Jump to content
IGNORERAD

MPR-Open 2013


Drivern

Bästa dag för MPR Open 2013?  

28 röster

  1. 1. Vilken eller vilka dagar kan du tänka dig att delta?

    • 9 januari
      10
    • 6 februari
      7
    • 6 mars
      4


Recommended Posts

Det var tråkigt att inte 33:an får sällskap i buggien,trodde att bowling var en kvällsaktivitet :crazy:   

 

Jo du har rätt att detta är en kvällsaktivitet, men jag kommer inte att orka en dag på golfbanan i solen + kvällsaktiviteten och särskilt för frugans skull, så vill jag va lite pigg på kvällen.

 

Hoppas du förstår.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    72

  • Sam sip sam

    25

  • Jive

    18

  • Keithan

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det var tråkigt att inte 33:an får sällskap i buggien

 

Vem tusan har påstått att 33:an inte kommer att få sällskap i buggien, jag bara frågar ? ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem tusan har påstått att 33:an inte kommer att få sällskap i buggien, jag bara frågar ? :wink:

 

Fritz..

 

Och en som luktar godare och är fan så mycket snyggare än en gammal gubbe.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo du har rätt att detta är en kvällsaktivitet, men jag kommer inte att orka en dag på golfbanan i solen + kvällsaktiviteten och särskilt för frugans skull, så vill jag va lite pigg på kvällen.

 

Hoppas du förstår.

Det vet du Jive,klart jag förstår.Ville bara raljera lite,puss på dig   

Link to comment
Dela på andra sajter

Och en som luktar godare och är fan så mycket snyggare än en gammal gubbe.

Skall Fritz hänga på,det tycker jag var trevligt. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske är bäst att vi döper om turneringen till "PRO-Open"? :giggle:

Njaää,

Även om vi är en massa panschisar, känner vi oss som 30-35 år. Skit i bokföringen :)

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer ett förslag.

Vad tror ni om att under MPR open lägga 100thb per birdie till POP's konto. Frun har även en idé om att prata med caddisarna om även dom vill vara med att hjälpa till.

//baan

Ps snart dags. Klubborna rengjorda och på väg mot rangen för årets första tränings pass. 1 om dagen till den 6:e Ds

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer ett förslag.

Vad tror ni om att under MPR open lägga 100thb per birdie till POP's konto. Frun har även en idé om att prata med caddisarna om även dom vill vara med att hjälpa till.

//baan

Ps snart dags. Klubborna rengjorda och på väg mot rangen för årets första tränings pass. 1 om dagen till den 6:e Ds

Ta 100 bath per/par istället,några birdies klarar ni väl knappast  :crazy: bra ide

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta 100 bath per/par istället,några birdies klarar ni väl knappast  :crazy: bra ide
Hade ju siktet inställt på att göra några fåglar men nu känns träningen idag bortkastad. ;(

Det va iallafall fall skönt att få slå ett hundratal bollar så här på kvällskvisten. Lyckades tom. Slå några raka drivar så nå är det som är galet. Löser sig nog till den 6.

Kanske bötesdebiteringen för sämre än boogie skulle ge mera stålar men tanken är att vi skall kämpa lite också. eller?

//ban

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer ett förslag.

Vad tror ni om att under MPR open lägga 100thb per birdie till POP's konto. Frun har även en idé om att prata med caddisarna om även dom vill vara med att hjälpa till.

//baan

Ps snart dags. Klubborna rengjorda och på väg mot rangen för årets första tränings pass. 1 om dagen till den 6:e Ds

 

Ett mycket bra förslag tycker jag! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett mycket bra förslag tycker jag! 

Tycker det är ett ypperligt bra förslag,men varför stoppa vid det,vi kör en frivillig insamling och sätter in på kontot jag öppnade idag,finns på givartråden om en stund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej,

 

nu bara 8 dagar kvar till 6 mars och MPR-OPEN på Eastern Star med tee-off klockan 10.00 med följande deltagare som jag har förstått det:  Muimatt,Keitan,Ipstar,Baan +kompis,Bualee,Chryzaliz,P3 Surin,Knifetown,Drivern,(Pingis).

 

Samsipsam är fotograf och presschef glidande runt i en buggie och ger glada tillrop.

 

Detta är samtidigt en officiell kallelse till samlingen 9.00!

 

VÄLKOMNA!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

 

nu bara 8 dagar kvar till 6 mars och MPR-OPEN på Eastern Star med tee-off klockan 10.00 med följande deltagare som jag har förstått det:  Muimatt,Keitan,Ipstar,Baan +kompis,Bualee,Chryzaliz,P3 Surin,Knifetown,Drivern,(Pingis).

 

Samsipsam är fotograf och presschef glidande runt i en buggie och ger glada tillrop.

 

Detta är samtidigt en officiell kallelse till samlingen 9.00!

 

VÄLKOMNA!

 

Detta låter ju trevligt... fast jag har inget där att göra :wink:

 

Jag trodde dock att det inte var tillåtet för icke spelande folk att vistas på banan? Eller har Sam Sip Sam lagt upp en rejäl muta ;)

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Detta låter ju trevligt... fast jag har inget där att göra :wink:

 

Jag trodde dock att det inte var tillåtet för icke spelande folk att vistas på banan?

 

Herr Chang har talat.

Är det mig du syftar på ??

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det mig du syftar på ??

 

Ja. Det var några gånger jag var på plats, men inte ville spela. Då fick jag inte gå ut på banan. Eller åtminstone inte följa med hela vägen.

 

Drivern sa att golfklubben inte ville ha åskådare.

 

Herr Chang har talat,

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja. Det var några gånger jag var på plats, men inte ville spela. Då fick jag inte gå ut på banan. Eller åtminstone inte följa med hela vägen.

 

Drivern sa att golfklubben inte ville ha åskådare.

 

Herr Chang har talat,

 

På de flesta golfbanor får du gå runt och kolla om du betalar greenfee.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

På de flesta golfbanor får du gå runt och kolla om du betalar greenfee.

 

OK, jag har kanske missuppfattat Drivern. Jag fick för mig att det var krav på att spela.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, jag har kanske missuppfattat Drivern. Jag fick för mig att det var krav på att spela.

 

Herr Chang har talat.

Njaää.

Vi är nog många som "ställer krav på att spela".

Men om du kommer dit och trycker dig hårt mot SamSip:3:an, kommer du garanterat att får se många "krav på att spela".

Det vore en höjdare om du dök upp Mr. Chang.

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaää.

Vi är nog många som "ställer krav på att spela".

Men om du kommer dit och trycker dig hårt mot SamSip:3:an, kommer du garanterat att får se många "krav på att spela".

Det vore en höjdare om du dök upp Mr. Chang.

 

Jag skulle gärna sitta med Sam Sip Sam och en Beer Chang i en golfbil. Om han skulle acceptera det ;)

 

Tyvärr blir det nog inga Thailandsresor den närmaste tiden.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna sitta med Sam Sip Sam och en Beer Chang i en golfbil. Om han skulle acceptera det :wink:

 

Tyvärr blir det nog inga Thailandsresor den närmaste tiden.

 

Herr Chang har talat.

Ja det hade varit trevligt,se så köp biljett och kom ner nu

Link to comment
Dela på andra sajter

För de som vill spela på måndagen 4 mars för att testa banan så har jag bokat 4 bollar 09.02 med vårt bangchanggäng,först till kvarn gäller och det brukar bli fullt snabbt.    

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr måste Bualee och Baan lämna återbud,Bualees mamma är inlagd på sjukhus så de är på väg till Buriram.Vi hoppas på snar bättring! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Lämnar återbud , hinner inte ner

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...