Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Vad e de för rosa ägg som säljs överallt? Frågat tjejen nångång men hon svarar bara "dont buy, nor good". Vad e de för ägg?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Salta ägg. Färgen har inget med saltet att göra utan är där bara för att man inte ska ta fel. Finns även ofärgade. Du kan läsa lite här http://www.khiewchanta.com/archives/ingredients/meats-fish-eggs/salty-eggs-khai-kham.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Okej tack ... Man blir ju nyfiken hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Salta ägg. Färgen har inget med saltet att göra utan är där bara för att man inte ska ta fel. Finns även ofärgade. Du kan läsa lite här http://www.khiewchan...-khai-kham.html Det där var ett verkligt guldkorn! TACKAR! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Det är inte salta ägg som dom i länken. vi äter dom ofta och dom är färgade genom att dom legat i någon typ av te att dömma av innehållsförtekningen. Hur som helst är dom färdigkokta och kan ätes direkt. Dessutom är dom kolsvarta innuti både viten och gulan! Men dom är mycket delikata och inte ett dugg salta. Jag kan verkligen rekomendera denna delikatess. Ändrades Augusti 23, 2012 av Stickan Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Dom har legat i buffelskit!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Det är inte salta ägg som dom i länken. vi äter dom ofta och dom är färgade genom att dom legat i någon typ av te att dömma av innehållsförtekningen. Hur som helst är dom färdigkokta och kan ätes direkt. Dessutom är dom kolsvarta innuti både viten och gulan! Men dom är mycket delikata och inte ett dugg salta. Jag kan verkligen rekomendera denna delikatess. Får bli ett 6-pack att testa då .. Äter du dom bara som dom är eller på mackan typ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Får bli ett 6-pack att testa då .. Äter du dom bara som dom är eller på mackan typ? Sänderkoka äggen kan du göra själv om du nu tycker det är gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Sänderkoka äggen kan du göra själv om du nu tycker det är gott Ja fast det är ju lite manligt att äta rosa ägg också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Får bli ett 6-pack att testa då .. Äter du dom bara som dom är eller på mackan typ? dom går att äta precis som dom är. Men dom serveras oftas till någon maträtt. Om det är någon speciell tror jag inte för våra brukar serveras till alla maträtter tills dom är slut, vilket går ganska fort. Det skalas och läggs på tallriken bredvis riset som det är. Gärna med stekta grönsaker till. Eller så inmundigar man dom med lite nudlar till som går precis lika bra. Dom passar till det mesta även på mackan. Det ser ju lite konstigt ut med svarta ägg men är som sagt mycket gott. Dom är absolut inte sönderkokta som Sam sip sam tycker. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 dom går att äta precis som dom är. Men dom serveras oftas till någon maträtt. Om det är någon speciell tror jag inte för våra brukar serveras till alla maträtter tills dom är slut, vilket går ganska fort. Det skalas och läggs på tallriken bredvis riset som det är. Gärna med stekta grönsaker till. Eller så inmundigar man dom med lite nudlar till som går precis lika bra. Dom passar till det mesta även på mackan. Det ser ju lite konstigt ut med svarta ägg men är som sagt mycket gott. Dom är absolut inte sönderkokta som Sam sip sam tycker. Ska absolut testas. Ägg e så jävla gött i alla dess former Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Dom har legat i buffelskit!! Nja är dom rosa så måste det väl vara skit från en sån här. Lägga ägg i buffelskit.ett pannskott skulle dom ha/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Det är inte salta ägg som dom i länken. vi äter dom ofta och dom är färgade genom att dom legat i någon typ av te att dömma av innehållsförtekningen. Hur som helst är dom färdigkokta och kan ätes direkt. Dessutom är dom kolsvarta innuti både viten och gulan! Men dom är mycket delikata och inte ett dugg salta. Jag kan verkligen rekomendera denna delikatess. Finns tydligen olika varianter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 dom går att äta precis som dom är. Men dom serveras oftas till någon maträtt. Om det är någon speciell tror jag inte för våra brukar serveras till alla maträtter tills dom är slut, vilket går ganska fort. Det skalas och läggs på tallriken bredvis riset som det är. Gärna med stekta grönsaker till. Eller så inmundigar man dom med lite nudlar till