Tujtuj Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Saknar ofta att kunna lyssna på egen musik under resorna. Är dock allergisk mot dåligt ljud, så tänkte höra om någon har tips på skaplig högtalare till Mp3-spelaren att ta med på resan? Önskemålen är: - Skapligt ljud - Max 1000 kr. - Lämplig för resan, dvs inte för stor eller tung. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Kommer inte ihåg men fråga Oma, han vet. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Hörlurar är nog det bästa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Kommer inte ihåg men fråga Oma, han vet. Oma? Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Hörlurar är nog det bästa. Håller med, men tänker på när man är fler som vill lyssna. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Oma? Omarama Han köpte just det du efterfrågar innan sin USA-resa nu. Tror de kostade 590:-, typ. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Omarama Han köpte just det du efterfrågar innan sin USA-resa nu. Tror de kostade 590:-, typ. Ahaaa...ok, ska höra med han! Tack för tipset! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Stänk in med en högtalare så får du det perfekta ljudet Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Miniboombox,helt otroligt mycket ljud i förhållande till storleken...bästa reshögtalaren jag har lyssnat på och den kostar bara 600 spänn. Jag blev helt paff när jag lyssnade på siba första gången,kommer till och med bas ur den lille skiten. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=973510 And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Ahaaa...ok, ska höra med han! Tack för tipset! Nu är du skyldig mig en öl. Lagt ner flera minuter och kom fram till att det var denna jag menade, dessutom billigare än vad jag tidigare indikerade. http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/barbart-ljud/hgtalare/trdlsa-hgtalare/logitech-miniboombox/164062.5745/ manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Miniboombox,helt otroligt mycket ljud i förhållande till storleken...bästa reshögtalaren jag har lyssnat på och den kostar bara 600 spänn. Jag blev helt paff när jag lyssnade på siba första gången,kommer till och med bas ur den lille skiten. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=973510 Har sett den, men blev misstänksam just för att den är så liten. Flera säger dock samma som dig i recensionerna. Kanske ska åka ut o lyssna på den då... Tack för tips! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Nu är du skyldig mig en öl. Lagt ner flera minuter och kom fram till att det var denna jag menade, dessutom billigare än vad jag tidigare indikerade. http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/barbart-ljud/hgtalare/trdlsa-hgtalare/logitech-miniboombox/164062.5745/ Haha...jag finns i Pattaya nov/dec. Kom förbi så utlovas några pilsner oavsett om jag köpt högtalaren eller inte. =O) Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Har sett den, men blev misstänksam just för att den är så liten. Flera säger dock samma som dig i recensionerna. Kanske ska åka ut o lyssna på den då... Tack för tips! Åk och lyssna,garanterar att du kommer bli förvånad. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Åk och lyssna,garanterar att du kommer bli förvånad. Japp, får bli en sväng till Netonnet imorrn om det hinns med... Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 18, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Dagens inköp. Blev precis som utlovat positivt överraskad av ljudet! Tack för tipset! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Funkar den där lilla mojängen till en laptop också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 18, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Funkar den där lilla mojängen till en laptop också? Ja, den går att köra både via bluetooth och kabel. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Ja, den går att köra både via bluetooth och kabel. Perfekt, har letat efter något smidigt så man kan poppa på hotellrummet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Hur liten är den? Ska med köpa en smidig högtalare med bra ljud.. perfekt och ha på stranden eller vid poolen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 18, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Hur liten är den? Ska med köpa en smidig högtalare med bra ljud.. perfekt och ha på stranden eller vid poolen. Mått mm (BxHxD) 142x178x78 http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/barbart-ljud/hgtalare/trdlsa-hgtalare/logitech-miniboombox/164062.5745/#tabs Verkar som om den är utgående på Netonnet, så ska man ha den till deras pris gäller det nog att slå till. Jag fick den sista i butiken i Örebro. Kan ju iofs vara utgående för att en ny modell är på ingång också. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Beställde en rackare på nätet för 499 inkl frakt så slipper jag åka tidigare till jobbet imorrn Den har fått många fina recensioner så det ska bli intressant att lyssna när den kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Kunde inte låta bli. Betalad och klar från Dustin, kommer om ett par dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Hehe...Bara ni inte förväntar er något i stil med hemstereon så tror jag ni kommer bli nöjda. Man måste ju tänka på ljudbilden som farbror Barbro skulle ha sagt. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Fan,jag borde få procent på alla högtalare dom säljer till MPR:are nu And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Annars skulle jag förslå denna lilla manick, Candy Music en liten apparat du fäster på valfri ,mugg, kartong etc för att skapa din egen högtalare. Från förra årets IFA mässa i Berlin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu