Jump to content
IGNORERAD

MPR-Unikt?


thomas001

Recommended Posts

MPR-unikt är väl det faktum att man inte kan säga att man inte träffade sin tjej i baren utan att det kommer massa "hmmmm,,,, ja i lampaffären".

Jag har alltid haft ett större intresse för vart människor är på väg än vart de har varit så det är för min del ganska ovidkommande.

Då passar väl Thailand fint. Bai nai? ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 366
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    23

  • Baa

    21

  • mamma bäng fan pappa käng

    20

  • chiangmai

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hymla inte då! Är du torsk eller inte? "man inte skall,,," vilken man du eller nån annan?

MVH Tommy

Här hymlas inte, jag går alltid omkring med en T-tröja med texten "Årets tosk 2007".

Frugan skryter i tid och otid om alla sina kunder i barerna.

Torskar kom ut ur garderoberna, tillsammans blir vi starka!

Link to comment
Dela på andra sajter

:nono:

Se där.. du kan ju, nästan! Googlade du månne?

Fast det betyder smeknamn, inte alias. Och avser således ett namn.

Vilket även förklarar förekomsten av "name" i ordet. Eller förekomsten av "namn" i den svenska motsvarigheten. :)

Så där, nu slipper du göra bort dig nästa gång du ska spela Allan och svänga dig med detta svåra ord. :)

Man kan vara "dönick" utan att för den skull spela Allan, men det kan du ju inte Googla fram så det va nog för svårt! :not_i:

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan vara "dönick" utan att för den skull spela Allan, men det kan du ju inte Googla fram så det va nog för svårt!

Åh fan? Vad du kan! :14::)

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh fan? Vad du kan! :14::)

Övning ger färdighet...vad kan du?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är detta som gör att man blir MPR beroende,,,,,

Allt från dagens bild,, där jag brukar skriva,,,till käftsläng,,,,,

Link to comment
Dela på andra sajter

Övning ger färdighet...vad kan du?

Kan inte så mycket, men gläds åt att du kan. Hur länge fick du öva? Var det svårt? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte så mycket, men gläds åt att du kan. Hur länge fick du öva? Var det svårt? :)

Ja alltså.initialt måste, eller bör du ha talang, har du inte det blir det till att jobba stenhårt, men ge inte upp, de flesta har en, om icke särdeles stor gåva, så i alla fall en liten liten gnutta med sig från barnsben, det gäller bara att känna efter när det skall ut då kommer det för det mesta av sig självt, men även då måste det till ansträngningar av njurfunktionen!

För egen del har jag aldrig riktigt funderat över det, det bara finns där och producerar utan att kräva för mycket kraft så hur länge det kan ta för dig?

Väldigt svårt att svara på, men prova lite då o då så känner du när trycket liksom släpper och tvångskänslan går över, då är du på god väg!

Lycka till!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom ni bägge två framstår som helt talanglösa och inte verkar kunna ett skit så är det lika bra att hoppa in lite.

Jag kan dricka 2 sexor vodka redbul på under 90 minuter och fortfarande vissla gulli gullan du gol som en gök :yes:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom ni bägge två framstår som helt talanglösa och inte verkar kunna ett skit så är det lika bra att hoppa in lite.

Jag kan dricka 2 sexor vodka redbul på under 90 minuter och fortfarande vissla gulli gullan du gol som en gök :yes:

Det var väl inget. Jag kan dricka 2 sexor vodka redbul på under 90 minuter utan att börja vissla gulli gullan du gol som en gök :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag kan låta bli att dricka 2 sexor vodka redbull och lägga pengar och tid på något vettigare i livet.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Och jag kan låta bli att dricka 2 sexor vodka redbull och lägga pengar och tid på något vettigare i livet.

GT?

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag kan låta bli att dricka 2 sexor vodka redbull och lägga pengar och tid på något vettigare i livet.

Ja, alla tål ju inte starkvaror och måste spara till mjölken

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det finns nog ingen som klarar av att få sista ordet mot Nobuzz... :)

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag kan låta bli att dricka 2 sexor vodka redbull och lägga pengar och tid på något vettigare i livet.

Vettigare..typ sambuca då eller hur menar du :nyam:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, alla tål ju inte starkvaror och måste spara till mjölken

Att "kunna dricka" är en förmåga som är klart överskattad.

Jag har efter många år i mitt förra yrke inga som helst problem där men känner ändå väldigt lite behov av att utöva den "sporten" nuförtiden.

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Och jag kan låta bli att dricka 2 sexor vodka redbull och lägga pengar och tid på något vettigare i livet.

Det är inte alla som är intresserade av att lösa ut tjejer från barer. Så vänligen respektera våra vodka/redbull vanor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom ni bägge två framstår som helt talanglösa och inte verkar kunna ett skit så är det lika bra att hoppa in lite.

Jag kan dricka 2 sexor vodka redbul på under 90 minuter och fortfarande vissla gulli gullan du gol som en gök :yes:

90 min.vad gör på de andra 75 min. :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Att "kunna dricka" är en förmåga som är klart överskattad.

Jag har efter många år i mitt förra yrke inga som helst problem där men känner ändå väldigt lite behov av att utöva den "sporten" nuförtiden.

Har du verkligen jobbat som alkis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Att "kunna dricka" är en förmåga som är klart överskattad.

Jag har efter många år i mitt förra yrke inga som helst problem där men känner ändå väldigt lite behov av att utöva den "sporten" nuförtiden.

Ingen fara bäste bror,jag tar några för dig ochså idag...ha en trevlig Lördag med vilka sporter det nu är du utövar nuförtiden :music:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, alla tål ju inte starkvaror och måste spara till mjölken

Exaktemente,och tur är väl det för alla mjölkbönder!

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en gång druckit 15st 33cl flaskor öl på under 1 timma, utan att kräkas vare sig under eller efter den "Bedriften".

Har även avsiktligt fått i mig 21st 33cl flaskor öl på ca 4 timmar.

Vet inte om kan göra om det... Nån som vill slå vad?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du verkligen jobbat som alkis?

Nej. Men tyvärr vart många alkisar i det yrke jag hade förut

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej. Men tyvärr vart många alkisar i det yrke jag hade förut

Känns tryggt.

en svensk tiger .. inte utan super.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...