Jump to content
IGNORERAD

Rullator


Tack och Hej

Recommended Posts

Min svärmor fick en sån(från Sverige)för 2 år sedan,nu står den i vårt hus och samlar damm.Hon säger att den är för fin för att ha på de dammiga gatorna :thumbsup: Jag tog den på flyget och det kostade nada att ta med.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tack och Hej

    6

  • chiangmai

    3

  • måne

    2

  • BBJ

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Min svärmor fick en sån(från Sverige)för 2 år sedan,nu står den i vårt hus och samlar damm.Hon säger att den är för fin för att ha på de dammiga gatorna :thumbsup: Jag tog den på flyget och det kostade nada att ta med.

Det är fult att skylla på svärmor "vet nog varför du tog ner den" :8::15:

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fult att skylla på svärmor "vet nog varför du tog ner den" :8::15:

jrk

Stämmer,den har en changkorg :17:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Var också ute efter en rullator till svärmor för några år sen, men hon ville inte ha någon och nu har hon gått bort för några år sen. Men iom detta så har jag haft ögonen öppna för det där med rullatorer i Thailand och jag har sett dem på många ställen. Så de finns i Thailand och jag skulle iaf inte ta med någon från Sverige utan köpa en på plats om behov uppstår igen. Titta in hos tex sjukvårdsbutiker och en del varuhus har dem också, jag tror det var på Tesco Lotus i Loei jag såg dem bla, och de var inte dyrare än i Sverige iaf. Lycka till! :thumbsup:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Kan uppdatera tråden med att tillägga att jag nu även sett dem hos en butik på övervåningen i BigC-huset i Korat, för den som har behov nu eller i framtiden, de säljer massor av dylika hjälpmedel, rullatorer, rullstolar, käppar mm. Den var tyvärr inte prismärkt och jag var tyvärr för jäktad för att gå in o fråga.

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan uppdatera tråden med att tillägga att jag nu även sett dem hos en butik på övervåningen i BigC-huset i Korat, för den som har behov nu eller i framtiden, de säljer massor av dylika hjälpmedel, rullatorer, rullstolar, käppar mm. Den var tyvärr inte prismärkt och jag var tyvärr för jäktad för att gå in o fråga.

Mvh

BBJ

:wai:

Rullator har jag ingen koll pa men en hopfallbar rullstol av enklare typ kostar i risbyn (Tesco Lotus) 11 000 THB!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...