Jump to content
IGNORERAD

Att ragga upp en thaitjej utanför barerna.


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Svarten!

Om inte min tidigare ursäkt gick fram så ber jag de båda prinsarna på ärten om ursäkt. En ursäkt även till deras respektive.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 243
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    40

  • ban99arne

    16

  • svarten

    12

  • MaiChai

    8

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Svarten!

Om inte min tidigare ursäkt gick fram så ber jag de båda prinsarna på ärten om ursäkt. En ursäkt även till deras respektive.

BTT

Hej BTT! Det var fint av dig! :wai:

Förresten jag tänkte på dig och länkade en skotsk låt i vår 70-tals rocktråd för att även du ska känna dig hemma här på MPR.

Ha de

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Svarten!

Nu är du väldigt elak. Ska jag behöva bli hånad bara för att jag är den ende som inte har hittat någon käresta på forumet?

Den där låten gör mig väldigt ledsen.

Men det är väl ett listigt och illvilligt sätt för dig att slå tillbaka mot den där otrevlige och översittaraktige BTT.

Nästan ren mobbingklass över det.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men en normalt funtad individ fattar väl att jag inte menar att alla thaitjejer skulle vara pengafixerade lögnerskor.

Lika idi*tiskt som att påstå att alla vänsterhänta är utvecklingsstörda eller att alla svenskar är humorbefriade.

BTT

Eller som att påstå att alla Svenska män som träffat sin käresta i barmiljö är lättlurade fånar som inte fattar nåt? :bag:

Eller som en 45-åring som tror att han är mogen nog att kunna ha ett seriöst förhållande med någon kvinna, men inte nu,  utan om 5 år eller så :D   (fast då måste kvinnan vara billig i drift) ;)

Eller som när en Svensk lärare som är Svensklärare inte kan stava rätt...

:wai: Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Svarten!

Nu är du väldigt elak. Ska jag behöva bli hånad bara för att jag är den ende som inte har hittat någon käresta på forumet?

Den där låten gör mig väldigt ledsen.

Men det är väl ett listigt och illvilligt sätt för dig att slå tillbaka mot den där otrevlige och översittaraktige BTT.

Nästan ren mobbingklass över det.

BTT

:D:D:D Ja, den var verkligen ledsam. Om ´Love hurts´med Nasareth var det när man gick i mellanstadiet i slutet på 70-talet,

hur ska det då inte kännas för Btt vid fyllda 45 efter alla år och alla hjärtekrossare som korsat hans väg i fiskebyn.

Pluskarma för ironin!

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Svarten!

Nu är du väldigt elak. Ska jag behöva bli hånad bara för att jag är den ende som inte har hittat någon käresta på forumet?

Den där låten gör mig väldigt ledsen.

Men det är väl ett listigt och illvilligt sätt för dig att slå tillbaka mot den där otrevlige och översittaraktige BTT.

Nästan ren mobbingklass över det.

BTT

Hej BTT!

Det var inte meningen att såra dig. Jag får väl då be om ursäkt.

Jag trodde att du tålde mer än detta försök till skämt från min sida. Jag tycker att texten beskriver kärlek på ett förbluffande liknande negativa sätt som du har gjort under de senaste åren. Jag hoppades att du skulle se det komiska i likheten.

Du är inte den enda här som är ensam. Det finns flera skribenter som har haft det kämpigt. Jag var också ensam väldigt längre.

Din ensamhet behöver inte fortsätta. Du kan göra någonting åt saken. Försök att ta till dig råden från MPR-medlemmarna.

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT, du har skrivit hela 717 inlägg här på MPR, varav de flesta handlar om ungefär samma sak, och dessutom verkar vara skrivna i syfte att provocera till debatt. Om du nu verkligen är intresserad av att träffa en thaitjej utanför barsvängen, varför ägnar du inte din tid åt att ragga sådana på internet, i stället för åt meningslös pajkastning?

Mvh,

Kaj

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

BTT, du har skrivit hela 717 inlägg här på MPR, varav de flesta handlar om ungefär samma sak, och dessutom verkar vara skrivna i syfte att provocera till debatt. Om du nu verkligen är intresserad av att träffa en thaitjej utanför barsvängen, varför ägnar du inte din tid åt att ragga sådana på internet, i stället för åt meningslös pajkastning?

Mvh,

Kaj

haha detta kan jag svara på.. han saknar förmågan... Herr BTT är totalt nollställd om han inte får sticka en sedel i näven på sina offer. Han är så van vid detta, no respect. Hur svårt kan det vara att köpa loss en tjej från en bar? Jag bara undrar?

