Jump to content
IGNORERAD

Vad kan Iphone som inte Android kan ?


Songkran

Recommended Posts

Den ena påstår att det skiljer sig inte i priset och den andra klagar på det hur vill ni ha det??

Ville bara belysa att vissa applefanboys är tydligen stolta över att betala 2000 mer för en sämre specad telefon. Och sen kalla dom som köper S3 för snåljåpar.

Kvalificerat överpris för en gammal produklt skulle jag villa kalla det. Men tillhör man sekten så tillför man väl gladeligen pengar för att höja kassan för sektkärnan :crazy:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 615
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    36

  • Herr Chang

    30

  • andrejsdenruskige

    24

  • Tommy

    24

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu är jag ingen facebookanvändare, men snorungarna tillika fanboysen på jobbet hävdar att det inte finns någon facebook app till min Samsung/Android. Om det stämmer eller inte låter jag vara osagt då det är helt ointressant för mig ändå. Dock så gick det inte att ta miste på avundsjukan i ögonen hos en del av dom när jag fixade in Flash i telefonen och gick in på Rojadirecta och streamade en fotbollsmatch, blev bara en massa mumlande om iphone 5 hit och Flash suger dit :rotfl:

Finns

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

post-5585-1348174090,04_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3145-1348174679_thumb.jpg

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Finns

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Misstänkte väl det, men dom håller väl bara på att jävlas dom små glinen.. Dom brukar säga att jag wappar med min Samsung :rotfl: Undrar vem det är som wappar ja när dom måste kolla texttv appen eller liknade när dom vill hålla koll på en fotbollsmatch när dom är ute på jobb :giggle:

Ja just ja, Flash suger ju så dom wappar visst hellre :rotfl:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu snackar du drit igen ,har aldrig hånat ngn som köpt en Samsung ,däremot hedrat dom för att dom förstått att den är så mkt bättre än apsektens apfån :D

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Sam sip sam läs igen vad jag skrev och funderar lite så kanske du fattar vad jag menade :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Sam sip sam läs igen vad jag skrev och funderar lite så kanske du fattar vad jag menade :)

Det blir ju öppet för fri tolkning när du skriver så luddigt som du gör :D

Om någon skriver att dom köpt en Samsung skulle jag aldrig håna den personen.nått som Sam Sip Sam går titt som tätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir ju öppet för fri tolkning när du skriver så luddigt som du gör :D

Ska allt vara så jävla lätt jämt då? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår att det kan missförstås men det lätt rätt när jag tänkte det.

Men när det kom på pränt blev det inte alls så glasklart :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag hitta jag en 3 in 1 USB - Micro USB kabel.

Den har två adaptrar Micro - Mini och Micro - Ifån.

69.90 på Biltema Art 24-517.

10 kronor dyrare än utan adaptor.

Ett fynd till Rochelle, hon har Ifån och HTC.

post-3148-0-55040600-1348673120_thumb.jp

Passar till dessa tre och flera telefoner.

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppsan det blev en samsung s3.

De hade ingen Iphone 5 än i affären och ville inte köpa gammalt.

Tänkte att gamla hemtelefonen med fast nummer har gjort sitt och då jag inte är religös på något sätt så köpte jag det bästa för dagen. :y15:

Givetvis har vi mobiler men den här blir den första ickedumma.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hoppsan det blev en samsung s3.

De hade ingen Iphone 5 än i affären och ville inte köpa gammalt.

Tänkte att gamla hemtelefonen med fast nummer har gjort sitt och då jag inte är religös på något sätt så köpte jag det bästa för dagen. :y15:

Givetvis har vi mobiler men den här blir den första ickedumma.

Du lär nog bli nöjd oavsett vilken telefon du köper. Jag har svårt för att hitta en dålig telefon på marknaden idag.

Så din SGIII lär inte göra dig besviken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

iPhone kan irritera gallfeber på folk, det kan inte android :crazy:

Tycker mest det är iphone användare som blir irriterade hela tiden, inklusive mig själv när jag använde iphone medan nu när jag använder Android så leker livet :) Så visst kan det vara så som du skriver, alltså att iphone användare är allmänt irriterade och uppretade :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker mest det är iphone användare som blir irriterade hela tiden, inklusive mig själv när jag använde iphone medan nu när jag använder Android så leker livet :) Så visst kan det vara så som du skriver, alltså att iphone användare är allmänt irriterade och uppretade :crazy:

Dom tror att det är bra med ett aggressivt försvar :crazy:

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker mest det är iphone användare som blir irriterade hela tiden, inklusive mig själv när jag använde iphone medan nu när jag använder Android så leker livet :) Så visst kan det vara så som du skriver, alltså att iphone användare är allmänt irriterade och uppretade :crazy:

jag rättar mig inte men det är alltid någon som blir det :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Du lär nog bli nöjd oavsett vilken telefon du köper. Jag har svårt för att hitta en dålig telefon på marknaden idag.

Så din SGIII lär inte göra dig besviken.

Kärringen tog med den till jobbet.

Blev j---gt besviken :ahh:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Kärringen tog med den till jobbet.

Blev j---gt besviken :ahh:

Besviken...

Du eller kärringen? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

iPhone kan irritera gallfeber på folk, det kan inte android :crazy:

Tror det mer är.

IPhone kan irritera gallfeber hos föräldrar som efter månader av tjöt ger upp och köper en IPhone trots att dom inte har råd.

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tror det mer är.

IPhone kan irritera gallfeber hos föräldrar som efter månader av tjöt ger upp och köper en IPhone trots att dom inte har råd.

hf

VAFAN MENAR DU MED ATT FÖRÄLDRAR INTE HAR RÅD!!!!!!!!

KAN MAN ÅKA TAXI SÅ KAN MAN FANIMEJ KÖPA EN TELEFON! :crazy:

:ironi:

Ja, man ska inte klaga på "ha råd". Då blir folk upprörda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kärringen tog med den till jobbet.

Blev j---gt besviken :ahh:

Du har hittat nackdelen med S3, när dom väl fått tag om dom vill de inte ha något annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det mer är.

IPhone kan irritera gallfeber hos föräldrar som efter månader av tjöt ger upp och köper en IPhone trots att dom inte har råd.

hf

Återigen en nackdel med fånen. Föräldrarna ser inte vitsen/fördelarna med att köpa en sådan. Eftersom de fördelarna inte finns. Om barnen ber att få en S3, vet föräldrarna att det är en mobil som barnen blir nöjda med. Alltså en bra investering, därför slår de till på en gång utan att barnen behöver tjata.

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

VAFAN MENAR DU MED ATT FÖRÄLDRAR INTE HAR RÅD!!!!!!!!

KAN MAN ÅKA TAXI SÅ KAN MAN FANIMEJ KÖPA EN TELEFON! :crazy:

:ironi:

Ja, man ska inte klaga på "ha råd". Då blir folk upprörda.

Ja Ja. Jag såg din Ironi.

Nu har ju inte jag några barn som tur är.

Och man behöver ju inte betala taxin varje gång när man delar den med någon som har mer pengar. :14:

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en vän som är en Apple hatare och han tar alla tillfällen att ondgöra sig över iPhone.

Vi satt ett gäng och pratade och han började raljera över hur kass iPhone var så poängterade jag att vem var han att yttra sig när jag var tvungen att hjälpa honom att koppla upp hans Android lur mot hans Wifi.

Det jag menar är att många som ondgör sig har inte kunskapen att ens klara av Android så då är frågan hur dom ska kunna avgöra vilket som är "bäst"

Och han är inte den enda som jag känner som öppnar käften när den egentligen borde vara stängd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...