Jump to content
IGNORERAD

Flyttar många till Thailand för att dom inte lyckats få någon tjej i Sverige


acdc

Recommended Posts

Så jag som är 60 nu ska alltså bara åka ner och fixa en "fjälla" på 30?Vad ska jag prata med henne om?Eller ska jag bara ha henne som ett redskap?Eller kanske hon kan bli min amulett?Ska fråga min thaifru sen 16 år vad hon tycker.

Ja det finns ju många skräck exempel

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 201
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acdc

    53

  • Baa

    19

  • ragson

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Nu tror jag väl inte att kn.llandet är prio 1 för oss gentlemän över 60 även om det är gott när det brinner till ibland.Vädret i Sverige vintertid får det ju inte att spänna i brallan precis.Och att kunna vandra i sommarkläder utan strumpor gör MITT liv bättre iaf.Att kunna gå ner till havet för ett svalkande dopp gör ju inte heller ont.För de liksom mig som har lite problem med lederna så är vädret som balsam för kroppen.Sen att det inte gör ont att beskåda all kvinnlig fägring är väl en bonus för mig iaf.

tur att högernäven inte har pajjat

:king::mda::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jag som är 60 nu ska alltså bara åka ner och fixa en "fjälla" på 30?Vad ska jag prata med henne om?Eller ska jag bara ha henne som ett redskap?Eller kanske hon kan bli min amulett?Ska fråga min thaifru sen 16 år vad hon tycker.

Hur fick du fram allt det där utav mitt svar till adhd???????

Vad du ska prata om får du väl fråga dom här som har en fru som är 25-40 år yngre, hör med dom vad som diskuteras runt middagsbordet eller ifall dom används som redskap eller amuletter.

Ha en trevlig kväll/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte varit i Sverige sedan skilsmässan. och det var väldans vad det var känsligt, det trodde jag faktiskt inte efter att läst era egna trådar. Tror faktiskt inte det blev ett ända ärligt svar i ämnet utan bara undanflykter.Jag lägger ner nu,

Ha det

Gäller det nya trådstarter också?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäller det nya trådstarter också?

Ja det är en ny nu ,den gamla är nedlagd, men den nya fortsätter här nu! del två

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är en ny nu ,den gamla är nedlagd, men den nya fortsätter här nu! del två

en ny tråd med samma ämne? Ska vi börja om från början? eller fortsätta?

jag har en fråga angående förra delen, alltså del ett:

Varför måste man FLYTTA till Thailand bara för att man har träffat sin kärlek där? Gjorde du det? Varför flyttade du?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Flyttar många till Thailand för att dom inte lyckas hitta den tjej dom vill ha i Sverige ? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Flyttar många till Thailand för att dom inte lyckas hitta den tjej dom vill ha i Sverige ? :rolleyes:

Ingen jag känner har gjort så, utom ADHD och han känner jag inte

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ingen jag känner har gjort så, utom ADHD och han känner jag inte

Nä, jag känner inte heller nån. Tror det är osannolikt att nån emigrerar för att hitta kärleken. Men det finns säkert någon som har gjort det med.

Link to comment
Dela på andra sajter

en ny tråd med samma ämne? Ska vi börja om från början? eller fortsätta?

jag har en fråga angående förra delen, alltså del ett:

Varför måste man FLYTTA till Thailand bara för att man har träffat sin kärlek där? Gjorde du det? Varför flyttade du?

Jag hade länge velat flytta från Sverige så jag satte upp ett mål när jag blir femtio så flyttar jag sagt och gjort flyttar ner med Svensk fru sedan 23 år, Hyrde hus livet var jätte fint i det tropiska klimatet allt var prima jag trivdes som fisken i vattnet.Efter ett tag så ville jag ha någon sysselsättning så vi skaffade två jätte söta Jack Russel valpar som vi tyckte jätte mycket om, efter ett tag så fick exet lappsjuka och ville flytta hem hon trivdes inte längre och det kan jag förstå det är männens paradis. Men vad göra med hundarna? adoptera bort dom kanske det skulle bli gathundar nja inga svar på det exet sa avliva dom är bättre i helvete sa jag jag lovade dom när jag skaffade dom att jag ska ta hand om dom så jag valde att bli kvar i Thailand med mina hundar.På den vägen är det bott här nu i sex år, och har man hundar så är det som en magnet dom drar tjejer till sig som ska kela och rätt som det är vill dom kela med husse med.

Ja Ragson det var en kort förklaring varför jag bor här

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade länge velat flytta från Sverige så jag satte upp ett mål när jag blir femtio så flyttar jag sagt och gjort flyttar ner med Svensk fru sedan 23 år, Hyrde hus livet var jätte fint i det tropiska klimatet allt var prima jag trivdes som fisken i vattnet.Efter ett tag så ville jag ha någon sysselsättning så vi skaffade två jätte söta Jack Russel valpar som vi tyckte jätte mycket om, efter ett tag så fick exet lappsjuka och ville flytta hem hon trivdes inte längre och det kan jag förstå det är männens paradis. Men vad göra med hundarna? adoptera bort dom kanske det skulle bli gathundar nja inga svar på det exet sa avliva dom är bättre i helvete sa jag jag lovade dom när jag skaffade dom att jag ska ta hand om dom så jag valde att bli kvar i Thailand med mina hundar.På den vägen är det bott här nu i sex år, och har man hundar så är det som en magnet dom drar tjejer till sig som ska kela och rätt som det är vill dom kela med husse med.

Ja Ragson det var en kort förklaring varför jag bor här

Ha det

För det första

Har varit gift i Sverige 32 år flyttade till Thailand med svensk fru skilde mig här i Thailand för 4 år sedan har Thailändsk fru nu har inte varit i Sverige sedan dess.

Ha det

Hur ska du ha det 23 år eller 32 år??????Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig påstått att det är fel att träffa en yngre thailändska snarare tvärt om det är väl bra, Du tar upp du har sett många svenskar med fru det har jag aldrig pratat om; Frågan var är det så jävla lätt att skaffa en svensk fjälla som år 25 30 år( man träffar ju ingen som är mellan 50-60 år) yngre än du själv i Sverige, svar obefintlig är inte förutsättningarna i Thailand bättre för den gamla gubben med ölmage ska det vara så svårt att fatta, utan att det ska komma en massa motfrågor och försvar.Men snacka om damerna här i Thailand då är det inga problem hor trådar och liknande det roar verkar det som.

frågar man i motsatt riktning så blir det ett himla väsen på gubbarna här. Jag är gubbe själv och har talat om ärligt hur jag ser på saken och jag är glad för att jag valde detta.

Ha det

ACDC

Nu ska du få ditt ärliga svar här! Att man vill träffa någon som är 50-60 år yngre

är nog bara ett förhållande jag hört talas om med den ålderskilnaden. Och det

var Anna-Nicole Smith som hade en 60 år äldre miljardär. Det konstiga är att

om Bill Wyman träffar en 22 åring då är han en rockhjälte och kung i baren.

Om jag däremot träffar en 22 åring så är jag peddo & snuskgubbe (enligt många).

och ändå är jag mer än 10 år yngre än den sönderknarkande rockstjärnan.

När jag var 18 år och började gå på discon så var 22-25 åringarna mina drömmars

discodrottningar, När jag var 30 så var 22-25 åringarna mina drömmars discodrottningar,

samma sak vid 40 och nu vid 50. Jag har inget behov att träffa Åsa 48 år och 3 barnsmorsa som

står i baren i Sverige och säger bjur du på några drinkar (a´120 kr) och sen drar, när jag vet

vad kul jag kan ha för 1000 bath i mina drömmars land (LOS) :17:

Pingis som gillar att festa i LOS men hatar det i Svedala :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska du ha det 23 år eller 32 år? ?????Hn

första frun 9 år andra 23 år och den tredje vet jag inte

Link to comment
Dela på andra sajter

ACDC

Nu ska du få ditt ärliga svar här! Att man vill träffa någon som är 50-60 år yngre

är nog bara ett förhållande jag hört talas om med den ålderskilnaden. Och det

var Anna-Nicole Smith som hade en 60 år äldre miljardär. Det konstiga är att

om Bill Wyman träffar en 22 åring då är han en rockhjälte och kung i baren.

Om jag däremot träffar en 22 åring så är jag peddo & snuskgubbe (enligt många).

och ändå är jag mer än 10 år yngre än den sönderknarkande rockstjärnan.

När jag var 18 år och började gå på discon så var 22-25 åringarna mina drömmars

discodrottningar, När jag var 30 så var 22-25 åringarna mina drömmars discodrottningar,

samma sak vid 40 och nu vid 50. Jag har inget behov att träffa Åsa 48 år och 3 barnsmorsa som

står i baren i Sverige och säger bjur du på några drinkar (a´120 kr) och sen drar, när jag vet

vad kul jag kan ha för 1000 bath i mina drömmars land (LOS) :17:

Pingis som gillar att festa i LOS men hatar det i Svedala :crazy:

Läste något citat av en äldre kändis när han fick frågan om yngre tjejer.Kommer bara inte ihåg vem :13: .

Det gick något såhär: Jag gillade 18-åringar när jag själv var 18, varför skulle det ha ändrat sig bara för att jag själv har blivit äldre :crazy:

Helt klockrent/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

första frun 9 år andra 23 år och den tredje vet jag inte

Gången gillt kanske/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Att man vill träffa någon som är 50-60 år yngre

50 60 år yngre är väl att ta i tycker du inte det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Flyttar många till Thailand för att dom inte lyckas hitta den tjej dom vill ha i Sverige ? :rolleyes:

Di vill inte ha oss fulingar med magar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

50 60 år yngre är väl att ta i tycker du inte det?

Absolut, men det var juh du som skrev det?

Men om en känd konstnär eller okänd som är 80-90 år

och träffar en 30-40 årig kvinna så tycker jag det är

deras egna beslut och problem. Jag ska nog skita

i om folk älskar varandra oavsett ålder. Bara att dom är

vuxna och över 20 år. Låt kärleken leva :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

hoppas du (acdc) kommer till Maitan nån gång i Jomtien. Skulle vara kul att träffa dej tror jag. :-)

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

50 60 år yngre är väl att ta i tycker du inte det?

Han har kommit hem och har gått på spriten :rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

hoppas du (acdc) kommer till Maitan nån gång i Jomtien. Skulle vara kul att träffa dej tror jag. :-)

Ja jag får väl komma när det är tomt men det är det väl sällan,annars åker man väl på kompanistryk för alla hatar ju en här på MPR

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget ont i det men jag tror faktiskt att för en del är det så.

I Thailand ställs inte lika stora krav på om det är gubbar med stora ölmagar överviktiga men här i Thailand tas dom emot med öppna armar vad beror det på.

Kan man få ärliga svar på en sådan fråge ställning? tror inte det.

Ha det

Jodå, så är det fast det finns en kategori till och det är suputerna, sponken är ju betydligt billigare där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

ACDC

Nu ska du få ditt ärliga svar här! Att man vill träffa någon som är 50-60 år yngre

är nog bara ett förhållande jag hört talas om med den ålderskilnaden. Och det

var Anna-Nicole Smith som hade en 60 år äldre miljardär. Det konstiga är att

om Bill Wyman träffar en 22 åring då är han en rockhjälte och kung i baren.

Om jag däremot träffar en 22 åring så är jag peddo & snuskgubbe (enligt många).

och ändå är jag mer än 10 år yngre än den sönderknarkande rockstjärnan.

När jag var 18 år och började gå på discon så var 22-25 åringarna mina drömmars

discodrottningar, När jag var 30 så var 22-25 åringarna mina drömmars discodrottningar,

samma sak vid 40 och nu vid 50. Jag har inget behov att träffa Åsa 48 år och 3 barnsmorsa som

står i baren i Sverige och säger bjur du på några drinkar (a´120 kr) och sen drar, när jag vet

vad kul jag kan ha för 1000 bath i mina drömmars land (LOS) :17:

Pingis som gillar att festa i LOS men hatar det i Svedala :crazy:

Rockhjältar och oljemiljardärer kommer undan med bra mycket, men var det verkligen ok i dessa fall? Vet inte om Anna-Nicole hann få ut något av de pengar som hon blev tilldömd i första instans innan hon dog och Bill har väl för alltid gett gubbsjuk ett ansikte? Själv får jag erkänna att jag är mittemellan, gillar inte för unga men gamla kärringar i min ålder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...