Jump to content
IGNORERAD

Flickvannen gjorde slut :) lr :(


lillamannen

Recommended Posts

  • Svar 215
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lillamannen

    28

  • Tack och Hej

    18

  • måne

    16

  • Baa

    15

Mest aktiva i denna tråd

Dessa ska du nog behålla :wink:

pigs_1175954710_10030506.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guldet hon fatt av mig har varit en present, det tar jag EJ tillbax!

Alla klader likasa

Kylskap till mamma

Fiskenat till pappa

Motorsag till bror

Nytt el till huset

3st grisar

fisk till fiskodlingen

Halvfärdigt hus i issan (du kanske vill bygga den vidare)

Men jag har ju fatt klamma pa dottern i 6 manader av 11 totalt

Hela den här uppräkningen är jäävvligt patetisk tycker jag. Den visar på hela inställningen, och jag tycker att man skall stanna hemma i Sverige och inte visa sig ute härnere... Den visar också på hur mycket man har förstått av livet i Thailand och dess kultur.

är det så jäävla noga de små skitsakerna du har köpt. är det så noga verkligen????? Känner du att du måste ta med dig hela stilen ifrån Sverige hit ner till Thailand. maten fattar jag men va fan inte hela uppträdandet va???

usch nu får la jag inga karma på länge antar jag..

uncen.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Men jag har ju fatt klamma pa dottern i 6 manader av 11 totalt

Har ni barn tillsammans?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hela den här uppräkningen är jäävvligt patetisk tycker jag. Den visar på hela inställningen, och jag tycker att man skall stanna hemma i Sverige och inte visa sig ute härnere... Den visar också på hur mycket man har förstått av livet i Thailand och dess kultur.

är det så jäävla noga de små skitsakerna du har köpt. är det så noga verkligen? ???? Känner du att du måste ta med dig hela stilen ifrån Sverige hit ner till Thailand. maten fattar jag men va fan inte hela uppträdandet va???

usch nu får la jag inga karma på länge antar jag..

uncen.

Hela den här uppräkningen är jäävvligt patetisk tycker jag. Den visar på hela inställningen, och jag tycker att man skall stanna hemma i Sverige och inte visa sig ute härnere... Den visar också på hur mycket man har förstått av livet i Thailand och dess kultur.

är det så jäävla noga de små skitsakerna du har köpt. är det så noga verkligen? ???? Känner du att du måste ta med dig hela stilen ifrån Sverige hit ner till Thailand. maten fattar jag men va fan inte hela uppträdandet va???

usch nu får la jag inga karma på länge antar jag..

uncen.

SÅÅÅÅÅÅJAAAA, lugna ner lilla hjärtat nu!

jag tycker han uppvisar en humor lagt lite åt det bisarra hållet förvisso, men tycker du "brevet från en Thaikvinna" är roligt så är detta med det emedan det dessutom är sanning!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet ej om listan var så patetisk. Vad kan det röra sig om 500-700tusen bht, det skiter vi ju inte varje dag.

Men o andra sidan är det ju småpotatis gem fört med en polare som blev blåst på olika sätt,med tomter o hus.Handlade om ca 5miljoner.

I slutet sa jag till honom köp en dyr bil på avbetalning. Stick sen.

Men en sak är ju klar ,låter du banken köpa, så tar det väl en stund innan det tar slut.

Ps historien om hur min polare blev blåst, är faktisk intressant o lärolik. Skall se om jag kan skriva ner den vid ett tillfälle.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har varit tyst i mobilen flera dagar, men idag ringer hon o vill namnandra moppen till mig.

Var gors det med namnandringen ? hos polisen ?

Hos Trafikmyndigheten. Dock kräver detta att du har nonimigrant samt något intyg på din adress från imigration.

Kan även vara så att ett bostadsintyg från svenska ambassaden fungerar.

Du måste även ha en påskriven fotostatkopia av hennes legitimation bifogad.

Det är det enda du behöver från henne. Hon behöver ej åka med till Trafikmyndigheten.

Mvh Janne

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni barn tillsammans?

I Thaland ska man vara gift innan man skaffar barn ellerhur och vi har inte gift oss annu.

For nu hon ringer hela triden och vill jag ska komma tillbaka. men jag ar tveksam, har hon gjort slut, sa har hon

Hon sager att hon mist kontakten med sin mamma och ovrig slakt och valjer mig istallet

Lillamannen

Link to comment
Dela på andra sajter

I Thaland ska man vara gift innan man skaffar barn ellerhur och vi har inte gift oss annu.

For nu hon ringer hela triden och vill jag ska komma tillbaka. men jag ar tveksam, har hon gjort slut, sa har hon

Hon sager att hon mist kontakten med sin mamma och ovrig slakt och valjer mig istallet

Lillamannen

Hej Lillamannen,

du verkar skriva med glimten i ögat så du vet nog själv vad den infon är värd.

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Lillamannen,

du verkar skriva med glimten i ögat så du vet nog själv vad den infon är värd.

Ja varfor skulle hon soppa igen dorren med slakten pga mig, hon vill ha min moppe

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja varfor skulle hon soppa igen dorren med slakten pga mig, hon vill ha min moppe

Morsan är väl sur påna, en liten skärv är ju bättre än ingen alls.

Tills det kommer en ny sugardaddy in i bilden så duger du nog!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja varfor skulle hon soppa igen dorren med slakten pga mig, hon vill ha min moppe

Haha,det kanske inte var min första tanke,men javisst moppen vill hon nog ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

I Thaland ska man vara gift innan man skaffar barn ellerhur och vi har inte gift oss annu.

For nu hon ringer hela triden och vill jag ska komma tillbaka. men jag ar tveksam, har hon gjort slut, sa har hon

Hon sager att hon mist kontakten med sin mamma och ovrig slakt och valjer mig istallet

Lillamannen

Ok, inga barn alltså.

Kör på! Du verkar ha bra koll på läget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha,det kanske inte var min första tanke,men javisst moppen vill hon nog ha.

Jag uppratta ett mote igar med henne men hon dok aldrig upp for att jag inte hade moppen med mig, jag ville bara ha kopia pa hennes ID med sign

Hon ville vi skulle traffas hos "polipp" istallet

Lillamannenn

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag uppratta ett mote igar med henne men hon dok aldrig upp for att jag inte hade moppen med mig, jag ville bara ha kopia pa hennes ID med sign

Hon ville vi skulle traffas hos "polipp" istallet

Lillamannenn

Då kan du säga byebye till den.med!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag uppratta ett mote igar med henne men hon dok aldrig upp for att jag inte hade moppen med mig, jag ville bara ha kopia pa hennes ID med sign

Hon ville vi skulle traffas hos "polipp" istallet

Lillamannenn

Jag tycker denna tråden har en humoristisk underton och skulle passa på Vallarna med Stefan och Krister.Haha,inget illa menat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar starkt på att bli singel. Jag är verkligen ingen förhållande typ... Man blir bara irriterad av förhållande och tänker massa skit... Pallar inte mycket mer nu.. :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar starkt på att bli singel. Jag är verkligen ingen förhållande typ... Man blir bara irriterad av förhållande och tänker massa skit... Pallar inte mycket mer nu.. :(

Förhållande på distans är inte lätt, i synnerhet om man inte är 100 säker på var man har varandra, känns det knepigt så avsluta innan du dragit på dig en massa prylar som du egentligen inte vill ha men som du ändå kommer att vara sur över att torska på!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar starkt på att bli singel. Jag är verkligen ingen förhållande typ... Man blir bara irriterad av förhållande och tänker massa skit... Pallar inte mycket mer nu.. :(

Kanske snarare ett tecken på att just det här förhållandet inte är något för dig, i alla fall inte just nu. Ett förhållande som tar mer energi än det ger bör man verkligen fundera på om det är värt att vara kvar i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske snarare ett tecken på att just det här förhållandet inte är något för dig, i alla fall inte just nu. Ett förhållande som tar mer energi än det ger bör man verkligen fundera på om det är värt att vara kvar i.

Förhållande på distans är inte lätt, i synnerhet om man inte är 100 säker på var man har varandra, känns det knepigt så avsluta innan du dragit på dig en massa prylar som du egentligen inte vill ha men som du ändå kommer att vara sur över att torska på!

Dels förhållande på distans... Inte lätt å vara utan varandra i 6 mån... Men sen har jag haft nåt förhållande i swe tidigare, utan att vara hårt hållen utan gjort vad jag vill å bla bla bla... Men känner mig så instängd å uttråkad i ett förhållande... Och har gjort varje gång...

Jag har vart singel i 6 år innan jag blev ihop med denna tjejen och det är mina livs bästa år tror jag... Allt bara rasade ramman typ när jag träffade tjej... Kändes bara bra i början innan det blev "allvar"...

Och sen tror jag det har mycket med pengar att göra utan att kag vet om de... Hon e ju inte helt gratis... Dom 21.000 sek jag skickar till henne domma 6 månaderna kan jag ha väldigt kul för istället i pattis...

Och så vill hon ju självklart ha barn medans jag ogillar ungar... De ställer ju med till de lite...

Finns bara EN sak jag ångrar i pattis i April... Och det var att jag bad henne sluta jobba på gogo, flytta in i min lya och att jag skickar 3500 sek varje månad... Fan så korkat av mig!

Fördelen är att hon faktiskt e jävligt pålitlig och talar om allt hela tiden... Så hon är nog så ärlig man kan bli som thai tjej ;)...

Link to comment
Dela på andra sajter

Dels förhållande på distans... Inte lätt å vara utan varandra i 6 mån... Men sen har jag haft nåt förhållande i swe tidigare, utan att vara hårt hållen utan gjort vad jag vill å bla bla bla... Men känner mig så instängd å uttråkad i ett förhållande... Och har gjort varje gång...

Jag har vart singel i 6 år innan jag blev ihop med denna tjejen och det är mina livs bästa år tror jag... Allt bara rasade ramman typ när jag träffade tjej... Kändes bara bra i början innan det blev "allvar"...

Och sen tror jag det har mycket med pengar att göra utan att kag vet om de... Hon e ju inte helt gratis... Dom 21.000 sek jag skickar till henne domma 6 månaderna kan jag ha väldigt kul för istället i pattis...

Och så vill hon ju självklart ha barn medans jag ogillar ungar... De ställer ju med till de lite...

Finns bara EN sak jag ångrar i pattis i April... Och det var att jag bad henne sluta jobba på gogo, flytta in i min lya och att jag skickar 3500 sek varje månad... Fan så korkat av mig!

Fördelen är att hon faktiskt e jävligt pålitlig och talar om allt hela tiden... Så hon är nog så ärlig man kan bli som thai tjej :wink:...

ja du lite taskigt läge för dig. Å ena sidan så har du ju precis det du ville ha egentligen, eller hur? Alltså en bra tjej som du gillar, och å andra sidan så tycker du att det tråkar ut dig. Tror också att det kanske är läge att dra sig ur, kanske ärligast för bägge parter.

Kanske du inte skall spela i den "ligan" med den situation du befinner dig i. Det har aldrig varit bra i livet att inte gå de extra stegen , att inte ta det slutliga ansvaret. Berömvärt att du försökt att göra det rätta, men om du inte gjort några ansatser med förhållandet under 6 månader än att skicka lite pengar, så kanske innerst inne att du inte är speciellt allvarlig i dina intentioner med henne, tycker jag i alla fall. Bara lite tankar!!

Lycka till

uncen.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja du lite taskigt läge för dig. Å ena sidan så har du ju precis det du ville ha egentligen, eller hur? Alltså en bra tjej som du gillar, och å andra sidan så tycker du att det tråkar ut dig. Tror också att det kanske är läge att dra sig ur, kanske ärligast för bägge parter.

Kanske du inte skall spela i den "ligan" med den situation du befinner dig i. Det har aldrig varit bra i livet att inte gå de extra stegen , att inte ta det slutliga ansvaret. Berömvärt att du försökt att göra det rätta, men om du inte gjort några ansatser med förhållandet under 6 månader än att skicka lite pengar, så kanske innerst inne att du inte är speciellt allvarlig i dina intentioner med henne, tycker jag i alla fall. Bara lite tankar!!

Lycka till

uncen.

Jag har skitkul ihop med henne och så i Thailand, vi har samma humor å allt.. Men mycket småskit hela tiden jag inte orkar med. Har dock sagt till henne att hon har till nyår på sig att skaffa jobb och ändra på sig... Men självklart ska jag med göra de... Inte bara hon utan vi får ju försöka mötas på mitten... Men framförallt ska hon visa stor ekonomisk förändring.

I dagsläget lever jag på 10000-12000 thb i månaden i swe och norge medans 20.000 thb inte räcker för henne i Thailand... Och då e redan hyran betald..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...