Jump to content
IGNORERAD

Vad är prostitution?


Herr Chang

Recommended Posts

Herr Chang

Tycker att detta var en bra beskrivning av en kvinna varför blanda in Prostitution.

Har inget direkt att tilllägg.

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • SVEN 55

    4

  • Highlander

    3

  • broder tuk tuk

    3

  • svarten

    3

Mest aktiva i denna tråd

Exactemente, vill bara tillägga att jag ej heller har något att tillägga.

[move]Bortlagde Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror nog vi alla är ho*or, hur vackra vi än vill visa oss åt omvärlden.

Vi är också mästare på att förneka detta. Men den som betalar mest anlitas oftast - i alla jobb.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Hora/torsk är en etikett som tilldelas de personer som inte blandar ihop sex med den gängse normen om tvåsam eventuellt jämlik kärlek.

Det är mer intressant att diskutera personerna som delar ut etiketten, än de etiketterade. Vad är det som gör att vissa/många människor känner sig tvugna att nedvärdera dem som inte uppför sig enligt de inlärda sociala reglerna?

Varför är det överhuvud taget intressant att moralisera över andra människors sexliv?

Och, det lustiga med moraliserandet om prostitution är att det tycks finnas en gradering. Graderingen går ut på att ju mer ärlig och öppen prostitutionen är, desto mer moraliskt förkastlig är den, till och med olaglig. Samtidigt brukar det framhållas att just ärlighet och öppenhet är en av de moraliska grundpelarna i vårt samhälle.

Är det ett moraliskt lappkast, eller bara dubbelmoral?

Siamkap filosoferar

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena,  Ja vad är prostitution? Jag tycker nog att många av våra hockeyspelare i svedala är riktigt lyxprostituerade,

          som jagar runt bland olika klubbar för att få så bra betalt som möjligt, eller är dom lycksökare

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner man sig som en torsk så har man varit med en prostituerad :kort:

Äh det var för enkelt svar.

Gråzonen är nog för alltid grå!

Gråzonens omfattning är dock beronde av fördomar!

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr IFK, " Men den som betalar mest anlitas oftast - i alla jobb". Personligen så betalar jag aldrig för att jobba utan tvärtom erhåller jag en liten ersättning.

Kontakta den fackliga kontaktpersonen på din arbetsplats.

[move]Upplysaren Arne[/move]

 

Link to comment
Dela på andra sajter

HEJ, DETTA LAND AR VAL DET BASTA SOM FINNS OM MAN VILL HA EN SK PROSTITUERAD, DOM FINASTE MANNISKOR SOM FINNS I VARA LIV,DESSA SOM KAN TA HAND OM OSS OCH GE OSS LITE KOPT KARELEK, KANSKE RIKTIG OCKSA, VAD VET JAG VI BLEKFETA ACKLIGA SVENSKA GUBBARSOMA KAN FA VAD VI VILL FRA 15-89, HAR JAG RATT ELLER FEL, SKRIV GARNA TILL SVEN OM NI BEHOVER NAGRA RAD, 18 ARS BAKGRUNND

Link to comment
Dela på andra sajter

Prostitution (ytterst av latin prostituere, ’(offentligt) ställa ut’) kallas den verksamhet där en person mot ersättning utför sexuella handlingar åt en annan. Ersättningen kan tillfalla utföraren eller den person som organiserar verksamheten.

Klippt från Wikipedia

Link to comment
Dela på andra sajter

JAG HOR ATT DU INTE VARIT I Thailand, DU PRATAR PRECIS SOM DE ALLVETARN I SVERIGE  SOM PENDLAR MELLAN ICA OCH 2 RUMMAREN OCH KAN ALLT OM DETTA LAND

                        SVEN

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

JAG HOR ATT DU INTE VARIT I Thailand, DU PRATAR PRECIS SOM DE ALLVETARN I SVERIGE  SOM PENDLAR MELLAN ICA OCH 2 RUMMAREN OCH KAN ALLT OM DETTA LAND

                        SVEN

Eftersom du ensam sitter inne med all kunskap om Thailand kan du väl upplysa oss som aldrig varit i Thailand om den korrekta definitionen av prostitution.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

DU FAR VAL KOMMA HIT OCH BILDA DIG EN EGEN UPPFATTNING

Men vad säger Joints fru om att han måste bo i Pattaya de kommande 18 åren för att bilda sig en lika bra uppfattning om prostitution som du har?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

FRAGA HONOM, INTE MIG, JAG AR JU HAR REDAN

Hej Sven!

Jag tror inte att hans fru skulle gilla idén. Definitivt inte min fru heller. Hur ska vi göra?

Men vi har förresten redan en expert. Och han orkar skriva på en massa forum. Det händer att han t.o.m. ibland orkar skriva samma sak flera gånger. Men han säger precis tvärtom vad du säger. Han har också varit i Pattaya en jädrans massa år. Vem av er ska vi tro på?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men vad säger Joints fru om att han måste bo i Pattaya de kommande 18 åren för att bilda sig en lika bra uppfattning om prostitution som du har?

Hälsning

Svarten

:lol:

Quote

Hej Sven!

Jag tror inte att hans fru skulle gilla idén. Definitivt inte min fru heller. Hur ska vi göra?

Men vi har förresten redan en expert. Och han orkar skriva på en massa forum. Det händer att han t.o.m. ibland orkar skriva samma sak flera gånger. Men han säger precis tvärtom vad du säger. Han har också varit i Pattaya en jädrans massa år. Vem av er ska vi tro på?

Hälsning

Svarten

Kanske borde vi organisera ett seminarium med Farbror Sven och Broder TukTuk. Tänk så mycket kunskap samlad på ett och samma ställe samtidigt. För oss som inget vet skulle det ju vara fantastiskt att kunna veta exakt hur verkligheten förhåller sig i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

JAG HOR ATT DU INTE VARIT I Thailand, DU PRATAR PRECIS SOM DE ALLVETARN I SVERIGE  SOM PENDLAR MELLAN ICA OCH 2 RUMMAREN OCH KAN ALLT OM DETTA LAND

                        SVEN

Är det mig du syftar på Sven, så Pendlar jag mellan Coop och min 1 rok  :D

Är för det mesta i Ayuttahaya pga. hus & tjejen där :wai:

Har varit i Pattaya ett antal ggr, mår inte illa av det jag ser,trivs faktis bra i den miljön oxå :whistle:

Soi8 under Songkran1.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Mycket flytande vätska på åttan.

Bara fundrerar på om man skulle fylla gatan med all sperma som indirekt kommit därifrån de senaste tio åren, så skulle man troligen få vada fram.

BRRRR!!

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...