Jump to content
IGNORERAD

Vad kan Iphone som inte Android kan ?


Songkran

Recommended Posts

Jag tänker inte kommenterar dina inlägg mer i framtiden för jag tycker du är en jävla skitstövel som förtjänar en spark i arslet...förstått.

Så nu kan ni stänga av mig men nu har jag fått lufta mina åsikter om idi*ten..

Tack för mig.

Slut på vettiga argument bevisligen :crazy:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 615
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    36

  • Herr Chang

    30

  • andrejsdenruskige

    24

  • Tommy

    24

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vad trevligt att det för dig är ointressant hur lite batteri du har när du stoppar i laddarn, men det var väl inte riktigt det diskussionen gällde.. Så ja, som du tidigare var inne på, svammel :rotfl:

Här har du lite tips för just S3 och spara batteri.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig känns det som wifi stängs av automatiskt när den är i t.ex. fickan och telefonen inte används.

Då drar den inte alls ström.

Denna funktion är inbyggd i iPhone när du låser telefonen.

Kan det bli enklare?

Det funkar så på alla tre Nokias W7,5, Samsung Ano. och iFån.

Telefonen går i viloläge.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Det funkar så på alla tre Nokias W7,5, Samsung Ano. och iFån.

Telefonen går i viloläge.

Hälsar pigge01

Det kanske den gör om man ställer in den så. Men i min Samsung så stängs inte WiFi av för att telefonen vilar. För den syncar ju mailen, reagerar på Viber osv även om den ligger i fickan.

Sedan är det kul hur det blev diskussion angående WiFi Manager som sedan mynande över i batteriet osv.

Men för mig gäller. Jag vill inte ha några popup för att det finns wifi i närheten. (Bara när jag promenerar från lägenheten till bilen så har jag nog minst 100 WiFi nät inom räckvidden). Och att stänga av WiFi när man lämnar hemmet är inget för mig. Den skall köra WiFi där den har ett WiFi som den kan koppla upp till (vilket den kan om jag tidigare knappat in koden eller för öppna jag godkänt). Annars slår den över till 3G. (Och i Thailand på vissa platser till 2G)

Men de klart. Att ha en snygg grafisk visning av tillgängliga nät när man besöker någon bekant är ju inte så dumt. Plus att man då startar appen med ett klick. Därför är WiFi Manager så bra.

Om det finns en motsvarande i IPhone det vet jag faktiskt inte. Men det borde det ju om nu inte den spärrats av Apple av någon anledning. Som sagt. Jag har ingen aning där.

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ingen har väl på allvar trott att tråden varit annat än svammel?

Ja det blir ju inte mindre svammel av att du svamlar om svammel istället för att erkänna att du är ute och cyklar :P

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det kanske den gör om man ställer in den så. Men i min Samsung så stängs inte WiFi av för att telefonen vilar. För den syncar ju mailen, reagerar på Viber osv även om den ligger i fickan

Funkar det kanske via push?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske den gör om man ställer in den så. Men i min Samsung så stängs inte WiFi av för att telefonen vilar. För den syncar ju mailen, reagerar på Viber osv även om den ligger i fickan.

hf

PUSH och Viber fungerar utan Wifi

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då har vi väldigt olika testresultat då jag märker ganska omgående på mina telefoner om jag glömt att slå av wifi när jag åker och jobbar.

Dito

Dessutom, så om man är i närheten av sitt wlan men ändå inte tillräckligt nära så blir det soppa då han försöker köra på wifi men ändå inte får till det.

Ett utmärkt tillfälle då man vill slå av wifi ooch köra 3G/4G istället.

Knasen har rätt i att slå av och på wifi är smidigare med Androiden jämfört med IOS så att krysta sig ur detta faktum ser bara ... krystat ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen har rätt i att slå av och på wifi är smidigare med Androiden jämfört med IOS så att krysta sig ur detta faktum ser bara ... krystat ut.

Ja det är ett klick mindre och om man tycker det är en oerhörd skillnad så tycker jag det är krystat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå blåtanden i Apple,är det så att den endast kan användas till att

skicka ljud? Och om så är fallet funkar den fullt ut vid jb?

