Jump to content
IGNORERAD

Hotel Avenue Inn, Soi Welcome, Jomtien


Hotell Avenue Inn Jomtien

Recommended Posts

Ha ha , begriper ni inte att han driver med er eller skojar rättare sagt ha ha , kul att han kan trigga i gång dom gamla stofilerna :crazy:

Klart som fasen att jag skojar,sen om skämtet va så kul är ju en annan historia,men det retade ju iaf upp några :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 585
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Hotell Avenue Inn Jomtien

    199

  • Sam sip sam

    30

  • Towe

    21

  • Herr Chang

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Klart som fasen att jag skojar,sen om skämtet va så kul är ju en annan historia,men det retade ju iaf upp några :crazy:

Jag tyckte det var jättekul he he , jag riktig mös när dom tragga igång he he :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha , begriper ni inte att han driver med er eller skojar rättare sagt ha ha , kul att han kan trigga i gång dom gamla stofilerna :crazy:

Mycket svårt att veta vad som är skämt, eller vad som är allvar när det gäller vissa falanger. Man ser ju vilka typer som kommer hit ner stundtals, och i vilken kondition dom är i. Jag trodde det var fullt allvar, och kalla mig stofil är helt OK. Vem som är fräschast av oss,,,,, den jämförelsen låter sig nog inte riktigt göras tror jag i alla fall. :ahh: :ahh: :ahh:

uncen...

Ändrades av uncen
Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket svårt att veta vad som är skämt, eller vad som är allvar när det gäller vissa falanger. Man ser ju vilka typer som kommer hit ner stundtals, och i vilken kondition dom är i. Jag trodde det var fullt allvar, och kalla mig stofil är helt OK. Vem som är fräschast av oss,,,,, den jämförelsen låter sig nog inte riktigt göras tror jag i alla fall. :ahh: :ahh: :ahh:

uncen...

Inte ens BTT körde den budgeten Jag brukar ju bo på ganska lyxliga ställen för ca 200b natten och äta för ca 40b per måltid

och kalla den lyxig ha ha , ja riktigt kul var det :crazy: :crazy:

Fräschast av oss är du garanterat ,men när det gäller humor då vinner jag med hästlängder :14::ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte ens BTT körde den budgeten Jag brukar ju bo på ganska lyxliga ställen för ca 200b natten och äta för ca 40b per måltid

och kalla den lyxig ha ha , ja riktigt kul var det :crazy: :crazy:

Fräschast av oss är du garanterat ,men när det gäller humor då vinner jag med hästlängder :14::ahh:

Grattis då till den humorvinsten. :14: :14: :14:

uncen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket svårt att veta vad som är skämt, eller vad som är allvar när det gäller vissa falanger. Man ser ju vilka typer som kommer hit ner stundtals, och i vilken kondition dom är i. Jag trodde det var fullt allvar, och kalla mig stofil är helt OK. Vem som är fräschast av oss,,,,, den jämförelsen låter sig nog inte riktigt göras tror jag i alla fall. :ahh: :ahh: :ahh:

uncen...

Och vad är du då,en thai eller?Och vad fan har mitt skämt med och göra vilken kondition man är i?Riktigt lågt av dig att börja klanka på att andra inte är lika fina och fräscha som du verkar vara. :not_i:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte det var jättekul he he , jag riktig mös när dom tragga igång he he :14:

Se där, en riktigt bra sammanfattning av ditt agerande på detta forum :wink:

Men nu tycker jag att vi återgår till denna tråds syfte. Det finns gott om andra trådar att tjafsa i.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad är du då,en thai eller?Och vad fan har mitt skämt med och göra vilken kondition man är i?Riktigt lågt av dig att börja klanka på att andra inte är lika fina och fräscha som du verkar vara. :not_i:

Du ligger lite fel nu va!!! Det var inte du som kallade mig stofil, och det var inte dig som jag citerade, så inlägget var därför inte riktat åt ditt håll. jag skall förklara för dig eftersom du tycks behöva det.

När någon kallar mig stofil, då anser den personen att jag är en stoifil, ofräsch och lastgammal. jag svarade att jag nog var fräschare än den som kallade mig stofil.. OK. I inget av detta var du inblandad i alla fall...

uncen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ligger lite fel nu va!!! Det var inte du som kallade mig stofil, och det var inte dig som jag citerade, så inlägget var därför inte riktat åt ditt håll. jag skall förklara för dig eftersom du tycks behöva det.

När någon kallar mig stofil, då anser den personen att jag är en stoifil, ofräsch och lastgammal. jag svarade att jag nog var fräschare än den som kallade mig stofil.. OK. I inget av detta var du inblandad i alla fall...

uncen...

