Jump to content
IGNORERAD

MPR-Open 2013


Drivern

Bästa dag för MPR Open 2013?  

28 röster

  1. 1. Vilken eller vilka dagar kan du tänka dig att delta?

    • 9 januari
      10
    • 6 februari
      7
    • 6 mars
      4


Recommended Posts

Sam sip sam
Hej.

Lämnar återbud , hinner inte ner

Verkar som jag får hyra mig ett golfset :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    72

  • Sam sip sam

    25

  • Jive

    18

  • Keithan

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej.

Lämnar återbud , hinner inte ner

Det var tråkigt Kniven,vet att jobbet du har kräver sin tid.Hör av dig när du kommit så tar vi några rundor.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett glädjebesked i dubbel bemärkelse är att Bualees mamma har tillfrisknat,det innebär att både Bua och Baan deltager i vårt event på onsdag 6 mars.

 

Ett tips till er som skall vara med är att pm:a varandra för gemensam transport till banan,några har egen bil.Räkna med 60 minuters restid från Pattis.

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin

Ser att det blir massa återbud. Kanske hade varit bättre att den gått i Januari.

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser att det blir massa återbud. Kanske hade varit bättre att den gått i Januari.

 Tror inte det du :dirol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mammas tandläkeri drog ut på tiden, så jag kan tyvärr inte deltaga detta år heller.

 

Kommer dock ner till Pattis på Lördag.

 

Lycka till alla ni som är med i MPR Open!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har man större chans att vinna nu då,med detta lilla startfält, och färre att dela den sponsrade ölen med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har man större chans att vinna nu då,med detta lilla startfält, och färre att dela den sponsrade ölen med.

 

Kanske man skulle ta med sej några spakar. :wink:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

En kort rapport från MPR-OPEN.

 

Vi blev en liten men naggande god grupp,där Muimatt och Keitan var nya trevliga bekanskaper för mig.Alla blev tvåa utom jag som fick behålla mitt skänkta vandringspris,en väst som Bubba Watsons caddy bar på Nordea Masters 2011.Bilder kommer antagligen från de andra.       

Link to comment
Dela på andra sajter

And the winner of MPR Open 2013 at Eastern Star is..

 

post-3108-0-18943100-1362573006.jpg

 

 

 


post-3108-0-50012100-1362573074.jpg

 

Drivern himself!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

SVT var där och en tävlingsdelegation från Nordea masters så detta är ett känt mästerskap numera

 

 

post-5585-0-54700100-1362587845_thumb.jp

post-5585-0-64565000-1362587899_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Keithan blev jätteglad när han  fick i bolluslingen

post-5585-0-32387800-1362589782_thumb.jp

post-5585-0-47397000-1362589820_thumb.jp

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

En kort rapport från MPR-OPEN.

 

Vi blev en liten men naggande god grupp,där Muimatt och Keitan var nya trevliga bekanskaper för mig.Alla blev tvåa utom jag som fick behålla mitt skänkta vandringspris,en väst som Bubba Watsons caddy bar på Nordea Masters 2011.Bilder kommer antagligen från de andra.       

Man får gratulera till vinsten! Synd att man inte kunde vara med att ge dig lite konkurrens.

 

Vad blev resultaten?

 

Du får väl redan nu planera nästa års mpr open och då förhoppningsvis i början januari så du får lite fler konkurrenter i fältet!!!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här luringen irrade omkring bland banorna

Snyggt jobbat! Blev riktigt bra bilder, vet ju inte om du spelar golf själv men om inte - hade du roligt ändå?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt jobbat! Blev riktigt bra bilder, vet ju inte om du spelar golf själv men om inte - hade du roligt ändå?

Han tycker att golf är den största fusksporten och tycker att alla skall skall ha samma handicap,alltså 0,för att den bästa golfaren alltid då blir vinnare.Jag är också hundra på att han tyckte det var roligt att glida runt med golfbilen tillsammans med Jive, och beskåda detta spektakel.

 

Kan även tillägga att han skänkte en slant till Pop som skall sättas in på  hennes konto,tack Samsipsam,du är en trevlig man trots ditt ibland burdusa sätt. 

 

Godmorgon och slut för nu,skall  åka för spela  "Plutten" och måste ta hand om alla gubbsen,vi blir 20 idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Snyggt jobbat! Blev riktigt bra bilder, vet ju inte om du spelar golf själv men om inte - hade du roligt ändå?

Ja det var trevligt och så blir det när man umgås med trevliga människor

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Snyggt jobbat! Blev riktigt bra bilder, vet ju inte om du spelar golf själv men om inte - hade du roligt ändå?

Han tycker att golf är den största fusksporten och tycker att alla skall skall ha samma handicap,alltså 0,för att den bästa golfaren alltid då blir vinnare.Jag är också hundra på att han tyckte det var roligt att glida runt med golfbilen tillsammans med Jive, och beskåda detta spektakel.

 

Kan även tillägga att han skänkte en slant till Pop som skall sättas in på  hennes konto,tack Samsipsam,du är en trevlig man trots ditt ibland burdusa sätt. 

 

Godmorgon och slut för nu,skall  åka för spela  "Plutten" och måste ta hand om alla gubbsen,vi blir 20 idag.

Nu blev den burduse ledsen i hjärtat

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

En del gillar sand en del vatten

 

Vattenhinder och sandbunkrar var ju de enda ytorna på banan som höll god standard. Andra ytor, fairways och greener var i ett bedrövligt skick. Synd på en annars trevlig bana.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...