Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

broder tuk tuk

Att ragga upp en thaitjej utanför barerna.

Recommended Posts

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Jimmy

Den här tråden startar jag i syfte att möjligen bevisa ifall det är lyckosamt eller ej att försöka ragga upp en thaitjej i sammanhang utanför barerna.

Från och med nästa Thailandsresa ska jag stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan och meddela mina ev framgångar i denna tråd.

Jag ber ochså alla singelgrabbar härinne att bidraga med sina erfarenheter.

BTT

Lycka till! Även om det kommer att kännas som att stå på skridskor för första gången!

stefan5300

Ja du Broder Tuk Tuk,  Det är ju bara att sätta igång och träna med Rögle innan din nästa resa,

Kenny Jönsson kanske har några bra tips

Guest Gurkan21

Den här tråden startar jag i syfte att möjligen bevisa ifall det är lyckosamt eller ej att försöka ragga upp en thaitjej i sammanhang utanför barerna.

Från och med nästa Thailandsresa ska jag stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan och meddela mina ev framgångar i denna tråd.

Jag ber ochså alla singelgrabbar härinne att bidraga med sina erfarenheter.

BTT

Tyvärr där Herr Broder,det är omöjligt,  :whistle:man är tvungen att ragga i någon bar om man ska ha

någon som helst chans att hitta någon thaitjej.

swedenfarang

BTT:

Låter bra! Det är inte så svårt egentligen. Ett tips: jag har träffat många vanliga tjejer på skytrain. Bett om hjälp att hitta MBK...de flesta har visat vägen. Vips så äter man lunch tillsammans. :)

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

dtbkk2

Bts är bra, vanliga cafer, restauranger, VANLIGA barer och nattblubbar. Shoppingcenter. Finns många ställen där man kan lyckas.

BTT kanske har ärliga avsikter så sluta håna, hjälp honom istäälet. Kanske kan vända honom också.

Några viktiga punkter tror jag.

- Aldrig packad, möjligen onykter om du är på nattklubb.

- Snyggt klädd bra, men jeans, skjorta och skor hjälper. Skippa shorts, flipflops, och signhalinne.

- Alltid artig och trevlig och nyfiken.

- Ingen besserwisser stil.

- ragga inte hejdlöst utan var smart

- Skrävla inte för mycket, visa intresse i damen

Det var några tips från mig. finns säkert andra.

Jag var och gjorde ett jobb på en restaurang idag. En av de pr-tjejer som visade runt mig bjöd med mig på en thaipub efter jobbet. Det efter att hon (eller rättare sagt restaurangen) först bjudit mig på en drink i hotellbaren och vi snackat annat än jobb. Det var trevligt som tusan, men gick hem tidigt. Plikten kallar, ska upp tidigt imorgon igen. 

edvardpop

Ett tips kan va att sätta upp lappar på stan. Det gjorde jag för några år sedan i Khon Kaen där en person söktes som

var villig att lära mej mer Thai. Fick väl ett 20-tal svar kanske. Den 16 åring som jag hade tänkt skulle hjälpa

till ballade ur så det blev en kristen tjej på 17 i stället. Hon var nyss hemkommen utbytes student efter ett

år i USA så komunikationen funkade bra på engelska. Mindre Thai talat i och med det i och för sej.

stefan5300

Och en annan viktig punkt,  glöm för tusan inte att ta av skridskoskydden

Guest paw-76

Men om du, Btt lyckas ragga upp en kontorist på en bar , hur räknas det då?  :neutral:

Och sluta tyck synd om Btt ni som vill "skydda" han från påhopp. Han är härdad. Och han vet att vi (iallafall jag) tycker

han är en underhållande kille . Bara det att han har lite lätt för att upprepa sig ibland, hmm. :wink:

svarten

Hej BTT!

Du höll på väldigt ivrigt att diskutera möjligheten att träffa en tjej på en kontaktsajt för inte så länge sedan. Har du redan gett upp på detta förträffliga sätt att träffa en fin thaitjej?

Hälsning

Svarten

C-dude

hej, Vad heter Du?

C;D

broder tuk tuk

Svarten!

Det är ju en ide att innan man ger sig av till Thailand försöka få kontakt med en trevlig tjej via nätet.

Har man tur så stämmer verkligheten med dikten.

Sedan vill jag ju inte helt avfärda möjligheterna att träffa en ärlig och snäll tjej ibland barerna.

Även om de levande liken i garderoben ökar ju närmre baren man kommer.

Raggar man utanför baren så finns ju alltid risken att få en förorättad thaikille i hasorna.

Vilket som är värst, att få en svartsjuk thaiare eller en svartsjuk falanggubbe efter sig vet jag inte riktigt.

Sedan vill man ju gärna undvika tiggande släkten, även om jag vet att detta inte är så lätt i Thailand.

Nåja det löser sig säkert. Det viktiga är ju att man visar var skåpet ska stå så att det inte börjar att dras några pennor.

Ibland kanske man även som falang får slå näven i bordet.

BTT

Tommy

Svarten!

Det är ju en ide att innan man ger sig av till Thailand försöka få kontakt med en trevlig tjej via nätet.

Sedan vill jag ju inte helt avfärda möjligheterna att träffa en ärlig och snäll tjej ibland barerna.

Raggar man utanför baren så finns ju alltid risken att få en förorättad thaikille i hasorna.

Vilket som är värst, att få en svartsjuk thaiare eller en svartsjuk falanggubbe efter sig vet jag inte riktigt.

Sedan vill man ju gärna undvika tiggande släkten, även om jag vet att detta inte är så lätt i Thailand.

Nåja det löser sig säkert. Det viktiga är ju att man visar var skåpet ska stå så att det inte börjar att dras några pennor.

BTT

Tänkte först kommentera alla språkfel och korkade påståenden, men jag har inte tid, nån annan som kan hjälpa mig? :D

MVH Tommy

ban99arne

Bäste Bror, det kommer att bli alldeles för dyrt för dig att ha en tjej utanför baren. Då räker det nämligen inte med 500 bath och sen finns det inga garantier på något avslut.

Barröv bliv vid barstol.

[move]Byxröven Arne[/move]

Jimmy

Svarten!

BTT

[/quote

Varför tror du att ditt eventuella kärleksliv är intresseant för allmänheten?

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy