stefantaby Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Hej jag försöker boka ett hotell som i heter Queen Victoria (mailto:info@queenvictoria-chiangmai.com) jag får inget svar på mina mail så jag undrar om någon vet om det finns kvar. Stefan Täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Hej jag försöker boka ett hotell som i heter Queen Victoria (mailto:info@queenvictoria-chiangmai.com) jag får inget svar på mina mail så jag undrar om någon vet om det finns kvar. Stefan Täby Ta och sök. boka och betala via Agoda! http://www.agoda.se/ Dom är bra och säkra. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Hotell i ChiangMai http://ido24.com/cha-am-beach.com/chiangmai http://www.thai.nu/hotell-chiang-mai.php Prova att boka här istället http://www.hostels.com/hostels/chiang-mai/queen-victoria-chiang-mai/7202?source=hostelscomhostelnames12&kid=00099831&aid=3&gclid=CMmd0_zg0rECFUcwmAodEQcAXQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 enklast är ju att ringa... svarar dom så finns dom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Tack för tipsen/Stefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 7, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Tydligen sker någon form av ombyggnad/ägarbyte därför passas in emailen eller angiven telefon. Har någon bott på Smith residence i CM? det kan vara ett alternativ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Bara i upplysande syfte så kan jag berätta att när jag försökte boka 2 veckor via agoda så svarade dom mig 4-5 ggr. att det ej fanns lediga rum dom dagarna.Jag kollade en annan bokningssajt och då fanns det rum För att vara säker så hade jag också telefonkontakt med hotellet ifråga och det fanns rum Enligt mig ett konstigt sätt att bedriva en bokningssajt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 8, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Bara i upplysande syfte så kan jag berätta att när jag försökte boka 2 veckor via agoda så svarade dom mig 4-5 ggr. att det ej fanns lediga rum dom dagarna.Jag kollade en annan bokningssajt och då fanns det rum För att vara säker så hade jag också telefonkontakt med hotellet ifråga och det fanns rum Enligt mig ett konstigt sätt att bedriva en bokningssajt. Ok tack för tipset, vad betyder khun-petch? Hälsningar Stefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Ok tack för tipset, vad betyder khun-petch? Hälsningar Stefan Hej ja khun- petch betyder kanske herr diamant bara därför att jag bor i Petchaburi d.v.s.diamantstaden.Det där har alla mina släktingar berättat för mig så jag hoppas att det är sant.Petchaburi har nedbyggda lampor i en del gator som på natten blinkar glittrar lite likt diamanter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Inne i stan, utmed vallgraven har MacDonalds ett litet nybyggt hotel. McDonalds Imm Hotel. Har tänkt då jag ser det, perfekt! Guldläge för en turist . Har tyvärr ingen egen bild utan visar från tripadvisor.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Dessa hotel ligger vid Tha Pae gate, mitt i smeten som chiangmai skrev Det sk McDonald-hotellet På andra sidan torget ligger ett nyrenoverat hotel M, fd Montri Hotel /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Glömde i hastigheten, ett stenkast från hotel M ligger detta hotel också /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Nu har jag bokat rum på Smith residence,verkar vettigt/Stefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiSkuggan Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Den brukar jag oxå boka... Trevligt hotel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Den brukar jag oxå boka... Trevligt hotel.. Kul att höra/Stefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.