Jump to content
IGNORERAD

MPR-Unikt?


thomas001

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Verkar inte som du varit ute så mycket i svängen och roat dig. Då hade du kunnat se hur mycket deg tjejerna på sk "innekrogar" har med sig. 0 och inget!

Men du kan fortsätta intala dig annat.

Om groggen är en överenskommen betalning för en sexuell tjänst så är det prostution.

Om groggen är en gåva och efter det görs ett fritt val att gå till sängs med groggköparen eller någon annan eller ingen alls så är det inte prostution..

Så har det funkat på dom krogar jag har besökt, på landsbyggden, i småstaden, i förorten, på södermalm, på "innekrogar" på Stureplan ..

Hade ett sk VIP band på Stureplan så sent som i somras och för mej som åskådare är beteendet inte mer annorlunda än på landsbyggdens fyllefester i ungdomen.

Prostution är prostution och bedöms inte särskilt olika i olika miljöer.,

Om inte så är jag en pilsnerhora. :) dock svårsåld vid få väl valda tillfällen.. :)

Jag tror att alla dessa stureplanhänvisningar och gambiahänvisningar är ett försök att projicera bort ... Ngt.. Men vad vet jag ..

Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 366
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    23

  • Baa

    21

  • mamma bäng fan pappa käng

    20

  • chiangmai

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Forden34

Kan vi inte komma överens här på MPR att vi slutar å kalla thaitjejer å thaitjejer som jobbar i bar å tar emot betalning för sex för ho.or

Jag gillar nämligen inte det ordet, det är ett avskyvärt ord

Min syn på det hela

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vi inte komma överens här på MPR att vi slutar å kalla thaitjejer å thaitjejer som jobbar i bar å tar emot betalning för sex för ho.or

Jag gillar nämligen inte det ordet, det är ett avskyvärt ord

Min syn på det hela

Håller med till 100%! K givet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade damen på Rum Dum Bar en tidig morgon när jag borde ha legat hemma och sovit men det är ju ingen hemlighet.

Hade kollat fotboll(Sverige - Holland) på natten med Maitan och Ragson och fick för mig att ta en sista Chang på vägen hem.

Helt plötsligt stod hon bara där och efter 5 min insåg jag att hennes bristande språkkunskaper och mitt tillstånd inte gav upphov till lite smalltalk.

Jag gick rakt på sak men inte f_n ville hon gå med. Jag fick dock hennes telefonnummer som jag aldrig ringde.

Några dagar senare hamnade jag där igen för att kolla Tottenham som spelade borta mot Newcastle (2-2).

Efter en stund fick jag syn på henne, hon satt bredvid en farang som försåg henne med drinkar och jag tänkte inte mer på det, det var ju match.

OK, jag sneglade åt hennes håll med jämna mellanrum i spelavbrotten.

I slutet av matchen så stod hon plötsligt bredvid mig och log och jag smälte direkt. :give_heart:

Jag bjöd på nå't att dricka och då berättade hon att farangen blev sur och gick när hon inte ville gå med honom hem.

Jag tappade koncentrationen och missade när de så säkra 3 poängen förvandlades till bara 1 poäng genom en sen kvittering av Newcastle :(

Hon följde med mig hem för att trösta mig och gick aldrig mer tillbaka till jobbet.

Så var det med det, ingen lampaffär här inte.

Men det lyser rätt bra om er, eller hur!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och BF? Om jag bara löser ut henne ur baren för 300b, är det att anse som prostitution?

ån

Nä, då har du hyrt in en som "Typ" jobbar från Manpowwer eller i detta fall Girlpower.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du till kompisar och annat folk du träffar vill berätta om vad din fru jobbade med tidigare så skall du självklart göra detta.

I denna berättelse, som jag bland annat fått höra, så ingår också det tragiska som gjorde att hon valde en viss riktning i livet, och när du själv berättar detta så blir åhörare berörda och förstår varför samt kan ställa de eventuella frågor de har.

När en nyfiken moderator på internet vill veta vad forumets medlemmars fruar gjort förut och varför medlemmar inte går ut och berättar detta, då är det en sak som ingen har med att göra, och dessutom kommer eventuella svar aldrig att kunna förklaras, bara fördömmas.

Tänk på att det som skrivs på internet kommer finnas där för en enorm lång tid, alla kan läsa, emedan när du berättar privat så glöms detta lika fort.

Indirekt har jag berättat att min fru, trots taskiga odds, har tagit sej ur barträsket och det är väl inte så dumt.

Jag tycker iaf, med tanke på omständigheterna, att det var väldigt bra gjort.

Förstår inte riktigt det "tragiska" med att ha lyckats med denna bedrift.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte riktigt denna fruktansvärt stora fascination över prostitution?

Lite enkel mattematik borde göra ganska klart att sannolikheten för att en "vit" man har en Thai partner som har varit/är prostituerad är mycket liten...!

Det finns enligt beräkningar ungefär 64 miljoner människor i Thailand och då är det gissningsvis minst 32 miljoner tjejer/damer.

Enligt vissa så är det 2 miljoner tjejer i sex-industrin medan andra påstår att det är 150 tusen. Om sanningen ligger mellan dessa extremer så blir det ca. 3 procent av tjejerna/damerna som jobbar i sex industrin.

Detta borde då medföra att 97 procent av medlemmarna på detta forum har hittat en partner som INTE jobbar eller har jobbat inom sex-industrin.

Och det tror jag är rätt nära sanningen.

//Peo

32 mijoner kvinnor, jovisst men du får ju ta bort andelen mindreåriga och andelen överåriga. Då blir procenten en hel annan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag alltid har funnit allra märkligast på MPR är att det är så många medlemmar som är helt säkra på att hela världen, kanske rent av hela universum, roterar just runt deras axel. Har de pratat med 5 thailändskor som säger att "thai men no good" så är det en absolut sanning att thaimän är dåliga, har de pratat med 7 thailändare som gillar Thaksin så gillar alla thailändare Thaksin och har de pratat med 10 Faranger som är tillsammans med en bartjej så är alla Faranger tillsammans med en bartjej.

Jag antar att det finns 3 möjliga förklaringar till varför så många verkar så säkra på något som nästan undantagslöst är fel. Första förklaringen är att det blir enklare att diskutera om man intar en "svart eller vitt" hållning och en andra förklaring är att människor tenderar att umgås med andra människor som bor i samma område och har liknande ålder, intressen, bakgrund mm och då ökar ju chanserna att man tycker ungefär likadant. En tredje förklaring är att de är korkade men det får vi väl hoppas att de inte är.

I verkliga livet umgås man som sagt ofta med folk som bor i samma område, är av hyfsat samma ålder, har samma intressen etc och då är det kanske lätt att tro att ens egna lilla "subkultur" är standard. Är man då som TS runt 60 och bor i en stor eller medelstor thailändsk stad så är det ju mycket möjligt att 90% av hans polares fruar/flickvänner har en bakgrund i baren. De Faranger med Thaifruar/flickvänner jag umgås med kom huvudsakligen hit i 25-35 årsåldern och oftast hitskickade på expatskontrakt från sina företag och de som blev kvar gifte sig, oftast efter flera år i landet, med en thailändska och i minst 90% av fallen hade hon ingen bakgrund från baren. Jag tycker alla får gifta sig med vem de vill, så länge de är av laglig ålder, och jag säger inte att det ena är bättre än det andra men jag tycker det är trist att TS, precis som så många andra före honom, insinuerar att andra ljuger. Är det så svårt att första att på MPR, till skillnad från i verkliga livet, så väljer man inte vilka man "umgås" med och därfår har vi både 20-åringar och 80-åringar, både välbetalda direktörer och underbetalda arbetare och allting däremellan. Varför skulle då inte resultatet av hur mångas fruar som har en viss bakgrund kunna skilja sig från den lilla sub-kulturens precis som alla märkliga intressen och kunskaper på MPR kraftigt avviker från mina "vanliga" kompisars?

Som många andra har skrivit har jag också svårt att förstå varför någon vill basunera ut för hela Sverige att deras fruar/flickvänner tidigare jobbade i baren. Vi är över 6,000 medlemmar, de flesta enbart läsande, plus 1,000-tals gäster varje vecka. Det kan tyckas ädelt att ställa sig upp och stolt deklarera att "min fru jobbade i baren och det är inget jag skäms för" och för oss som har en så pass nära relation med Thailand så är det inget att skämmas för. Det är kanske inte lika roligt om ens 12-åriga barnbarn ringer och gråtande berättar att en kille i klassen retar henne för att han hört att hennes farfar är "gift medVDet är kanske inte lika roligt om ens 12-åriga barnbarn ringer och gråtande berättar att en kille i klassen retar henne för att han hört att hennes farfar är "gift med en hora". ill TS, av någon märklig anledning, veta hur många MPR-medlemmar som är tillsammans med en före detta bartjej så vore det väl bättre med en anonym omröstning,

Ja, ungar kan vara både grymma och korkade.

Jag är glad över att min fru kan vara ett föredöme för mina barnbarn. Ett exempel på hur en människa, med stark vilja och djävlaranamma, kan vända ett till synes hopplöst läge till något bra och positivt.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, ungar kan vara både grymma och korkade.

Jag är glad över att min fru kan vara ett föredöme för mina barnbarn. Ett exempel på hur en människa, med stark vilja och djävlaranamma, kan vända ett till synes hopplöst läge till något bra och positivt.

Som jag och flera andra skrivit, det är nog inte många på MPR som fördömmer varken bartjejen eller svensken som gifter sig med henne, däremot skulle jag tro att de flesta svenskar med ingen eller ytlig kunskap om Thailand gör det och därför ska man nog vara försiktig på ett så pass stort och öppet forum som MPR.

Jag tror säkert att din fru och hennes bakgrund kan vara ett bra föredömme för dina barnbarn, vilket jag hoppas att alla fruar kan vara, men fördommar försvinner tyvärr inte bara genom att man så önskar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag och flera andra skrivit, det är nog inte många på MPR som fördömmer varken bartjejen eller svensken som gifter sig med henne, däremot skulle jag tro att de flesta svenskar med ingen eller ytlig kunskap om Thailand gör det och därför ska man nog vara försiktig på ett så pass stort och öppet forum som MPR.

Jag tror säkert att din fru och hennes bakgrund kan vara ett bra föredömme för dina barnbarn, vilket jag hoppas att alla fruar kan vara, men fördommar försvinner tyvärr inte bara genom att man så önskar.

Nä, man måste jobba på det och, om tillfälle ges, lämna sitt lilla strå till stacken.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag och flera andra skrivit, det är nog inte många på MPR som fördömmer varken bartjejen eller svensken som gifter sig med henne, däremot skulle jag tro att de flesta svenskar med ingen eller ytlig kunskap om Thailand gör det och därför ska man nog vara försiktig på ett så pass stort och öppet forum som MPR.

Jag tror säkert att din fru och hennes bakgrund kan vara ett bra föredömme för dina barnbarn, vilket jag hoppas att alla fruar kan vara, men fördommar försvinner tyvärr inte bara genom att man så önskar.

Svarar på ditt inlägg, dock inte riktat till dig, hoppas du fattar.inte lätt att följa mina tankar alla ggr!

Just det där med att vara tolerant har jag fått klart för mig många ggr att det gäller i många fall när man vill spela bror duktig på MPR eller andra forum, eller i kompisgänget där den det gäller finns med, seddan snackar vederbörande skit om paren när dessa inte är närvarande, skehelighetens ansikte lyser starkt, jag vet!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

32 mijoner kvinnor, jovisst men du får ju ta bort andelen mindreåriga och andelen överåriga. Då blir procenten en hel annan.

Inte enligt WHO, som endast räknar kvinnor i åldern 25 till 34 år..

//Peo

Gnällsmurfen gnäller igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

thomas001' timestamp='1344519559' post='541216']

Tjena!

Går och lägger mig nu. Dvs gå och sova. Jämte min Thailändska fru,som jag äntligen har träffat efter att ha bott hemma hos mamma i hela mitt liv.

Åker till Thailand med vita tubsockar i mammas nyköpta sandaler med många remmar. Pungväska till mina pengar och pass. Livrem så inte skjortan visar min mage. Har levt hela mitt 54-åriga liv ensam,tagit hand om min mamma. Så nu är jag glad att jag har funnit den äkta kärleken.

Min fru älskar mig...men jag förstår inte varför hon har så många mobil-telefoner som ringer ibland. Hon säger att det är hennes vänner från hela världen. Dom är ju snälla eftersom dom skickar pengar till min fru varje månad. Så nu har vi snart pengar till att bygga/köpa hus.

Ibland måste hon åka till Bangkok/Pattaya/Pukhet för att ta hand om sina systrar/kompisar m.m Men det tycker jag är helt ok.

Hon kommer hem med ett leende och mer pengar. Tack till hennes systrar och kompisar.

Från en som älskar Thailand :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, man måste jobba på det och, om tillfälle ges, lämna sitt lilla strå till stacken.

Så är det ju. Den allra vanligaste fördomen som "vanliga" svenskar har om thai/svenska förhållanden är nog änddock att tjejen på det ena eller andra sättet är "köpt". Att då starta en tråd där man säger att 90% av alla man känner gift sig med en bartjej och insinuera att folk på MPR ljuger när de skriver att de träffats på andra sätt tycker jag är att cementera den fördomen. Jag tror inte det går att komma åt den näst vanligaste fördomen, dvs att en bartjej måste vara en dålig tjej, så länge svenskar som faktiskt är tillsammans med en thailändska hävdar att det i stort sett bara är bartjejer som gifter sig med Faranger. Att fokusera på det som är själva roten till fördomen och närmast förneka det som skulle kunna minska fördomen låter inte så skarpt i mina öron.

Svarar på ditt inlägg, dock inte riktat till dig, hoppas du fattar.inte lätt att följa mina tankar alla ggr!

Just det där med att vara tolerant har jag fått klart för mig många ggr att det gäller i många fall när man vill spela bror duktig på MPR eller andra forum, eller i kompisgänget där den det gäller finns med, seddan snackar vederbörande skit om paren när dessa inte är närvarande, skehelighetens ansikte lyser starkt, jag vet!

Det är givetvis trist om sådant förekommer men skitsnack bakom ryggen tycker jag förekommer i alla sammanhang och jag har ingen aning om ifall det skulle vara ett större problem på MPR än någon annanstanns. Vi bär väl alla på en massa fördommar och stereotyper och just det här med bartjejer och deras män var något jag aldrig tänkt på när jag började skriva på forum, trots att jag då redan bott här så pass länge. Att börja läsa på SS och sedemera MPR skapade för min del fördommar mot bartjejer och deras män och oftast genom inlägg från bittra män som var eller hade varit tillsammans med bartjejer. Numera, när jag träffat en hel del snubbar som är tillsammans med bartjejer, börjar de fördomarna försvinna igen även om det finns en hel del medlemmar som mot bättre vetande gör allt de kan för att blåsa liv i dem igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla är unika även MPR, svårare än så är det nog inte! :thumbsup:

The rule of law will only have meaning if politicians, celebrities, business leaders and ordinary workers are all treated equally within society, as Thai citizens each with similar responsibilities to the country.

Man behöver inte skriva det som alla redan vet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och BF? Om jag bara löser ut henne ur baren för 300b, är det att anse som prostitution?

Många ser det säkert vara i en gråzon men om du inte senare betalar henne för sex så - nej, det är inte prostitution. Om hon däremot vill ha ett par tusen bath för att följa med till hotellet, ja då är det det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Indirekt har jag berättat att min fru, trots taskiga odds, har tagit sej ur barträsket och det är väl inte så dumt.

Jag tycker iaf, med tanke på omständigheterna, att det var väldigt bra gjort.

Förstår inte riktigt det "tragiska" med att ha lyckats med denna bedrift.

Dom flesta kvinnorna som hamnat i barlivet har inte gjort det av fri vilja utan för kravet på underhåll till föräldrar och barn. De har belastats med en enorm börda som de utfört på ett beundransvärt sätt. Jag har all respekt för dessa kvinnor. Många av barflickorna har efter en kort tid träffat en farrang och slutat med tidigare syssla. När man sedan träffar dom i ex Sverige så har de snabbt anpassat sig till den mer normala livsstilen. Merparten har inte haft samma tur utan tvingats leva kvar i barlivet, fortfarande med hoppet att en dag få träffa sin farrang som ska rädda dom. En barflicka är inte det för att hon vill vara det utan är det enbart för pengarna

Link to comment
Dela på andra sajter

Källa Thomas001

Tjena!

Trodde jag kunde sova...men frugan fick ett sms med en ny insättning av pengar. Plingar ju till i hennes mobil ofta.

Kul att jag kan glädja ACDC från mitt lyckliga liv här i Thailand. Tack för att du Jive förstår.

Slut citat

Hälsningar

Link to comment
Dela på andra sajter

Så är det ju. Den allra vanligaste fördomen som "vanliga" svenskar har om thai/svenska förhållanden är nog änddock att tjejen på det ena eller andra sättet är "köpt". Att då starta en tråd där man säger att 90% av alla man känner gift sig med en bartjej och insinuera att folk på MPR ljuger när de skriver att de träffats på andra sätt tycker jag är att cementera den fördomen. Jag tror inte det går att komma åt den näst vanligaste fördomen, dvs att en bartjej måste vara en dålig tjej, så länge svenskar som faktiskt är tillsammans med en thailändska hävdar att det i stort sett bara är bartjejer som gifter sig med Faranger. Att fokusera på det som är själva roten till fördomen och närmast förneka det som skulle kunna minska fördomen låter inte så skarpt i mina öron.

Det är givetvis trist om sådant förekommer men skitsnack bakom ryggen tycker jag förekommer i alla sammanhang och jag har ingen aning om ifall det skulle vara ett större problem på MPR än någon annanstanns. Vi bär väl alla på en massa fördommar och stereotyper och just det här med bartjejer och deras män var något jag aldrig tänkt på när jag började skriva på forum, trots att jag då redan bott här så pass länge. Att börja läsa på SS och sedemera MPR skapade för min del fördommar mot bartjejer och deras män och oftast genom inlägg från bittra män som var eller hade varit tillsammans med bartjejer. Numera, när jag träffat en hel del snubbar som är tillsammans med bartjejer, börjar de fördomarna försvinna igen även om det finns en hel del medlemmar som mot bättre vetande gör allt de kan för att blåsa liv i dem igen.

Visst förekommer det väl mer IRL än på MPR som trots allt är en ganska liten mötesplats, de 4-500 som är aktiva kan förmodligen generera en större vetskap om saker och ting just i Thailändskt liv o leverne och skam vore väl annars och som du skriver, även vara stolta och ärliga om sitt val av partner.

Det är dock rätt intressant, och även förvånande hur det uttrycks face to face och hur det uttrycks om den o den beroende på 1 alkoholintag, 2 dålig dagsform och 3, det värsta av allt, man vill framstå som något bättre..

Har själv upplevt, dessvärre var det en mkt god kamrat, numer f.d. som inte kunde skilja på lögn och att föra lögnen vidare och då var det enl. honom ingen lögn, han hade ju "bara förmedlat" det "alla" redan visste! Och det vet vi ju vad Thaidamer ofta vet.

Ibland får man lida för att man står för sina åsikter, men sånt är det lättare att leva med än att sprätta runt på stacken och spela Allan!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

thomas001' timestamp='1344519559' post='541216']

Tjena!

Går och lägger mig nu. Dvs gå och sova. Jämte min Thailändska fru,som jag äntligen har träffat efter att ha bott hemma hos mamma i hela mitt liv.

Åker till Thailand med vita tubsockar i mammas nyköpta sandaler med många remmar. Pungväska till mina pengar och pass. Livrem så inte skjortan visar min mage. Har levt hela mitt 54-åriga liv ensam,tagit hand om min mamma. Så nu är jag glad att jag har funnit den äkta kärleken.

Min fru älskar mig...men jag förstår inte varför hon har så många mobil-telefoner som ringer ibland. Hon säger att det är hennes vänner från hela världen. Dom är ju snälla eftersom dom skickar pengar till min fru varje månad. Så nu har vi snart pengar till att bygga/köpa hus.

Ibland måste hon åka till Bangkok/Pattaya/Pukhet för att ta hand om sina systrar/kompisar m.m Men det tycker jag är helt ok.

Hon kommer hem med ett leende och mer pengar. Tack till hennes systrar och kompisar.

Från en som älskar Thailand :thumbsup:

Någonting stämmer inte med det du skriver!

Hemska tanke.

Thaitjejerna brukar inte ha systrar de hälsar på, de brukar ha massor med bröder. Det hade i varje fall min thaitjej, de var så snälla med henne och gav pengar hela tiden när hon besökte dom. Men numera så har dom stora bekymmer, så vi skickar massor med pengar varje månad, men vad gör det när dom var så snälla förut!

Hursomhelst så låter det konstigt att din fru inte har några bröder, det brukar alla thaitjejer ha. Är du riktigt säker på att hon inte är katoy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någonting stämmer inte med det du skriver!

Hemska tanke.

Thaitjejerna brukar inte ha systrar de hälsar på, de brukar ha massor med bröder. Det hade i varje fall min thaitjej, de var så snälla med henne och gav pengar hela tiden när hon besökte dom. Men numera så har dom stora bekymmer, så vi skickar massor med pengar varje månad, men vad gör det när dom var så snälla förut!

Hursomhelst så låter det konstigt att din fru inte har några bröder, det brukar alla thaitjejer ha. Är du riktigt säker på att hon inte är katoy.

Jag citerade tidigare inlägg av en moderator

Link to comment
Dela på andra sajter

Och BF? Om jag bara löser ut henne ur baren för 300b, är det att anse som prostitution?

Nä,det är levnadsomkostnader eller konsultarvode.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dig. Däremot så är barägaren en hallick.

Ånej.han är bara en snäll och vänlig själ som ger tjejerna en möjlighet att hjälpa till med ölförsäljningen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Hon har ett förflutet, men det har även du och jag min vän. Å såå jävla vackert har det inte varit alla gånger...

Eller som man sa ungefär år noll... ``den som är utan skuld kastar första stenen´´

Instämmer.

Om jag väljer att berätta valda delar om mitt förflutna så är det mitt val.

Men om någon annan gör det, då är han ute i tassemarkerna och riskerar obehag. Ssv. alla har skelett i garderoben.ALLA.

Jag håller med dig om att man själv kan bjuda på sig och skriva om de erfarenheter som man har samlat på sig i yrkeslivet.

Men i ditt inlägg så pratar du ju själv om just "någon annan", nämligen din egen sambo,

som du beskriver har haft ett förflutet som inte har varit så vackert?

Att du väljer att beskriva hennes historia på detta luddiga vis kan lätt tolkas hit och dit på ett publikt forum,

Och som jag tidigare skrev så bör man nog undvika att skriva om andras förflutna om de inte är med på det.

Speciellt i en tråd som handlar om att partnern kan ha varit en h*ra eller ej?

(och Ja, jag är medveten om att jag själv inte är perfekt i dessa hänseende då jag har raljerat om andra, som exempelvis om HajKajs upptåg i nutid, hahaa)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...