Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Funderar på att kpa en ARCHOS 101 INTERNET TABLET 8GB ANDROID i morgon på Phonehouse Priset är 1699:- Ni som kan lite om plattorna kan väl lägga era synpunkter Jag ska använda den till å kolla på film när jag reser till Thailand å surfa lite på den inget som jag tänker använda varje dag 8 gig är lite det vet jag men ska använda extern hårddisk till filmerna Läs gärna informationen http://www.dustinhome.se/product/5010485922/archos-101-internet-tablet-8gb-android/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Har du tillgång till ett trådlöst nätverk så funkar det ju att surfa men inte via 3G, tyvärr.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Och vad jag kunde se av recensionerna kan man inte komma åt Google Play för att ladda ner appar!!! Hur man nu kan förhindra det men det kan säkert någon mer kvalificerad svara på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Har du tillgång till ett trådlöst nätverk så funkar det ju att surfa men inte via 3G, tyvärr.. Kan du förklara dig lite mera så jag fattar Mvh Den Tröge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Du kan inte ha ett sim kort i den plattan utan du måste surfa via en mobiltelefon eller via ett trådlöst nätverk För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 (ändrad) Du kan inte ha ett sim kort i den plattan utan du måste surfa via en mobiltelefon eller via ett trådlöst nätverk Den har ju USB då borde det väl gå med usbsticka med simkort?? eller är jag ute å trampar?? Ändrades Augusti 27, 2012 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Den har ju USB då borde det väl gå med usbsticka med simkort Ja det borde funka, har aldrig testat att köra så på en platta. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Jag är väl ute efter an platta som har usb å hdmi för å kunna köra lite filmer å musik i limmon vid senare tillfälle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Var hittar du den för 1699:- ? Enligt din länk kostar den 2490:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 (ändrad) Var hittar du den för 1699:- ? Enligt din länk kostar den 2490:- Läs första inlägget så ser du Funderar på att kpa en ARCHOS 101 INTERNET TABLET 8GB ANDROID i morgon på Phonehouse http://www.phonehouse.se/Barbara-datorer/Tablets/Archos Ändrades Augusti 27, 2012 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 (ändrad) Var hittar du den för 1699:- ? Enligt din länk kostar den 2490:- http://www.prisjakt.kt.php?p=734902 Billigare ClickOK Ändrades Augusti 27, 2012 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Ok, tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Jag la upp länken pga att phonehouse inte har någon information om plattan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 http://www.prisjakt.kt.php?p=734902 Billigare ClickOK Ja det var billigare Knasen men tänkte känna lite på den i butik så att säga å så kostar frakten åsså så det blir dom pengarna i allafall, tror jag om det inte är fraktfritt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Jag tror att detta är ett fall då man faktiskt får vad man betalar för Har haft väldigt liknande produkt och den kändes allmänt slö och omedgörlig. Så att känna på den i butik är absolut att föredra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Den har ju USB då borde det väl gå med usbsticka med simkort?? eller är jag ute å trampar?? Det tror jag inte går för du måste ha ett program installerat för att kunna koppla upp dig på samma sätt som med en dator. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Ja det var billigare Knasen men tänkte känna lite på den i butik så att säga å så kostar frakten åsså så det blir dom pengarna i allafall, tror jag om det inte är fraktfritt Blir ju bara 89 kr billigare med frakten inräknad och då är det ju inte mkt att bråka om. Klart bättre att åka och klämma lite på den och se vad den går för och hade det skiljt mer i pris hade du kunnat åkt hem och beställt den från de andra stället efteråt, nu kan du lika bra ta med den hem på en gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Har du tillgång till ett trådlöst nätverk så funkar det ju att surfa men inte via 3G, tyvärr.. Man kan surfa genom att använda internet delning i telefonen. Då blir telefonen som modem. Funkar hur bra som helst på min iPhone och Flyer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Jag tror att detta är ett fall då man faktiskt får vad man betalar för Har haft väldigt liknande produkt och den kändes allmänt slö och omedgörlig. Så att känna på den i butik är absolut att föredra. Jo så är det, man får det man betalar för Vill inte ha nån platta för 4000-5000 då jag kan lägga pengarna på annat roligt tex pattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Man kan surfa genom att använda internet delning i telefonen. Då blir telefonen som modem. Funkar hur bra som helst på min iPhone och Flyer Det kanske man kan göra men då måste man ju ha en telefon inblandat också.. Är det en 16 GB du har då, för 32 GB Flyer funkar ju med 3G? Bara så inte Forden får fel info tänkte jag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Den jag hade och förmodligen denna Archos, duger till det du vill ha. Titta på film, youtube och slösurfa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Man kan surfa genom att använda internet delning i telefonen. Då blir telefonen som modem. Funkar hur bra som helst på min iPhone och Flyer Men hallå där, jag har en nokia N73 hahahahaha det är sant, jag har haft den i snart 8 år nu å inget krångel, bytt batteri en gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Den jag hade och förmodligen denna Archos, duger till det du vill ha. Titta på film, youtube och slösurfa. Jag tror det duger åt mig men är osäker på internet ang stickan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Jo så är det, man får det man betalar för Vill inte ha nån platta för 4000-5000 då jag kan lägga pengarna på annat roligt tex pattis Vill du ha en platta så ska du självklart köpa dig en platta. Själv så tycker jag inte en platta fyller någon funktion som inte en laptop klarar av, så jag avstår tillsvidare från platthysterin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Har du sticka eller ska du köpa? Om du ska köpa, så finns det ju idag fina wifi donglar med SIM kort istället för USB stickor och då funkar det fint och du behöver inte oroa dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu