Jump to content
IGNORERAD

MPR-Unikt?


thomas001

Recommended Posts

Att gifta sej utan kärlek, enbart för ekonomisk vinning... jag har bara ett namn för det.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 366
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    23

  • Baa

    21

  • mamma bäng fan pappa käng

    20

  • chiangmai

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

mamma bäng fan pappa käng

Dyligt?? Är det typ [size=3]Dom Perignon?[/size]

Nu blir det bara snurr i diskussionen tycker jag.

Om skumpan är en överenskommen betalning för en sexuell tjänst så är det prostution.

Om Skumpan är en gåva och efter det görs ett fritt val att gå till sängs med skumpaköparen eller någon annan eller ingen alls så är det inte prostution..

Så har det funkat på dom krogar jag har besökt, på landsbyggden, i småstaden, i förorten, på södermalm, på Stureplan ..

Om inte så är jag en pilsnerhora. :) dock svårsåld vid få väl valda tillfällen.. :)

Att bo i Stockhom 5 år utan att arbeta är inte prostution om man inte begär betalning för en sexuell tjänst.

Att få hyran och fickpengar betald i 5 år mot sexuella tjänster är dock prostution.

Förut hade du 5 års sikt på det hela. Blir rörigt i min lilla hjärna... :)

Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Att få hyran och fickpengar betald i 5 år mot sexuella tjänster är dock prostution.

I Thailand blir man kallad Lilla Frun vid det tillfället :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dyligt?? Är det typ [size=3]Dom Perignon?[/size]

Dyligt=guld,kastrullock,mormors gammla mamelucker...vad om helst så länge så länge det är direkt betalning för utförd sexuell tjänst.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Lilla Noi, flyttar ner till Pattaya och jobbar på barerna, efter x5 år så träffar hon torsken Sven 45 flyttar till Sve. och gifter sej- = Hora

Lilla Eva flyttar till Shlm. jobbar inte men hänger på Sturehof, efter x5 år träffar hon von Sven och gifter sej = Hemmafru

Bägge hade samma mål i livet, bägge lyckades trots alla grodor dom var tvungna att kyssa på vägen. Men i vad ligger skillnaden?

Hejsan

Skillnaden ligger i att Noi har jobbat i bar i Pattaya men det har inte Eva.

MVH Nonki

Ändrades av Nonki
Link to comment
Dela på andra sajter

Lilla Noi, flyttar ner till Pattaya och jobbar på barerna, efter x5 år så träffar hon torsken Sven 45 flyttar till Sve. och gifter sej- = Hora

Lilla Eva flyttar till Shlm. jobbar inte men hänger på Sturehof, efter x5 år träffar hon von Sven och gifter sej = Hemmafru

Bägge hade samma mål i livet, bägge lyckades trots alla grodor dom var tvungna att kyssa på vägen. Men i vad ligger skillnaden?

Det är inte hur många groder man kysst på vägen som avgör om man varit hora eller inte...det är om man tagit betalt för det.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ett expertutlåtande skulle inte skada nu, men det lär vi väl inte få.. penalty_box-3936.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång för ca 20 år sen frågade jag en av Örebros fräschaste

tjejer, om du får 2 miljoner kronor skulle du kunna tänka dig att

följa med mig hem inatt och älska tills Nerikes Allahanda landar i brevlådan

Hon tittade blygt ner i golvet och sa 2 mille självklart när går vi.

Jag skrattade bara och sa att jag skojade, men hon kunde få 300 för samma

tjänst. Hon skrek då -VA FAN TROR JAG ÄR EN JÄVLA HORA

Ja sa jag det har vi juh redan kommit fram till, nu ska vi bara diskutera priset :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Skillnaden ligger i att Noi har jobbat i bar i Pattaya men det har inte Eva.

MVH Nonki

Troligen inte i Pattaya, men kanske i Danmark?

Som dessa studenter från Lund, dina hemmatrakter?

"LUND. Lundastudenter värvas till bordeller i Köpenhamn.

Universiteten är starka rekryteringsbaser eftersom de huserar många singeltjejer med ansträngd ekonomi, enligt Mary som säljer sex i Danmark."

http://www.expressen.se/kvp/svenska-studenter-saljer-sex-i-danmark/

Svårt att vara säker idag!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Troligen inte i Pattaya, men kanske i Danmark?

Som dessa studenter från Lund, dina hemmatrakter?

"LUND. Lundastudenter värvas till bordeller i Köpenhamn.

Universiteten är starka rekryteringsbaser eftersom de huserar många singeltjejer med ansträngd ekonomi, enligt Mary som säljer sex i Danmark."

http://www.expressen...-sex-i-danmark/

Svårt att vara säker idag!

MVH Tommy

Hejsan

Tja.man vet aldrig vad Eva eller de där studenterna har för sig..

Däremot vet man vad Noi i baren i Pattaya har för sig och det är därför det är tryggare, och i längden billigare, att ha med Noi att göra än med Eva...eller de där studenterna.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tiger Woods tjänar pengar på sitt golfspel, han är professionell golfare.

Kalle spelar golf för att det är kul, han är inte professionell golfare.

Stephen King skriver böcker och får betalt, han är författare.

Olle skriver inlägg på internet och skickar sms, han är inte författare.

Claudia Schiffer fotograferas och bilderna säljs för dyra pengar till modemagasin i hela världen, hon är modell.

Nisse fotograferas men hans bilder är inte med i några tidningar, han är inte modell.

Ronny Svensson tittar på film och får betalt för att berätta om det i TV, han är filmrecensent.

Janne tittar på film och berättar för sina kompisar, han är inte filmrecensent.

Blir det tydligare nu eller ska jag fortsätta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alls, men rätt tragiskt att ni känner att ni måste berätta för hela världen att er fru jobbade med detta tidigare.

Om din fru vill tala om för hela världen att hon hade detta yrke, låt henne då själv göra det, du har liksom ingen skyldighet att göra det.

Hon har aldrig haft några problem med att prata om de arbetsplatser hon haft tidigare även om det var på en bar förra hösten. Det är inte lika laddat för alla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tiger Woods tjänar pengar på sitt golfspel, han är professionell golfare.

Kalle spelar golf för att det är kul, han är inte professionell golfare.

Stephen King skriver böcker och får betalt, han är författare.

Olle skriver inlägg på internet och skickar sms, han är inte författare.

Claudia Schiffer fotograferas och bilderna säljs för dyra pengar till modemagasin i hela världen, hon är modell.

Nisse fotograferas men hans bilder är inte med i några tidningar, han är inte modell.

Ronny Svensson tittar på film och får betalt för att berätta om det i TV, han är filmrecensent.

Janne tittar på film och berättar för sina kompisar, han är inte filmrecensent.

Blir det tydligare nu eller ska jag fortsätta?

Varför stod bara professionell med bland de där Golfarna? (varav minst en var sexköpare :14: )

Noi gökar för pengar, hon är professionell hora...

Eva gökar för sprit och taxi stålar, hon är inte professionell hora?...

Man kan väl vara Modell, filmrecensent, hora, författare, osv utan att få betalt? man kanske inte kan saluföra sej tillräckligt bra bara?

Ja var tydligare och fortsätt gärna.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tiger Woods tjänar pengar på sitt golfspel, han är professionell golfare.

Kalle spelar golf för att det är kul, han är inte professionell golfare.

Stephen King skriver böcker och får betalt, han är författare.

Olle skriver inlägg på internet och skickar sms, han är inte författare.

Claudia Schiffer fotograferas och bilderna säljs för dyra pengar till modemagasin i hela världen, hon är modell.

Nisse fotograferas men hans bilder är inte med i några tidningar, han är inte modell.

Ronny Svensson tittar på film och får betalt för att berätta om det i TV, han är filmrecensent.

Janne tittar på film och berättar för sina kompisar, han är inte filmrecensent.

Blir det tydligare nu eller ska jag fortsätta?

Nu förstår jag!

Woods, King, Schiffer och Ronny är horor.

Men inte Kalle, Olle, Nisse och Janne

Om man har sex för att det är kul är man inte horig. Inte heller om man surfar på internet, eller bara visar sexbilder för kompisarna och tittar på film.

Link to comment
Dela på andra sajter

En person som är prostituerad tar emot ersättning i direkt utbyte mot sex men visst - kalla upp för ner eller blått för grönt om det känns bättre.

Det är ändå märkligt att del av dem som den ena sekunden hävdar de inte har några problem med att folk jobbat i bar lägger så mycket möda på att framhålla att alla andra kvinnor minsann gjort samma sak. Att kn-lla runt utan ersättning är inte prostitution. Man kan hävda att det är omoraliskt, äckligt eller fel om man så önskar men prostitution är det inte. Att gå hem med främmande män mot betalning för att ge sina barn en bättre skolgång och försörja sjuka föräldrar kan ganska lätt ursäktas och man skulle med viss rätt kunna hävda att bara en väldig god och fin person gör den uppoffringen för sin familj, det är ändå prostitution.

Att få en miljon kronor i gåva är inte stöld, att ta tio kronor är det. Det är inte antalet kronor som avgör vad det ska kallas utan omständigheterna kring transaktionen.

Link to comment
Dela på andra sajter

En person som är prostituerad tar emot ersättning i direkt utbyte mot sex men visst - kalla upp för ner eller blått för grönt om det känns bättre.

Det är ändå märkligt att del av dem som den ena sekunden hävdar de inte har några problem med att folk jobbat i bar lägger så mycket möda på att framhålla att alla andra kvinnor minsann gjort samma sak. Att kn-lla runt utan ersättning är inte prostitution. Man kan hävda att det är omoraliskt, äckligt eller fel om man så önskar men prostitution är det inte. Att gå hem med främmande män mot betalning för att ge sina barn en bättre skolgång och försörja sjuka föräldrar kan ganska lätt ursäktas och man skulle med viss rätt kunna hävda att bara en väldig god och fin person gör den uppoffringen för sin familj, det är ändå prostitution.

Att få en miljon kronor i gåva är inte stöld, att ta tio kronor är det. Det är inte antalet kronor som avgör vad det ska kallas utan omständigheterna kring transaktionen.

Och BF? Om jag bara löser ut henne ur baren för 300b, är det att anse som prostitution?

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Och BF? Om jag bara löser ut henne ur baren för 300b, är det att anse som prostitution?

Den du betalar 300 thb BF till i detta fall kallas Sutenör eller Hallick. Dvs en person som befrämjar prostitution eller tar emot pengar som härrör från prostution.

Onservera att hallickar straffas enorm hårt i länder i Europa som har väldigt liberala regler eller inga regler i den situation där en vuxen person köper en sexuell tjänst av en annan vuxen person.

Så sk. barägare skulle sitta riktigt illa till europa rent juridisk..

Den du barfinar är endast prostituerad om hon mottar pengar som betalning för en sexuell tjänst.

Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

.

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kallar dom Mama-San eller Cashier. Kärt barn har många namn. Men på Stureplan har du nog rätt i att dom kallas Hallick. Men dom damer som frilansar har ingen Hallick och då är dom heller inte prostituerade, dom är Groggluder! Skilnaden mellan dessa är att den ena tar emot pengar, den andra gillar groggar, mat, taxi...

För att ta ett LOS-uttryck: Same Same, but different

Ändrades av THAISWEDE
Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

..

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jag kallar dom Mama-San eller Cashier. Kärt barn har många namn. Men på Stureplan har du nog rätt i att dom kallas Hallick. Men dom damer som frilansar har ingen Hallick och då är dom heller inte prostituerade, dom är Groggluder! Skilnaden mellan dessa är att den ena tar emot pengar, den andra gillar groggar, mat, taxi...

För att ta ett LOS-uttryck: Same Same, but different

Hm tror du på det där själv?

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar inte som du varit ute så mycket i svängen och roat dig. Då hade du kunnat se hur mycket deg tjejerna på sk "innekrogar" har med sig. 0 och inget!

Men du kan fortsätta intala dig annat.

Ändrades av THAISWEDE
Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

.. varför blir det dubbelposter när man..

swappar mellan Tapatalk och Sadari?

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...