Ja herregud ,vad säger man nu menade jag inte stofil i ordets bemärkelse ,får väl vara lite mera försiktig när jag tilltalar dom humorbefriade ,så jag ber om ursäkt

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Se där, en riktigt bra sammanfattning av ditt agerande på detta forum :wink:

Men nu tycker jag att vi återgår till denna tråds syfte. Det finns gott om andra trådar att tjafsa i.

Herr Chang har talat.

Hörru Bagdad bob ,snacka inte en.massa skit ,räcker gott och väl med ditt Skitsnack i mobiltrådarna ,

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Tidningarna börjar göra reklam för sina julbord,

så borde du ochså göra kanske, är lite nyfiken på vad som serveras och pris.Måste man boka.?

Samt vad har du på jultalriken och pris.

God jul i förskott.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörru Bagdad bob ,snacka inte en.massa skit ,räcker gott och väl med ditt Skitsnack i mobiltrådarna ,

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

I rest my case.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha du ska spara in på Bath bus stålarna??? Jaa käka Ärtsoppa å flyga på gaserna hem. jaja. hehe

Har faktiskt råd med en egen moppe det där med gaserna verkar intressant egna erfarenheter?he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Björn

jag ska verkligen försöka besöka ditt ställe . Jag tycker det ligger lite långt borta för en sådan som är på soi 2-7. Men va fan. Problemet just nu är visa för frugan. Så vi väntar och avvaktar. Jag var på soi V en gång. Hos den som fixade röktlax i Pattaya. Är det nära ditt ställe eller

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Björn

jag ska verkligen försöka besöka ditt ställe . Jag tycker det ligger lite långt borta för en sådan som är på soi 2-7. Men va fan. Problemet just nu är visa för frugan. Så vi väntar och avvaktar. Jag var på soi V en gång. Hos den som fixade röktlax i Pattaya. Är det nära ditt ställe eller

Ja det är nära ligger nästan med en gång du kommer in på soi v

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Har faktiskt råd med en egen moppe det där med gaserna verkar intressant egna erfarenheter?he he

A matter of fact yes...

Den som inte får gaser i magen av ärtsoppa är fan inte mänsklig...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

A matter of fact yes...

Den som inte får gaser i magen av ärtsoppa är fan inte mänsklig...

Är inte punschen till för att neutralisera gaserna?

Ändrades av Palmer
Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte punschen till för att neutralisera gaserna?

A matter of fact yes...

Den som inte får gaser i magen av ärtsoppa är fan inte mänsklig...

Var i detta inlägg ser du någonting nämnas om den underbara Punschen??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

A matter of fact yes...

Den som inte får gaser i magen av ärtsoppa är fan inte mänsklig...

Det e löken som ställer till det mesta på en sund kropp har man löken hel i soppan och sen lyfter ur den så minskar gasattacken drastiskt he he

Link to comment
Dela på andra sajter

A matter of fact yes...

Den som inte får gaser i magen av ärtsoppa är fan inte mänsklig...

Var i detta inlägg ser du någonting nämnas om den underbara Punschen??

Det var mer en reflektion från min sida.

Äter man ärtsoppa utan punsch så får man stå sitt kast om magen reagerar. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Söndag idag ju, en stabil lunch/middag med:

Slottstek, kokt potatis, gräddsås samt lingon,

Är ju aldrig fel, eller.

Väl mött,

Björn

Kör du en riktig sjömans Söndags frukost med? Ågg, bacon och snapps,pilsner, ja hela köret som på det var förr? :D

En riktig högmässa? ;)

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Kör du en riktig sjömans Söndags frukost med? Ågg, bacon och snapps,pilsner, ja hela köret som på det var förr? :D

En riktig högmässa? :wink:

101:an Perra!!

Utav det du räknade upp, ja, ja,ja,ja och JA..

Välkommen

Björn

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

101:an Perra!!

Utav det du räknade upp, ja, ja,ja,ja och JA..

Välkommen

Björn

Kommer vägen om nån dag, är tyvärr inte där på en söndag denna gången, men vi kanske kan ställa om klockan lite ;) ?

Kommer ner till Jomtien den 16:e ses nån dag efter, ha de gött!

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Kommer vägen om nån dag, är tyvärr inte där på en söndag denna gången, men vi kanske kan ställa om klockan lite :wink: ?

Kommer ner till Jomtien den 16:e ses nån dag efter, ha de gött!

Kul... mycket välkommen...

MVH

Björn

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...