Ovanstående vet självklart Herr BTT också, det är förmodligen därför han försöker sprida sina profetior, som går ut på att misskreditera thaitjejer, genom att bl.a. påstå att om thaitjejerna inte jobbar i baren så kommer dom ifrån lampaffären och det kan väl kvetta vilket. eller hur?

Det är ganska enkelt att förstå de "eventuella" förutfattade meningar som finns i Sverige om Thaitjejer. Det är väl solklart att inställningar som Herr BTT har och sprider, skapar ordentligt med bränsle åt fördomsfulla svenskar. Same same... bar eller lampaffär!

Om någon annan skulle yppa att dom träffat sin tjej på annat sätt så ifrågasätts detta direkt av Herr BTT och hans gelikar. Men varför klandra dessa herrar? Det finns ju otroligt ljuvliga tjejer som på ett eller annat sätt hamnat i baren och det måste väl vara mänskligt att falla för dessa, jag gör det...  :yes: men skillnaden mellan mig och Herr BTT är att jag inte förnekar att det går utmärkt att finna en tjej som älskar dig med eller utan pengar i Thailand. Jag vet också några tjejer som försörjer farangen i Thailand. Har själva fått ett erbjudande om att flytta till Thailand utan att behöva tänka på ekonomin.  :yes: När man har den erfarenheten är det inte svårt att hålla sig för skratt när man lyssnar på Herr BTT:s samlade skönor och erfarenheter.

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Svarten!

Om inte min tidigare ursäkt gick fram så ber jag de båda prinsarna på ärten om ursäkt. En ursäkt även till deras respektive.

BTT

Forst sa forolampar du mig och manga andra med vad du tror ar sanningen i vara forhallanden.

Sen sa ber du om ursakt och tror att vi ska acceptera den.

En sak ska du ha klar for dig att du vet inte ett skvatt om hur varat forhallande ar och vem det som styr och staller.

Sen att du tror att ett forhallande handlar om vem som styr staller bevisar verkligen vilken imbecill idi*t du ar.

Jag daremot kommer aldrig att be dig om ursakt for dom saker jag kallat dig for det star jag for.

Du kommer aldrig kunna forandra den image som du gang pa gang uppvisar har pa forumet.

Det ar ganska sa fashinerande att det finns personer som du som gar omkring och proklamerar din "visdom" och tror pa den sa hart.

Nar du far sant mothugg varje gang du oppnar kaften

Och darmed lamnar jag denna diskution for vissa kan aldrig fatta

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lappen reagerar som vanligt med aggression, vilket ju bara bevisar att mina åsikter rör vid det samvete som han vill förtränga och förneka.

Innerst inne känner han sig väldigt träffad men att erkänna detta skulle aldrig komma på fråga.

Men som han själv skriver är det bäst att avsluta diskussionen och låta samvetet och självförnekelsen vila i lugn och ro.

Kaj!!

Nej nätkontakt med någon thaitjej från Sverige ger jag mig inte in på. Möjligen på plats i Thailand kan jag tänka mig att dejta någon tjej via nätet.

Risken att bli blåst är alltför stor via Sverige.

Svarte´n!!

Din ursäkt är godtagen.

Alla kan vi göra övertramp ibland. Förhoppningsvis har du lärt dig något av ditt snedsteg.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nej nätkontakt med någon thaitjej från Sverige ger jag mig inte in på. Möjligen på plats i Thailand kan jag tänka mig att dejta någon tjej via nätet.

Risken att bli blåst är alltför stor via Sverige.

Trams BTT! Hur skulle du kunna bli blåst av en tjej via internet, om du nu inte skulle vara så jäkla korkad att du skickade pengar till någon du inte sett IRL. Det enda du har att förlora om du råkar ut för en bedragerska på nätet är tiden du lägger på att umgås med henne, innan du inser ditt misstag. Och, som sagt, med tanke på hur mycket tid du ägnar åt pajkastning här på MPR, så verkar du inte lida någon brist på den varan...

Mvh,

Kaj

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Trams BTT! Hur skulle du kunna bli blåst av en tjej via internet, om du nu inte skulle vara så jäkla korkad att du skickade pengar till någon du inte sett IRL. Det enda du har att förlora om du råkar ut för en bedragerska på nätet är tiden du lägger på att umgås med henne, innan du inser ditt misstag. Och, som sagt, med tanke på hur mycket tid du ägnar åt pajkastning här på MPR, så verkar du inte lida någon brist på den varan...

Mvh,

Kaj

Definitionen av blåst varierar ju och om jag har förstått det hela rätt så anser BTT att han är blåst om chattkompisen ifråga även chattar med någon annan kille. I alla fall tyder det han skrivit om tidigare chatterfarenheter på det. :)

Att BTT ens skulle överväga att skicka några pengar finner jag uteslutet.

Fast kan BTT bara omvärdera sin definition på blåst så håller jag med om att det vore bättre att ägna sin tid åt att chatta/mailväxla med diverse thaitjejer över internet istället för att dagligen dunka huvudet i väggen här på mpr. I alla fall om man som han önskar ge ett seriöst försök till förhållande en chans.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla tjejer från Thailand har bara ett syfte med chatt på internet. Det är att roffa åt sig så mycket pengar dom kan... Jag har hört att vissa tjejer har uppåt 50 killar i stöten som skickar cirka 30-50,000 Tbh i veckan. Det vet jag, för min kompis farbrors halvkusin har sagt det!  :crazy:

Sen att alla Thaitjejer som chattar på internet är såklart bartjejer, men det visste vi redan.

Förresten, jag kanske kommer åka med Thai-air nästa gång. Hur mycket ligger barfinen på värdinnorna? Betalar jag den till kaptenen direkt eller har dom en mama-san som man slantar till? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm, startades inte den här tråden av BTT för att han ville träffa en "vanlig" thaitjej?

Med den attityden BTT har till kvinnor i allmänhet och thaitjejer i synnerhet kommer han aldrig att lyckas.

Nä skicka BTT til de här Fab5 stylisterna i ett par månader, sen kan nog den gode BTT vara med i matchen. Ifall han inte blivit omvänd av dem förstås...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kim!

Förklara för mig varför man ska lägga ner tid och energi på en söt och till synes trevlig nättjej när man med största sannolikhet vet att hon sitter och kuttrar med kanske 5 andra män från olika länder?

Om jag löser ut en bartjej i Pattaya för att gå longtime med henne inte vill jag väl att hon lämnar mig ibland för att träffa 2 andra falanger på något hotelrum.Vilket i och för sig är ett ganska vanligt beteende bland barerna.

Men jag köper inte den stilen.

Ska jag dejta en "vanlig" tjej så vill jag åtminstone att hon inte har några andra gubbar vid sidan om.

Är jag ärlig så ska hon ochså vara det.

Det tycker jag inte är mer än rättvist.

Sedan finns det säkert  gott om tjejer på nätet med ärliga avsikter, men för mig är det gamet alltför osäkert att ge sig in i.

Det handlar ju ochså om huruvida kontakterna kommer att spöka i verkliga livet. Om jag nu till äventyrs skulle dejta och bli ihop med en nättjej så kan jag ju aldrig garantera att hon fortfarande har kontakt med de manliga kontakter hon en gång odlade på nätet.

Jag har ingen lust att hålla på och bevaka en tjej 24 timmar om dygnet, inget sunt varken för henne eller för mig själv.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kim!

Förklara för mig varför man ska lägga ner tid och energi på en söt och till synes trevlig nättjej när man med största sannolikhet vet att hon sitter och kuttrar med kanske 5 andra män från olika länder?

Om jag löser ut en bartjej i Pattaya för att gå longtime med henne inte vill jag väl att hon lämnar mig ibland för att träffa 2 andra falanger på något hotelrum.Vilket i och för sig är ett ganska vanligt beteende bland barerna.

Men jag köper inte den stilen.

Ska jag dejta en "vanlig" tjej så vill jag åtminstone att hon inte har några andra gubbar vid sidan om.

Är jag ärlig så ska hon ochså vara det.

Det tycker jag inte är mer än rättvist.

Sedan finns det säkert  gott om tjejer på nätet med ärliga avsikter, men för mig är det gamet alltför osäkert att ge sig in i.

Det handlar ju ochså om huruvida kontakterna kommer att spöka i verkliga livet. Om jag nu till äventyrs skulle dejta och bli ihop med en nättjej så kan jag ju aldrig garantera att hon fortfarande har kontakt med de manliga kontakter hon en gång odlade på nätet.

Jag har ingen lust att hålla på och bevaka en tjej 24 timmar om dygnet, inget sunt varken för henne eller för mig själv.

BTT

Det ar val sa att det aldrig finns nagra som helst garantier for nagot. Vagar du dejta en svensk tjej? Vilka garantier har du da? Du verkar bedomma chans och risk utifran dina relativt forutfattade meningar om hur tex. thaitjejer ar - maste vara forjavligt att leva livet sa cyniskt och samtidigt vara sa osaker i dig sjalv att du resonerar i dessa banor. Din intellektuella begransning och latt paranoida installning gor det nog svart att lyckas med dina foresatser.

Mitt rad skulle vara att fortsatta halla dig med prostituerade - da vet du vad du inte far men betalar for att fa latsas uppleva.

Att interagera med tjejer som inte har betalt for att sta ut med dig kanns spontant som ett garanterat misslyckande (eftersom det garanterat blir en sjalvuppfylld profetia) och da ocksa ytterliggare bransle till din bitterhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kim!

Förklara för mig varför man ska lägga ner tid och energi på en söt och till synes trevlig nättjej när man med största sannolikhet vet att hon sitter och kuttrar med kanske 5 andra män från olika länder?

Om jag löser ut en bartjej i Pattaya för att gå longtime med henne inte vill jag väl att hon lämnar mig ibland för att träffa 2 andra falanger på något hotelrum.Vilket i och för sig är ett ganska vanligt beteende bland barerna.

Men jag köper inte den stilen.

Ska jag dejta en "vanlig" tjej så vill jag åtminstone att hon inte har några andra gubbar vid sidan om.

Är jag ärlig så ska hon ochså vara det.

Det tycker jag inte är mer än rättvist.

Sedan finns det säkert  gott om tjejer på nätet med ärliga avsikter, men för mig är det gamet alltför osäkert att ge sig in i.

Det handlar ju ochså om huruvida kontakterna kommer att spöka i verkliga livet. Om jag nu till äventyrs skulle dejta och bli ihop med en nättjej så kan jag ju aldrig garantera att hon fortfarande har kontakt med de manliga kontakter hon en gång odlade på nätet.

Jag har ingen lust att hålla på och bevaka en tjej 24 timmar om dygnet, inget sunt varken för henne eller för mig själv.

BTT

bara en tanke..om man nu är ute efter att skaffa sig ett förhållande med en tjej(random bakrund)så kan man väl inte gå runt o tänka på vilka manliga kontakter hon haft innan.spelar väl ingen roll om man träffar henne via nätet eller i riktiga livet?Litar man inte på andra så är det nog kört..

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT, hade du verkligen tänkt internet-dejta bara en enda enda tjej åt gången?! Vore det inte smartare att chatta med en hel drös olika tjejer för att öka chanserna att hitta någon passande? Och varför skulle inte tjejerna göra på samma sätt?

Det spelar nog ingen roll om du letar tjejer i baren, på internet, i vardagens Thailand, eller hemma i Sverige. Du kan ändå kallt räkna med att tjejerna, om de har möjlighet, håller flera alternativ öppna fram tills de har bestämt sig, och är säkra på att killen också bestämt sig. Och så gör vi killar också, så vad är det för konstigt med det?

Mvh,

Kaj

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det handlar ju ochså om huruvida kontakterna kommer att spöka i verkliga livet. Om jag nu till äventyrs skulle dejta och bli ihop med en nättjej så kan jag ju aldrig garantera att hon fortfarande har kontakt med de manliga kontakter hon en gång odlade på nätet.

Jag har ingen lust att hålla på och bevaka en tjej 24 timmar om dygnet, inget sunt varken för henne eller för mig själv.

BTT

Exactemente, just nätjejer är ju helt opålitliga och allt som oftast så slutar det med ett garantiärende. Di andra modellerna kan man oftast klara att övervaka med hjälp av en webkamera eller en sk baby-watch.

[move]Babewatchern Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Exactemente, just nätjejer är ju helt opålitliga och allt som oftast så slutar det med ett garantiärende. Di andra modellerna kan man oftast klara att övervaka med hjälp av en webkamera eller en sk baby-watch.

[move]Babewatchern Arne[/move]

ibland suger dina lustigheter bigtime.men men du försöker ju iaf att leverera...

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kaj!

Det finns faktiskt de som håller sig till en åt gången. Jag ex gör det.

Funkar det inte så går jag över och testar någon annan.

Jag förväntar mig då samma beteende tillbaka.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Herr Pung Plida, livet är som en påse tomt och innehållslöst.

[move]Leverantören Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kaj!

Det finns faktiskt de som håller sig till en åt gången. Jag ex gör det.

Funkar det inte så går jag över och testar någon annan.

Jag förväntar mig då samma beteende tillbaka.

BTT

Hej BTT!

Du är en av tidernas stora torskar. Det är bara du som vet hur många "flickvänner" som du har haft. Varje "flickvän" har enligt dina uppgifter en thailändsk man samt 4-5 västerländska pojkvänner som skickar pengar.

Du kan av någon anledning inte chatta med 2 tjejer samtidigt. Hjälp mig på traven här; jag är lite förvirrade. Anledningen är vilken?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...