka er en vacker dag oavsett det skiljer ett par bath hit och dit :)

 

Keep it up!

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller fullt å fast med jens - ett jättebra ställe bra mat

å bra service-varit där många ggr.rekomenderas varmt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Hejsan gänget!!!!

 

Så fort som min "datortekniker" blir tillgänglig, så kommer vi att ändra så vi kommer upp till date med priserna. De absolut flesta priser runt 99% är som hemsidan, men vi skall rätta till den prisjustering som skett på bl.a. matsidan... Hav tålamod bröder och systrar!!

 

Och stort tack också för Era komplimanger angående hoteller och restauranten, det värmer...

 

MVH

Björn,

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan gänget!!!!

 

Så fort som min "datortekniker" blir tillgänglig, så kommer vi att ändra så vi kommer upp till date med priserna. De absolut flesta priser runt 99% är som hemsidan, men vi skall rätta till den prisjustering som skett på bl.a. matsidan... Hav tålamod bröder och systrar!!

 

Och stort tack också för Era komplimanger angående hoteller och restauranten, det värmer...

 

MVH

Björn,

 

Tja, det är väl det minsta man kan begära att om man anger priser på en hemsida så skall de stämma.

 

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det är väl det minsta man kan begära att om man anger priser på en hemsida så skall de stämma.

 

MVH Nonki

 

På seriösa ställen ja!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Tjena Björn ... Var förbi dig förra veckan men du var tyvärr inte där, Har 2 frågor till dig 1 har du snus Göteborgs rape portion? 2 har du böckerna pengar nummer 1 och nu kom jag inte på vad dom andra 2 heter :) Mvh Borgmästarens Son

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

 tomurdoc, berlitz samt Nonki!!!

 

Gällande detta prat om priserna. Visst skall priserna vara gällande och dagsaktuella på hemsidan. Men jag vet inte riktigt vad ni är ute efter. Ni sätter Er ner, får menyn, väljer Era maträtter, ser där vad det kostar, och har sedan två val.

 

Antingen stanna kvar äta, ha trevligt och betala de priser som står i menyn, eller avvika och gå hem p.gr.a. att hemsidan inte stämmer exakt med verkligheten. Är detta verkligen vad vi pratar om här.. Eller är det något annat.

 

Välkomna och hoppas maten smakar bra!!

Björn,

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien
Tjena Björn ... Var förbi dig förra veckan men du var tyvärr inte där, Har 2 frågor till dig 1 har du snus Göteborgs rape portion? 2 har du böckerna pengar nummer 1 och nu kom jag inte på vad dom andra 2 heter :) Mvh Borgmästarens Son

 

Hejsan, synd vi missade varandra, men det är inte lätt att vara ensamföretagare i det hektiska Thailand, man måste ju vara på flera ställen samtidigt känns det som . Angående dina frågor, så kan jag säga att jag brukar faktiskt ha Göteborgs Rape portion men den är slut just nu. Jag räknar kallt med att i slutet av nästa vecka, så kommer det en ny laddning.

 

Angående böckerna och speciellt boken Pengar nummer 1 - så är den slut, och den är dessutom slut för gott har det sagts till mig, så tyvärr..

 

MVH

Björn,

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son
Hejsan, synd vi missade varandra, men det är inte lätt att vara ensamföretagare i det hektiska Thailand, man måste ju vara på flera ställen samtidigt känns det som . Angående dina frågor, så kan jag säga att jag brukar faktiskt ha Göteborgs Rape portion men den är slut just nu. Jag räknar kallt med att i slutet av nästa vecka, så kommer det en ny laddning.   Angående böckerna och speciellt boken Pengar nummer 1 - så är den slut, och den är dessutom slut för gott har det sagts till mig, så tyvärr..   MVH Björn,
Förstår de... Jag kommer svänga förbi innan jag åker hem.. De var ju riktigt synd de.. Nu kom jag på vad dom andra heter privat dansös och tokstollen är tillbaka, en falang slår tillbaka

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
Förstår de... Jag kommer svänga förbi innan jag åker hem.. De var ju riktigt synd de.. Nu kom jag på vad dom andra heter privat dansös och tokstollen är tillbaka, en falang slår tillbaka

Dom finns på Soi postoffice (soi 13/2)... Jag köpte privat dansös förra veckan å har läst ut den så den kan du få låna om du vill, vill dock ha tillbaka den innan du åker till swedala... Där hade dom även pengar nr 1, farangen slår tillbaka, flykten å sen några "falang-böcker" till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...