Jump to content
IGNORERAD

Att ragga upp en thaitjej utanför barerna.


broder tuk tuk

Recommended Posts

Grevenigrevie

Quote

Hej BTT!

Du är en av tidernas stora torskar. Det är bara du som vet hur många "flickvänner" som du har haft. Varje "flickvän" har enligt dina uppgifter en thailändsk man samt 4-5 västerländska pojkvänner som skickar pengar.

Du kan av någon anledning inte chatta med 2 tjejer samtidigt. Hjälp mig på traven här; jag är lite förvirrade. Anledningen är vilken?

Hälsning

Svarten

Kan inget annat än skratta och hålla med dig Svarten..

Jag blir också förvirrad av dubbelmoralen här...

:D:D:D

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 243
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    40

  • ban99arne

    16

  • svarten

    12

  • Baa

    8

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Svarte`n!!

Det handlar inte om någon dubbelmoral. Med en bartjej handlar det bara om sex och då skiter jag väl i huruvida hon har 7 andra män utanför min hotelsäng.

Inga andra känslor än lusta är inblandade.

Däremot om jag raggar en tjej med syfte att gifta mig så vill jag helst slippa andra gubbar i garderoben.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Svarte`n!!

Det handlar inte om någon dubbelmoral. Med en bartjej handlar det bara om sex och då skiter jag väl i huruvida hon har 7 andra män utanför min hotelsäng.

Inga andra känslor än lusta är inblandade.

Däremot om jag raggar en tjej med syfte att gifta mig så vill jag helst slippa andra gubbar i garderoben.

BTT

Jag inbillar mig att man BÖRJAR chatta med nån som har andra i garderoben.. därför att det tar TID innan man känner att det är något att satsa på. Det är nästan enklare om man kan träffas på en chat som inte bara har som syfte att skapa parrelationer, då kan man chatta som vänner och sedan se vad som händer. Och ingen behöver vara ledsen för att man har många vänner.

BTT, min tro är att du tyvärr kräver för mycket säkerhet, säkerhet som inte finns. Man måste vara tillräckligt trygg i sig själv, våga förlora fotfästet lite.. jag ser framför dig hur du träffar en riktigt fin thaitjej, hon vill testa dig lite och ber om någon present eller något till familjen, du reagerar med "jaha, en till golddigger" - och sedan blir det inget alls...

..och jag tror att för varje tjej som du betalar för, blir det svårare och svårare för dig att lita på den där tjejen som är värd att lita på..

Hoppas det går bra för dig iallafall och att du någon dag hittar någon som kan reducera din relationsparanoia litegrann..  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jolin!

Jag har köpt presenter till thaitjejer för åtskilliga hundra tusen baht.Egentligen helt i onödan. Så numera köps här varken guld eller något annat glänsande material.

Jag kan möjligen bjuda på kaopadgaien och en apelsin.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen BTT då får du jobba lite på det

och eliminera alla dom andra då om du

hittar nån som du blir glad i, eller??

  Mvh

      Highlander

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jo hittar jag någon som jag blir nedkärad i kan jag ge henne två apelsiner.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej BTT

Du är rolig du. Jag skrattar ner mig av dina svar. Men jag är övertygad om att du verkligen gillar att hitta på svar på

dina inlägg. Jag tror att du tycker MPR är roligt och att du gillar att provocera.  Rolig är du iallafall.. MVH.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Exactemente Herr Pung Plida, livet är som en påse tomt och innehållslöst.

[move]Leverantören Arne[/move]

hehe du försöker göra dig lustig över mitt nick.hur gammal är du?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Finns en del medlemmar som gärna skulle slå mig på käften om de kunde.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Finns en del medlemmar som gärna skulle slå mig på käften om de kunde.

BTT

tror du verkligen att folk tar dina provokationer på ett internetforum på sånt fullt allvar att dom tar till knytnäven? :oh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej BTT!

Jag har läst många av dina inlägg och jag är övertygad om att ibland skriver du för att sätta fart på debatten och det tycker jag till viss del är ett vällovligt nöje som jag unnar dig.

När det gäller kvinnor, oavsett nationalitet, så måste du lämna sandlådestadiet och godta att du inte alltid får leka och bestämma över den mest åtrovärda leksaken.

Kvinnor vill bli erövrade och sättet kann variera kraftigt men en sak är säker, om du väljer fel metod så blir kvinnan förolämpad. En bartjej blir förolämpad om du vägrar betala likväl som en "icke bartjej" bli förolämpad om du vill betala för dig när hon lämnar dig på morgonen.

Jag skulle vilja råda dig att anlita en kvinlig vän som "lärare" och få dig att förstå skillnaden i kvinnor och mäns sätt att uttrycka sig. Om du träffar en försynt kvinna som är pank, men inte till salu, så kanske hon under samtalet säger: "jag har väldigt lite pengar i plånboken". Hur uppfattar du det? är du lyhörd och ger ett skpligt bidrag till taxin hem(fast du misstängker att hon promenerar) eller slår du dövörat till i din iver att vara störst, bäst och vackrast?

Jag är övertygad om att du kommer att lyckas om du lär dig att lyssna och instämma med små nickar och inte intelektuellt försöker att övertyga henne om hur bra ett parti med dig skulle bli.

Var stark men våga visa en mjuk sida också.

Ingvar

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra tips born!

Problemet är väl att det måste finnas en kvinnlig vän först. Tipset lämpar sig väl mer till unga killar och inte medelålders män.

Har man inte förstått så pass mycket vid den åldern kan det vara svårt.

Svårt att få en gammal hund att sitta!

Men men, mirakel kan väl inträffa antar jag...

Alea Jacta Est

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående ämnet -Att ragga upp en thaitjej utanför barerna.-

Jag har aldrig raggat upp en tjej på en bar utan ser jag en tjej som jag gillar så vinkar jag henne till mig dvs hon går ut från baren till mig och VIPS så har jag raggat upp en tjej utanför barerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Angående ämnet -Att ragga upp en thaitjej utanför barerna.-

Jag har aldrig raggat upp en tjej på en bar utan ser jag en tjej som jag gillar så vinkar jag henne till mig dvs hon går ut från baren till mig och VIPS så har jag raggat upp en tjej utanför barerna.

Fungerar ungefär på samma sätt för mig med den skillnaden att jag uppenbarligen är så förbaskat snygg så jag inte ens behöver vinka till mig tjejerna utan de springer ut från barerna och slänger sig om halsen på mig så fort jag går förbi. Fattar inte att det finns folk som säger att det är svårt att träffa en tjej utanför barerna?! :rofl::whistle:;););)

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Herr Phung Plida, beklämmande att fodervärdarna släpper in folk som inte är torra bakom öronen, det är ju trots allt ett vuxen-forum.

[move]Frisläppte Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu vet jag att du varit hos Tosse.Mvh Måne  :drunk:

Tosse är på Koh Samui där han tog över Backstage va?

Sorry, har aldrig varit där :)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tosse är på Koh Samui där han tog över Backstage va?

Sorry, har aldrig varit där :)

Du missade inget :yipi:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

@ måne

Har bara varit några timmar på Koh Samui, och det var under dagtid så inga barer alls blev det.

Kanske blir fler gånger men Thailand är stort

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Hmmmm BTT

Det kanske är dags att ta det berömda steget ut garderoben??

BTT har hade lite innestående semester att ta ut. Han nappade på erbjudandet att åka på en "street smart" utbildning hos farbror sven.    :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm mena  ut UR garderoben.lite sent nu.men för dig BTT bättre sent än aldrig...sluta med brudarna BTT bevisligen går det bara åt helvete för dig..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...