Jump to content
IGNORERAD

Varför är Thailand så jävla kassa i idrott?


Dragos

Recommended Posts

Vilken tid går 100 meter finalen någon som har koll

Hälsningar

Strax innan elva ikväll..22.50 (tror jag)/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Dragos

    8

  • acdc

    8

  • Baa

    4

  • Benriach

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej

Vet inte var du bor men där jag bor så är det massor av cyklister och joggare varje dag säkert 100 talet cyklister 30 talet joggare, vi pratar ofta med dom och för en tre veckor tror var det en hel del av dom som sprang maraton i Pataya.

Ha det

Joggar gör man möjligen när man värmer upp, är man någorlunda seriös så tränar man löpning.

Att jogga ett marathon tar för lång tid, målet har stängt när man väl kommer fram.

Ändrades av Palmer
Link to comment
Dela på andra sajter

Joggar gör man möjligen när man värmer upp, är man någorlunda seriös så tränar man löpning.

Att jogga ett marathon tar för lång tid, målet har stängt när man väl kommer fram.

Om du läser inlägget igen så skrev jag sprang.Men ska det hackas så är det bara att ösa på eller.

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Joggar gör man möjligen när man värmer upp, är man någorlunda seriös så tränar man löpning.

Att jogga ett marathon tar för lång tid, målet har stängt när man väl kommer fram.

Jag stavade fel på Pattaya med

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du läser inlägget igen så skrev jag sprang.Men ska det hackas så är det bara att ösa på eller.

Ha det

Det var du som kallade honom/henne joggare, ett uttryck som bara soffpotatisar använder!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur och när skall thailändare hinna med att idrotta när de skall ha mat var tredje timma och däremellan ha en tupplur?

första riktiga svar jag läst i detta ämne he he
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var du som kallade honom/henne joggare, ett uttryck som bara soffpotatisar använder!

Jag förstår inte vart du vill komma,om det är en drös människor som är ute på en joggingtur utom någon som helst tävlan så kallar jag det joggare jogging långsam löpning och sen vad du vill kalla det det skiter jag i.

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Viga och hårda är de i alla fall i landsbygden.

Typ kliva in pickuppens släp så slängs en fot in från sidan och upp.

Vattenfallet jag skadade mina knän på åkte de med huvudet före trots knädjupt vatten,

Hårda killar tycker jag.

Med rätt träning utan sprit så skulle de nog få medaljer

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt trevliga idrottslektioner i vår skola(Thai) iaf, inte på nått sätt sämre än de jag hade under skoltiden.

Ska försöka fota lite under veckan.

Det vore jätteskoj att se. Jag har kikat på en handfull och det har varit rätt miserabelt men det kan också varit en rad tillfälligheter som gett mig en orättvist negativ bild - har hänt förr och lär hända igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Vad har sverige fått guld i för sport?

En snubbe som hette Lööf med jävligt stor näsa, tvivlar starkt på att han e svensk. Å är han det så var det i en riktig bögsport; segling..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

En snubbe som hette Lööf med jävligt stor näsa, tvivlar starkt på att han e svensk. Å är han det så var det i en riktig bögsport; segling..

Med vänlig hälsning,

Ja, du ser. Man borde slå in pannbenet på den fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Sverige lyckas tydligen bara i snobb-sporter.

Jo där florerar bögarna och dom riktiga arbetarsporterna som boxning och fotboll är bara svartskallar...

Mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jo där florerar bögarna och dom riktiga arbetarsporterna som boxning och fotboll är bara svartskallar...

Mvh

Så det du säger är.

Att svenskarna lyckas med det dom sysslar med medans svartskallarna inte kan någonting?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo där florerar bögarna och dom riktiga arbetarsporterna som boxning och fotboll är bara svartskallar...

Mvh

Nu deltog ju Sverige bara i damernas fotbollsturnering och då är nog bögsport en bättre beskrivning än arbetarsport. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Så det du säger är.

Att svenskarna lyckas med det dom sysslar med medans svartskallarna inte kan någonting?

Dom riktiga svenska heterosexuella arbetargrabbarna blev nog bortkvoterade redan i uttagningarna av feministmaffian..

Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo där florerar bögarna och dom riktiga arbetarsporterna som boxning och fotboll är bara svartskallar...

Så det du säger är.

Att svenskarna lyckas med det dom sysslar med medans svartskallarna inte kan någonting?

Den svenska fotbollen är ju så gräsligt tråkig att man måste leja in grabbar med bollsinne från Afrika och Sydamerika för att få lite fart och kvalitet på det hela. Men fotboll kan knappast kallas arbetarsport, det är väl få sporter som har så fjolliga och bortskämda utövare! Fast under elitnivå är det förstås en annan femma, även om kvaliteten inte är så hög (fast det kan vara nog så spännande).

Men nu var det ju Thailändska sportutövare det handlade om...

Link to comment
Dela på andra sajter

På skolan jag var i Si Chiang Mai så var det ganska bra idrottsundervisning. De hade en riktigt driven idrottsansvarig lärare som såg till att det hände saker.

Barnen hade 4 timmar idrott i veckan vilket måste anses som bra.

Med min bakgrund så blev jag självklart ansvarig för fotbollslaget inför de stundande skoltävlingarna.

Det var ingen lätt uppgift att sätta ihop och leda ett lag med mina knappa kunskaper i thai.

Barnens engelska var ännu i sin linda och inte ett alternativ till kommunikation.

Tyvärr inga bilder från fotbollen då jag hade fullt upp med att rita och berätta för de som stod vid sidan av och väntade på att få komma in.

Stafett var ett annat tävlingsmoment och här en bild från träningen på skolgården.

post-6118-0-74368000-1344199117.jpg

Dragkamp var en annan populär gren där det visade sig att tjejerna var starkast och var i majoritet i laget.

post-6118-0-25246800-1344199531.jpg

Jo, om det är nå'n som undrar vad jag hade på skolan att göra så undervisade jag i engelska 3 dagar i veckan.

3 årskullar(5-7 år) som hade 30 min engelska tis - tors totalt 90 min i veckan alltså.

Här en bild från klassrummet där jag hade klassföreståndaren till hjälp, tyvärr så kunde hon inte mer engelska än barnen men det gick ändå.

post-6118-0-33551500-1344201126.jpg

post-6118-0-74368000-1344199117.jpg

post-6118-0-25246800-1344199531.jpg

post-6118-0-33551500-1344201126.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom 96,38% av Thailändarna är fattiga och måste tänka på att försörja sig istället för att tänka på idrott skulle jag tro ?

Har du inga pengar/mat så springer du inte runt direkt och förbrukar massa energi i onödan :)

Nu borde väl thailändare änndå ha det

bättre ställt än kenyaner och etiopier,

och dom är då fan så bra på att springa.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Nu borde väl thailändare änndå ha det

bättre ställt än kenyaner och etiopier,

och dom är då fan så bra på att springa.

Jamaica har 2,7 miljoner invånare och är regionens näst fattigaste land efter Haiti.

Mycket tradition i idrott.

Finns väldigt små orter i Sverige som närt världsstjärnor i idrotter som bandy, gång, skidskytte mm

Allt beroende på en tradition på orten..

Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...