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig som reser mycket i miljöer där jag inte har tillgång till att ladda telefonen hela tiden så är det mycket viktigt för mig att ha en telefon med bra batteri kapacitet

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag tänker inte kommenterar dina inlägg mer i framtiden för jag tycker du är en jävla skitstövel som förtjänar en spark i arslet...förstått.

Så nu kan ni stänga av mig men nu har jag fått lufta mina åsikter om idi*ten..

Tack för mig.

Jag blir bara mer och mer övertygad om att appleprodukter gör sina användare allmänt irriterade och aggressiva :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir bara mer och mer övertygad om att appleprodukter gör sina användare allmänt irriterade och aggressiva :D

Nej det är kommentarer som gör mig irriterad och den där personen förtjänar ingen respekt från mig.

Dig kan knasen kan jag aldrig bli arg på :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nej det är kommentarer som gör mig irriterad och den där personen förtjänar ingen respekt från mig.

Dig kan knasen kan jag aldrig bli arg på :)

Va!!!!!!! Då är det ju bortkastad tid att jäklas med dig :giggle:

Fast jag vill nog minnas att du fräst till mot mig också någon gång :crazy:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Va!!!!!!! Då är det ju bortkastad tid att jäklas med dig :giggle:

Fast jag vill nog minnas att du fräst till mot mig också någon gång :crazy:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Att fräsa är stor skillnad mot att bli arg :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker inte kommenterar dina inlägg mer i framtiden för jag tycker du är en jävla skitstövel som förtjänar en spark i arslet...förstått.

Så nu kan ni stänga av mig men nu har jag fått lufta mina åsikter om idi*ten..

Tack för mig.

Äpplet faller inte långt från trädet,så vem är vem?
Link to comment
Dela på andra sajter

Äpplet faller inte långt från trädet,så vem är vem?

Den här Lapp lr Fucko lr han kallar sig 12År ? Han verkar immun för avstängninig lr imman?
Link to comment
Dela på andra sajter

Grabben fattar du inte att du är blåst??

Måste vara skönt att inte ha ett förstånd att dras med :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Den här Lapp lr Fucko lr han kallar sig 12År ? Han verkar immun för avstängninig lr imman?

Grabben fattar du inte att du är blåst??

Måste vara skönt att inte ha ett förstånd att dras med :)

Ja, mycket av det du skriver kanske stämmer.

Fast herrn' själv verkar inte vara någon större innehavare av detta förstånd.

Jag kan knappt tyda ditt översta inlägg.

Looks like you pulled out some random letters from a hat...or something...

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi håller på och diskuterar fallet...

Bara lugna.

Och blir Lappen avstängd, så blir också Kung Otto det, ser jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Är det inte lika bra att stänga av alla oss provocerande applehatare för onödigt muckande också? Börjar nästan tycka lite synd om Jokkmokks Jocko, han kan ju inte rå för att han blir så argsint :(

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Och blir Lappen avstängd

Är det inte lika bra att stänga av alla oss provocerande applehatare för onödigt muckande också? Börjar nästan tycka lite synd om Jokkmokks Jocko, han kan ju inte rå för att han blir så argsint :(

Nu var det faktiskt Lappen som blev avstängd, och inte Jocko? :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nu var det faktiskt Lappen som blev avstängd, och inte Jocko? :wink:

Förvisso, men Jokkmokks Jocko är ju lapp han också. Fan snudd på hets mot folkgrupp ju :crazy:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Förvisso, men Jokkmokks Jocko är ju lapp han också. Fan snudd på hets mot folkgrupp ju :crazy:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Ja nånting med hets var det i alla fall.. :crazy:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker inte kommenterar dina inlägg mer i framtiden för jag tycker du är en jävla skitstövel som förtjänar en spark i arslet...förstått.

Så nu kan ni stänga av mig men nu har jag fått lufta mina åsikter om idi*ten..

Tack för mig.

Att kalla andra medlemmar för jävla skitstövel och idi*t, samt indirekt hota med en spark i arslet är omoget Jocko!

Hoppas du får en längre avstängning denna gången, du är ju riktigt otrevlig när argumenten tryter...

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...