Jump to content
IGNORERAD

MPR-Open 2013


Drivern

Bästa dag för MPR Open 2013?  

28 röster

  1. 1. Vilken eller vilka dagar kan du tänka dig att delta?

    • 9 januari
      10
    • 6 februari
      7
    • 6 mars
      4


Recommended Posts

Vore det inte rimligt med en öppen röstning som man undviker röster från de som iallafall inte tänker delta?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    72

  • Sam sip sam

    25

  • Jive

    18

  • Keithan

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vore det inte rimligt med en öppen röstning som man undviker röster från de som iallafall inte tänker delta?

Röstningen verkar ha havererat,tror dock inte att det finns nesliga forumister som okynnesröstar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore det inte rimligt med en öppen röstning som man undviker röster från de som iallafall inte tänker delta?

Ja, en mycket rimlig tanke som även jag tänkte. Men jag valde att istället formulera om frågan lite. Det verkar dock som detta på något sätt nollställt allt röstande som skedde innan jag gjorde denna ändring. Detta får man i så fall se som en kanske oundviklig finess hos forumets programvara. Eller en bugg.

Det är för all del så att man inte efter ett visst resultat borde kunna ändra det synbara resultatet genom att ändra till en helt annan fråga. Det gjorde jag definitivt inte, men det är väl svårt för programmet att avgöra om frågan fortfarande i stort det är den samma.

Hur som helst ber jag om ursäkt om jag råkat ställa ställa det med röstningsresultatet, Det var inte avsiktligt. Hur som helst uppmanar jag de som röstat tidigare att rösta igen. Det borde framgå om programvaran anser att man redan röstat eller inte.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom jag kan vilken dag som helst så röstade jag på alla tre alternativen.

Kolla röstningen igen då för har du röstat på alla alternativ borde det vara mer än en röst på 6 februari

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, en mycket rimlig tanke som även jag tänkte. Men jag valde att istället formulera om frågan lite. Det verkar dock som detta på något sätt nollställt allt röstande som skedde innan jag gjorde denna ändring. Detta får man i så fall se som en kanske oundviklig finess hos forumets programvara. Eller en bugg.

Det är för all del så att man inte efter ett visst resultat borde kunna ändra det synbara resultatet genom att ändra till en helt annan fråga. Det gjorde jag definitivt inte, men det är väl svårt för programmet att avgöra om frågan fortfarande i stort det är den samma.

Hur som helst ber jag om ursäkt om jag råkat ställa ställa det med röstningsresultatet, Det var inte avsiktligt. Hur som helst uppmanar jag de som röstat tidigare att rösta igen. Det borde framgå om programvaran anser att man redan röstat eller inte.

Herr Chang har talat.

Alla bör nog rösta igen genom att ändra sin röst. Min röst fanns inte med tills jag ändrade fast det såg ut som jag röstat

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla bör nog rösta igen genom att ändra sin röst. Min röst fanns inte med tills jag ändrade fast det såg ut som jag röstat

Hur kolla man om man röstat ?

I min burk har 10 röstat men bar 4 är redovisade.

Jag har ändrat min röst (till samma :) )

post-5641-0-95326200-1346667651.png

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag röstade på 9 jan och jag tror den blev registrerad. Det är enda dagen jag kan.

Är ju bara i Thailand 1 månad. Räknar iskallt med att vinna. :thumbsup:

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig hållt i en gulfklubba i hela mitt liv, men när det handlar om just hål, buskar och klubbskaft så har man ju viss erfarenhet.

Det går inte att ha en liten undertävling, for oss som varken har grönt kort, caddie eller Callaway.?

post-6637-0-55303400-1346673884.jpg

:crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig hållt i en gulfklubba i hela mitt liv, men när det handlar om just hål, buskar och klubbskaft så har man ju viss erfarenhet.

Det går inte att ha en liten undertävling, for oss som varken har grönt kort, caddie eller Callaway.?

:crazy:

Caddy verkar vara obligatoriskt att hyra i vilket fall som helst. Grönt kort behövs som sagt inte, möjligen krävs det att man spelar med någon som har grönt kort. Fast det borde ju caddyn kunna övervaka lika bra. Klubbor går det att hyra på golfbanan, eller hyr Maitans uppsättning vilket jag gjorde. Det finns också vissa krav på klädsel och skor.

Har du fler ursäkter för att inte spela :wink:

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Caddy verkar vara obligatoriskt att hyra i vilket fall som helst. Grönt kort behövs som sagt inte, möjligen krävs det att man spelar med någon som har grönt kort. Fast det borde ju caddyn kunna övervaka lika bra. Klubbor går det att hyra på golfbanan, eller hyr Maitans uppsättning vilket jag gjorde. Det finns också vissa krav på klädsel och skor.

Har du fler ursäkter för att inte spela :wink:

Herr Chang har talat.

Annars kan han följa med oss på minigolfrundan

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns som om den här röstningen inte funkar något vidare. Nu är min röst på 6 januari borta igen :crazy:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Eftersom man inte verkar behöva gröntkort så är jag på i januari .

Vete fan vart mitt kort tagit vägen :P

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom man inte verkar behöva gröntkort så är jag på i januari .

Vete fan vart mitt kort tagit vägen :P

Kolla om det inte blekts i solen, det kanske har blivit vitt, s.k. carte blanche!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla röstningen igen då för har du röstat på alla alternativ borde det vara mer än en röst på 6 februari

Ja det verkar inte som mina röster räknades in. Jag provar igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

ser ut som en fars den här röstningen,om nu 13 har röstat och bara 6 är noterade enligt staplarna,ja då måste kanske 7 st röstat på alla tre alternativen som då inte reggats i statestiken,vad vet jag.Verkar bli fler deltagare än de 8 som var med 2010,och det är ju bra.Men,som sagt, den som får leva får se,som Kurtan Olsson skulle sagt .

Spelade "Plutten" idag,med hyffsat resultat och mycket trevligt tjöt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

ser ut som en fars den här röstningen,om nu 13 har röstat och bara 6 är noterade enligt staplarna,ja då måste kanske 7 st röstat på alla tre alternativen som då inte reggats i statestiken,vad vet jag.Verkar bli fler deltagare än de 8 som var med 2010,och det är ju bra.Men,som sagt, den som får leva får se,som Kurtan Olsson skulle sagt .

Spelade "Plutten" idag,med hyffsat resultat och mycket trevligt tjöt.

Ja röstningen är fjasko fortfarande bara en som röstat på 6 februari fast det uppenbarligen borde vara mer än en. Ett tag var det 3 röster där. Det kanske är bättre att rösta synligt i tråden.

Jag röstar på 6 Februari det enda datumet jag kan vara med.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör 4 tävlingar dec,Jan,feb ,mars samma bana ,det bästa resultatet från alla tävlingarna vinner och tröstpris till dom andra dagsegrarna

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör 4 tävlingar dec,Jan,feb ,mars samma bana ,det bästa resultatet från alla tävlingarna vinner och tröstpris till dom andra dagsegrarna

Jo,har själv lekt med den tanken,men jag är mest ute efter den sociala biten med att träffas och ha trevligt samt göra det till ett återkommande event, om möjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja röstningen är fjasko fortfarande bara en som röstat på 6 februari fast det uppenbarligen borde vara mer än en. Ett tag var det 3 röster där. Det kanske är bättre att rösta synligt i tråden.

Jag röstar på 6 Februari det enda datumet jag kan vara med.

Och jag på 6:e mars det enda datumet jag kan vara med :17:
Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag på 6:e mars det enda datumet jag kan vara med :17:

Jag noterar alla önskemål ang de tre möjliga dagarna och redovisar senare,om ni hellre vill pm:a så gör det.

mvh Drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo,har själv lekt med den tanken,men jag är mest ute efter den sociala biten med att träffas och ha trevligt samt göra det till ett återkommande event, om möjligt.

Ja då är 4 tävlingar perfekt och flera får vara med på den sociala biten och alla får vara med

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar ju konstigt det här. 14 personer har röstat och bara 7 syns på stapeln.

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar ju konstigt det här. 14 personer har röstat och bara 7 syns på stapeln.

Normal thailändsk omröstning. Röstar du "fel" räknas inte rösten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då är 4 tävlingar perfekt och flera får vara med på den sociala biten och alla får vara med

Kanske skall tipsa de nya festgeneralerna att ha fyra västgötaträffar också,så att alla kan vara med

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...