HajKaj Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Fick en förfågan av damen om vi skulle ta oss dit för att fira nått hundra års jubeleum nu i september. Vet inget om stället... Är det någon som varit där och vet om man kommer att somna vid middan redan av uttråkning eller om det finns nått drag på den ön? All info emottages tacksamt. /HK Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 www.lonelyplanet.com/Thailand/chonburi-province/ ko - si-chang Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Har varit där med gumman. Väldigt få Farang och inte mycket av hålligång där vad jag kunde se. På plussidan är att det känns genuint. Finns en hel del fina lokala resturanger med billig och god sjömat. Fin moppeö med lite trafik. Dock ingen romantisk getaway typ Koh Samet känsla över stället. Stränderna känns skitiga. Om man gillar lite genuin thaifeeling istället för exploaterad turistmiljö för en stund och gillar billig seafood på lokala resturanger och att åka moppe relativt bilfritt är det absolut värt några dagar. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2012 ok så moppe (som jag inte kör) seafood (som jag inte äter) lugn och ro (som jag inte gillar) Inga barer ( som jag inte klarar mig utan) är det som gäller??? hmmmmm damen får ta mig fasiken kompensera mig BIG TIME för denna resa. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Har varit där med gumman. Väldigt få Farang och inte mycket av hålligång där vad jag kunde se. På plussidan är att det känns genuint. Finns en hel del fina lokala resturanger med billig och god sjömat. Fin moppeö med lite trafik. Dock ingen romantisk getaway typ Koh Samet känsla över stället. Stränderna känns skitiga. Om man gillar lite genuin thaifeeling istället för exploaterad turistmiljö för en stund och gillar billig seafood på lokala resturanger och att åka moppe relativt bilfritt är det absolut värt några dagar. Med vänlig hälsning, ok så moppe (som jag inte kör) seafood (som jag inte äter) lugn och ro (som jag inte gillar) Inga barer ( som jag inte klarar mig utan) är det som gäller??? hmmmmm damen får ta mig fasiken kompensera mig BIG TIME för denna resa. He he ... verkar som du inte får ut mycket av den trippen.. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2012 He he ... verkar som du inte får ut mycket av den trippen.. /mvh tack för infon. skönt att man fick reda på detta Innan man åker dit. Nu blir det nog till att sätta ned foten och åka någon annan stans istället. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.