Jump to content
IGNORERAD

MPR-Open 2013


Drivern

Bästa dag för MPR Open 2013?  

28 röster

  1. 1. Vilken eller vilka dagar kan du tänka dig att delta?

    • 9 januari
      10
    • 6 februari
      7
    • 6 mars
      4


Recommended Posts

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    72

  • Sam sip sam

    25

  • Jive

    18

  • Keithan

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Gör ett trådlyft för de som inte har noterat att vi spelar MPR-OPEN 6 mars och till dags dato är 12 deltagare anmälda.Kan även meddela att vi spelar Eastern Star för en kostnad av 1000thb ink. caddy.

Så om någon vill vara med så anmäl här eller via pm eller helt enkelt ring mig på 08 8858 9422.

 

Bifogar en bild från Soi Dao banan som ligger norr om Chantaburi. 

Så det är inte Phoenix som headern på tråden säger utan Eastern Star?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det är inte Phoenix som headern på tråden säger utan Eastern Star?

Precis,fel av mig att inte notera det,bra där Muimatt.Det blir Eastern Star som gäller som spelplats och har även bokad tid måndag 4 mars för vårt golfgäng så vill man gå en runda för att bekanta sig med banan så hör av er till mig.

 

Skall försöka samordna en gemensam transport till banan från Pattis/Jomtien,återkommer om det.    

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis,fel av mig att inte notera det,bra där Muimatt.Det blir Eastern Star som gäller som spelplats och har även bokad tid måndag 4 mars för vårt golfgäng så vill man gå en runda för att bekanta sig med banan så hör av er till mig.

 

Skall försöka samordna en gemensam transport till banan från Pattis/Jomtien,återkommer om det.    

Jag åker hem till Svedala den 6:e så jag kan inte delta i tävlingen men jag är gärna med den 4:e, vore kul att träffa och spela med några MPR-golfare.

Jag kan även ta på mig att ordna taxi från Jomtien (med avresa från Maitans närområde).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker hem till Svedala den 6:e så jag kan inte delta i tävlingen men jag är gärna med den 4:e, vore kul att träffa och spela med några MPR-golfare.

Jag kan även ta på mig att ordna taxi från Jomtien (med avresa från Maitans närområde).

 

Hej G-V,

det var snällt av dig att fixa det,så nu tycker jag att alla som vill ansluta den 4 mars tar kontakt med dig och bokar in sig på transport, och med mig för spel så jag vet om jag behöver boka på mig fler platser.     

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi är ett gäng som spelar under de 2 närmast föregående veckorna, men alla utom jag åker hem den 3:e.

Jag tar ett snack med 'vår' taxichaffis, han blir nog bara glad över att få en extra körning på måndagen.

De som vill åka med kan anmäla sig i denna tråd eller via PM till mig.

Samlingplats blir i närheten av eller hos Maitan men upphämting söderut längs Jomtien Beachroad (t ex Soi Welcome) också möjlig.

Link to comment
Dela på andra sajter

De som vill åka med kan anmäla sig i denna tråd eller via PM till mig. Samlingplats blir i närheten av eller hos Maitan men upphämting söderut längs Jomtien Beachroad (t ex Soi Welcome) också möjlig.

 

De kan ju även fråga om han kan köra på onsdagen till "huvudtävlingen" om de behöver transport. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken startid är bokad den 4:e?

Man vill ju helst inte behöva väcka tuppen! :crazy:

tee-off 9.02.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyfter tråden för att hålla liv i den om någon ytterligare vill deltaga i MPR-OPEN 6 mars.

 

Kan samtidigt nämna att vi i Bangchanggänget spelade första dagen av Ryder Cup idag mot Pattaya och leder med 5-1 i matcher efter bästboll,i morgon spelas de 12 singlarna.

 

ha de gött/Drivern   

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyfter tråden för att hålla liv i den om någon ytterligare vill deltaga i MPR-OPEN 6 mars.

 

Kan samtidigt nämna att vi i Bangchanggänget spelade första dagen av Ryder Cup idag mot Pattaya och leder med 5-1 i matcher efter bästboll,i morgon spelas de 12 singlarna.

 

ha de gött/Drivern   

Citerar mig själv och uppdaterar.Vi vann matchen mot Pattaya med förkrossande 15,5-2,5,visserligen avslutades inte alla matcher pga att det var klart lång innan,men ledde samtliga avbrutna.Här ser ni vinnargäget före och efter matchen.

post-4617-0-87287100-1358940920.jpg

post-4617-0-25394500-1358940964.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är dels ett trådlöst och en fråga till tävlingledningen. Vi har en vän med oss som inte är medlem på Mpr men en trogen Thailands resenär. Får han delta i eller utom tävlan..

// baan

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Han får deltaga,men utom tävlan,om han reggar sig tävlar han givitvis.Har själv någon här som skall deltaga utom tävlan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Han e 70 och inte direkt någon data nörd.

Men utom tävlan blir nog bra.

// ban

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Han får deltaga,men utom tävlan,om han reggar sig tävlar han givitvis.Har själv någon här som skall deltaga utom tävlan. 

 

Bra :thumbsup:

Då kan jag lira i samma boll :)

Så slipper vi grubbla över mitt HCP. (18, 13 eller 0 :D )

Jag har nu lirat på 72 brutto två dagar i rad ???

Vad säger det om mitt mycket rymliga samvete :ahh:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra :thumbsup:

Då kan jag lira i samma boll :)

Så slipper vi grubbla över mitt HCP. (18, 13 eller 0 :D )

Jag har nu lirat på 72 brutto två dagar i rad ???

Vad säger det om mitt mycket rymliga samvete :ahh:

Vid tävlingar här är det "give" inom en putter för thailändarna och därför spelar vi inga tävlingar med dem när vi blir inbjudna,antar att du använder samma metod :crazy: ,men vi är snälla här så du kan få spela på Hcp 2.0 då.

 

Jag själv lägger ofta för många slag på green,så jag kanske borde ha ett liknande hcp :14:                                 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vid tävlingar här är det "give" inom en putter för thailändarna och därför spelar vi inga tävlingar med dem när vi blir inbjudna,antar att du använder samma metod :crazy: ,men vi är snälla här så du kan få spela på Hcp 2.0 då.

 

Jag själv lägger ofta för många slag på green,så jag kanske borde ha ett liknande hcp :14:                                 

 

Har de hakputter, så blir det kanske lite väl mycket give. :)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har de hakputter, så blir det kanske lite väl mycket give. :)

Är inte så vanligt här och tur är väl det,men de skall bli förbjudna från 2014 tror jag att det var.

 

Hur går det med träningen inför eventet? Jag kan hjälpa till med skoknytningen!

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte så vanligt här och tur är väl det,men de skall bli förbjudna från 2014 tror jag att det var.

 

Hur går det med träningen inför eventet? Jag kan hjälpa till med skoknytningen!

 

Dåligt, så på sin höjd kan jag tänka mej att ta rygg på 33:an (åka med som passagerare i hans golfbil) för att sedan ha ork för det viktiga 19:e. :crazy:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte så vanligt här och tur är väl det,men de skall bli förbjudna från 2014 tror jag att det var.

 

Hur går det med träningen inför eventet? Jag kan hjälpa till med skoknytningen!

 

Dåligt, så på sin höjd kan jag tänka mej att ta rygg på 33:an (åka med som passagerare i hans golfbil) för att sedan ha ork för det viktiga 19:e. :crazy:

Bra förslag

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte så vanligt här och tur är väl det,men de skall bli förbjudna från 2014 tror jag att det var.

 

Hur går det med träningen inför eventet? Jag kan hjälpa till med skoknytningen!

2016 blir dom förbjudna.

baan

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppdaterar startlistan så här fyra veckor före tee-off på Eastern Star klockan 10.00.

 

Muimatt,Keitan,Pingis ?,Ipstar,Pajen,Baan,Baans kompis,Bua,Chryzaliz,P3 Surin,Knifetown, Drivern.

 

Samsipsam och Jive glider omkring i en golfbil. 

post-4617-0-63452400-1359980739.jpg

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Uppdaterar startlistan så här fyra veckor före tee-off på Eastern Star klockan 10.00.

 

Muimatt,Keitan,Pingis ?,Ipstar,Pajen,Baan,Baans kompis,Bua,Chryzaliz,P3 Surin,Knifetown, Drivern.

 

Samsipsam och Jive glider omkring i en golfbil. 

 

Jag har tyvärr förbisett Bowlingklubbens serieavslutning med tillhörande dryck, förtäring och prisutdelning nere på Green Tree, Beachroad.

Så 33:an får hela sätet för sej själv.

Sorry!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tyvärr förbisett Bowlingklubbens serieavslutning med tillhörande dryck, förtäring och prisutdelning nere på Green Tree, Beachroad.

Så 33:an får hela sätet för sej själv.

Sorry!

Det var tråkigt att inte 33:an får sällskap i buggien,trodde att bowling var en kvällsaktivitet :crazy:   

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...