som går precis lika bra. Dom passar till det mesta även på mackan. Det ser ju lite konstigt ut med svarta ägg men är som sagt mycket gott. Dom är absolut inte sönderkokta som Sam sip sam tycker. Nähä och hur blir dom svarta då ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Finns tydligen olika varianter Ser gött ut =). Jag får helt enkelt rida in på 7/11 och köpa ett gäng. Se vad det är för färg =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Nja är dom rosa så måste det väl vara skit från en sån här. Lägga ägg i buffelskit.ett pannskott skulle dom ha/Hn Har du gott om tabletter som gör så man ser rosa elefanter är jag spekulant på några Verkar bli gbg för min del i helgen... Ska vi ta en stänkare på nån uteservering eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Får bli ett 6-pack att testa då .. Äter du dom bara som dom är eller på mackan typ? Blir nog problem då jag tror att de säljs endast i 4-pack https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Blir nog problem då jag tror att de säljs endast i 4-pack Vet inte om det är olika sorter... Men dom Poffa la ut nyss ser ut som dom jag menar. å dom finns i 6-pack, det vet jag. Om dom inte har slutat med det sen sista april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Har du gott om tabletter som gör så man ser rosa elefanter är jag spekulant på några Verkar bli gbg för min del i helgen... Ska vi ta en stänkare på nån uteservering eller? Har haft mina "visioner" i yngre dagar så nej tack Kanske det, låter trevligt.. När kommer du? Chefen jobbar på lördag kväll så james får hänga på isåfall. Annars kan jag köpa hem något gott om du vill komma hem till oss. Bättre med fredag än lördag för mig, måste vara körbar vid 13 på söndag. Grabben skall iväg på kalas /Hn Ändrades Augusti 23, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Vet inte om det är olika sorter... Men dom Poffa la ut nyss ser ut som dom jag menar. å dom finns i 6-pack, det vet jag. Om dom inte har slutat med det sen sista april Visst är det olika sorter och de andra har jag nog inte sett. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Har haft mina "visioner" i yngre dagar så nej tack Kanske det, låter trevligt.. När kommer du? Chefen jobbar på lördag kväll så james får hänga på isåfall. Annars kan jag köpa hem något gott om du vill komma hem till oss. Bättre med fredag än lördag för mig, måste vara körbar vid 13 på söndag. Grabben skall iväg på kalas /Hn Byter jobb i helgen så vad jag vet just nu är att jag ska lasta i drammen kl 9 imon och lossa gbg vid 13-14 tiden och sen ställa trailern i gbg... Sen gissar jag på att det inte händer något mer förrens söndag... Men är inte helt 100.. Absolut kan vi ta nåt hemma hos dig. Kan du isåfall hämta mig på Ringön om det skulle bli aktuellt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Byter jobb i helgen så vad jag vet just nu är att jag ska lasta i drammen kl 9 imon och lossa gbg vid 13-14 tiden och sen ställa trailern i gbg... Sen gissar jag på att det inte händer något mer förrens söndag... Men är inte helt 100.. Absolut kan vi ta nåt hemma hos dig. Kan du isåfall hämta mig på Ringön om det skulle bli aktuellt Jag hämtar dig isåfall, inga problem förutom den jävla trafiken på eftermiddagen. Jag pm:ar mitt nr så kan du höra av dig imorgon...kanske den lugna helgen blev en helg med ett helvetes bakrus då /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Jag hämtar dig isåfall, inga problem förutom den jävla trafiken på eftermiddagen. Jag pm:ar mitt nr så kan du höra av dig imorgon...kanske den lugna helgen blev en helg med ett helvetes bakrus då /Hn Japp drar iväg ett mess eller nåt imon när jag vet om jag ens får stanna i gbg eller ej =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Jag hämtar dig isåfall, inga problem förutom den jävla trafiken på eftermiddagen. Jag pm:ar mitt nr så kan du höra av dig imorgon...kanske den lugna helgen blev en helg med ett helvetes bakrus då /Hn Trodde inte man fick bakrus av cola? Du kanske slänger i en Treo i colan när du känner dig lite wild and crasy? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Trodde inte man fick bakrus av cola? Du kanske slänger i en Treo i colan när du känner dig lite wild and crasy? Stalkar du mig eller?? . Du säger att du dricker ditt benisärvin...men skicka in ett bevis när du tar en mun någon gång. Jag tror du sippar ramlösa men skriver cider o vin för att "du vill hänga med de breda pöjkarna" tills motsatsen bevisas /Hn Ändrades Augusti 23, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu