Jump to content
IGNORERAD

Vad kan Iphone som inte Android kan ?


Songkran

Recommended Posts

Det där måste väl ändå vara det mest korkade argumentet som figurerar i de här trådarna.. Det är ju i princip samma priser på de dyrare Androidtelefonerna och iphone. Däremot tycker jag det där med att "inte ha råd" bekräftar att det bara är förvirrade wannbes som tror sig vara förmer som skryter om att de har en iphone :)

Jamen, jamen... annars brukar det ju hävdas att det är överpris på iPhone?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 615
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    36

  • Herr Chang

    30

  • andrejsdenruskige

    24

  • Tommy

    24

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Jamen, jamen... annars brukar det ju hävdas att det är överpris på iPhone?

Herr Chang har talat.

Ja tänka sig och vad kan man dra för slutsats av det då? :rotfl:

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja tänka sig och vad kan man dra för slutsats av det då? :rotfl:

Att ni vill HA en iPhone själva men vågar inte att köpa en. Vad kommer andra att säga.

Ni är rädda att folk kommer att kalla er för sektmedlemmar.

Ändrades av Lobuz
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Att ni vill HA en iPhone själva men vågar inte att köpa en. Vad kommer andra att säga.

Ni är rädda att folk kommer att kalla er för sektmedlemmar.

Eftersom du skriver ni så innefattar det väl även mig antar jag, eftersom det var mig du citerade :) Nu har jag haft min Samsung i 2 veckor, innan det hade jag iphone i nästan 2 år och kommer fortsätta använda den, men enbart när jag är i Thailand. Så vad är det jag inte vågar? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Att ni vill HA en iPhone själva men vågar inte att köpa en. Vad kommer andra att säga.

Ni är rädda att folk kommer att kalla er för sektmedlemmar.

Roligt att du svarar just Knasen .

Trodde det var klart för alla i denna tråd att Knasen redan har en och det är därför HAN är negativ till iphone .

Knasen hann svara

Ändrades av hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Typisk uttryck från de som är avundsjuka och själva skulle vilja ha en men de har inte råd samt vågar inte.

Vad andra kommer att säga om jag skaffar en iphone? Innerst inne vill du ha en själv.

Men lägg ner det där jävla snacket om att folk inte har råd med en jävla skittelfon? Bara för att du fick köpa din telefon på 100 månader på räntefritt innebär inte att jag har råd att köpa en sketen Iphone. Och vågar inte köpa en för vad andra ska tycka? Hur gammal är du? Du har Iphone och Android säger du... men du verkar fan inte ha nån koll på hur nån av dom fungerar. Köp dig en dummies för Iphone och Android. Att Android är för svår för dig kan jag förstå. Men Iphone? Den klara ju ett barn av. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men lägg ner det där jävla snacket om att folk inte har råd med en jävla skittelfon? Bara för att du fick köpa din telefon på 100 månader på räntefritt innebär inte att jag har råd att köpa en sketen Iphone. Och vågar inte köpa en för vad andra ska tycka? Hur gammal är du? Du har Iphone och Android säger du... men du verkar fan inte ha nån koll på hur nån av dom fungerar. Köp dig en dummies för Iphone och Android. Att Android är för svår för dig kan jag förstå. Men Iphone? Den klara ju ett barn av. :)

Oj oj vilka aggressioner var det asfalt i din sandlåda :)

Du kastar skit på andra och går i taket när du inte ens är tilltalad.

Ta en toy och slappna av ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där måste väl ändå vara det mest korkade argumentet som figurerar i de här trådarna.. Det är ju i princip samma priser på de dyrare Androidtelefonerna och iphone. Däremot tycker jag det där med att "inte ha råd" bekräftar att det bara är förvirrade wannbes som tror sig vara förmer som skryter om att de har en iphone :)

Var det så du kände när du köpte/hade IPhone? Kände dej för lite mer än andra? Hur känner du dej i så fall nu? Kom och lägg dej på soffan och berätta, så ska du se att det känns bättre sedan...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj oj vilka aggressioner var det asfalt i din sandlåda :)

Du kastar skit på andra och går i taket när du inte ens är tilltalad.

Ta en toy och slappna av :wink:

Arg blir jag inte. Men jag blir irriterad när folk kommer med helt jävla banala argument hur vida folk inte har råd att köpa en skittelfon från Apple.

Då kan man undra om du lekte på motorvägen? Ja, tanke på när du hotade en medlem på tal om aggressioner? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen, jamen... annars brukar det ju hävdas att det är överpris på iPhone?

Herr Chang har talat.

Absolut ,en tusing vore väl ett skäligt pris för en apfån ,mer är driten icke värt

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Var det så du kände när du köpte/hade IPhone? Kände dej för lite mer än andra? Hur känner du dej i så fall nu? Kom och lägg dej på soffan och berätta, så ska du se att det känns bättre sedan...

Nja, jag har väl aldrig likt några fanatiker skrutit om att jag minsann har råd att köpa iphone och använt det som slagträ i debatten ;)

Du får nog hålla isär äpplen och päronen :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arg blir jag inte. Men jag blir irriterad när folk kommer med helt jävla banala argument hur vida folk inte har råd att köpa en skittelfon från Apple.

Då kan man undra om du lekte på motorvägen? Ja, tanke på när du hotade en medlem på tal om aggressioner? ;)

Oh har någon förolämpat din snuttefilt så du måste vara otrevlig mot alla som inte köpt samma snuttefilt som du.

Lilla ponken då tur att du har ditt kompisgäng som tröstar dig med karma.

Som keithan säger...Vad kan iPhone som inte Android kan.reta upp folk så till den milda grad att dom spräcker en ven i pannan i sina försök att baktala Apple och deras användare :)

Det är då tydligt vilka som är mest arg och klagar mest :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad kan Andriod..

Tja, Android kan sälja till 54,6% av USA-marknaden för smarta lurar, det kan inte iPhone, de säljer till 36.3% .

Nielsen sifted through the mountain of data that comes in through its analytical network and says it has the answer: nope, not by a long shot.

The research firm says that of all the people who purchased smartphones in the second quarter, 54.6 percent opted for an Android-based model, while 36.3 percent decided to pick up an iPhone

Read more: http://www.foxnews.c.../#ixzz271qo7tId

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh har någon förolämpat din snuttefilt så du måste vara otrevlig mot alla som inte köpt samma snuttefilt som du.

Lilla ponken då tur att du har ditt kompisgäng som tröstar dig med karma.

Som keithan säger...Vad kan iPhone som inte Android kan.reta upp folk så till den milda grad att dom spräcker en ven i pannan i sina försök att baktala Apple och deras användare :)

Det är då tydligt vilka som är mest arg och klagar mest :)

Jösses
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Oh har någon förolämpat din snuttefilt så du måste vara otrevlig mot alla som inte köpt samma snuttefilt som du.

Lilla ponken då tur att du har ditt kompisgäng som tröstar dig med karma.

Som keithan säger...Vad kan iPhone som inte Android kan.reta upp folk så till den milda grad att dom spräcker en ven i pannan i sina försök att baktala Apple och deras användare :)

Det är då tydligt vilka som är mest arg och klagar mest :)

:rotfl: Ring glasmästaren omgående Lappen!!!!!! Inte en ruta är hel i glashuset efter det där inlägget :)

Link to comment
Dela på andra sajter

:rotfl: Ring glasmästaren omgående Lappen!!!!!! Inte en ruta är hel i glashuset efter det där inlägget :)

Fan vet om inte rutorna i Gladhuset åkte med på köpet! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh har någon förolämpat din snuttefilt så du måste vara otrevlig mot alla som inte köpt samma snuttefilt som du.

Lilla ponken då tur att du har ditt kompisgäng som tröstar dig med karma.

Som keithan säger...Vad kan iPhone som inte Android kan.reta upp folk så till den milda grad att dom spräcker en ven i pannan i sina försök att baktala Apple och deras användare :)

Det är då tydligt vilka som är mest arg och klagar mest :)

Frågan är vilka som blir mest uppretade? :)

Sen är det väl skillnad på att baktala och tala om sanningen? :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är vilka som blir mest uppretade? :)

Sen är det väl skillnad på att baktala och tala om sanningen? :mdr:

Det är tydligt att det är du för du kallar folk dels i förtäckta ordalag och öppet vilka idi*ter dom är över deras val av telefon.

Alla här är lika stora kålsupare så det är roligt när någon skriker glashus.

Jag har aldrig dömt någon för deras val utan gratulerat dem över ett val som gör dem glada.

Mer än vad man kan säga om dig

Link to comment
Dela på andra sajter

:rotfl: Ring glasmästaren omgående Lappen!!!!!! Inte en ruta är hel i glashuset efter det där inlägget :)

Klagar jag över Android?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Klagar jag över Android?

Tänkte väl mer på din imitation av dig själv med snuttefilten som du försökte applicera på wUThai ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...