Jump to content
IGNORERAD

Billig resa till Thailand


Guest lars60

Recommended Posts

Quote

    Hej  jag provade nätet hittade inget bra så jag ringde till jade brukar funka bäst oftast hoppas

    du lyckas .

            MVH

          FANTASY

Uräkta mig !!

Vem är Jade ???

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lars60

    26

  • GammalDansken

    17

  • måne

    12

  • andresthlm

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Quote

Det har ju gått ner.

[table]  [tr] [td][/td][td][/td][td]Stockholm till Bangkok [/td][/tr] [tr] [td][/td] [td][/td] [td][/td][/tr] [tr] [td]Flyg 1[/td] [td][/td][td]tisdag, den 17 februari 2009 [/td][/tr] [tr] [td] [/td][/tr][/table]  [table]  [tr][td]  [table]  [tr] [td]Avresa:[/td] [td]13:55[/td] [td]Stockholm, Sverige - Arlanda, terminal 5 [/td][/tr] [tr] [td]Ankomst:[/td] [td]05:55 +1 dag(ar) [/td] [td]Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International [/td][/tr][/table][/t][/t][/t][/t] [table][tr] [td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr] [tr] [td]Flygbolag:[/td] [td]Thai Airways Intl TG961 e [/td][/tr][/table]  [table]  [tr] [td]Flygplan:[/td] [td]Boeing 747 All Series Passenger [/td][/tr][/table][/t] [table][tr] [td][/td] [td][/td][/tr] [tr] [td]Pristyp:[/td] [td]Ekonomiklass med restriktioner [/td][/tr] [tr] [td][/td] [td][/td][td] [/td][/tr]  [tr] [td][/td][td][/td][td]Bangkok till Stockholm [/td][/tr] [tr] [td][/td] [td][/td] [td][/td][/tr] [tr] [td]Flyg 1[/td] [td][/td][td]måndag, den 16 mars 2009 [/td][/tr] [tr] [td] [/td][/tr][/table]  [table]  [tr][td]  [table]  [tr] [td]Avresa:[/td] [td]00:45[/td] [td]Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International [/td][/tr] [tr] [td]Ankomst:[/td] [td]06:05 [/td] [td]Stockholm, Sverige - Arlanda, terminal 5 [/td][/tr][/table][/t][/t][/t] [table][tr] [td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr] [tr] [td]Flygbolag:[/td] [td]Thai Airways Intl TG960 e [/td][/tr][/table]  [table]  [tr] [td]Flygplan:[/td] [td]Boeing 747 All Series Passenger [/td][/tr][/table][/t] [table][tr] [td][/td] [td][/td][/tr] [tr] [td]Pristyp:[/td] [td]Ekonomiklass med restriktioner [/td][/tr] [tr] [td][/td] [td][/td][td] [/td][/tr][/table]   

  • [*]Förklaring:

    [*]e = e-biljettalternativ

    [*]SEK = Svenska kronor

    *

Våra priser är TOTALPRIS inkl. samtliga reseskatter och avgifter.Vid bokning för flera destinationer tillkommer dock avgift SEK150 per person.[/td][/tr][/table]  [table]  [tr] [td]    [table]  [tr][td]

[table][tr][td]resenärer[/td] [td] [/td] [td]flyg[/td] [td] [/td] [td]skatter [/td] [td] [/td] [td][/td] [td] [/td] [td][/td][/tr][/table]

[/td][/tr] [tr][td]

[table][tr][td]1 vuxen (vuxna) [/td] [td]x [/td] [td](4 850[/td] [td]+[/td] [td]1 636) [/td] [td]= [/td] [td]6 486 SEK [/td] [td] [/td][/tr][/table]

[/td][/tr] [tr] [td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr] [tr][td]

[table][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]totalt för alla resenärer [/td] [td] [/td] [td]6 486 SEK [/td] [td] [/td][/tr][/table]

[/r][/td][/tr][/table] [table]  [tr] [td][/td][/tr] [tr][td]        När jag bokade förra året fick jag betala 8300kr, dock en dag mer. åker den 16-2, men hade man vetat hade man ju väntat.

mvh

Riwer 68[/t][/t][/td][/tr] [tr] [td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]

Priset siljer mycket om det är över eller under 30 dagar mer blir 3 månadsbiljett har jag för mig

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

+ flygskatt...ca 3000kr

:good:

Blocket-biljetter är sällan billiga.

Verkar som många hellre låter dom förfalla än att sälja billigt.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att det är fanastiskt att en resebyrå som Metropolresor ens har kunder då alla är så vakna som hökar som ni gossar är här på MPR  :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

[table]  [tr] [td] Phuket (Thailand)  15 dagar [/td] [td] Sö 22 feb  Landvetter flygplats [/td] [td]  Endast flyg dölj [/td] [td][img alt=vingselms]http://cache.destina...o_vingselms.png [/td] [td]2.999:-[/td] [td]

[/td][/tr] [tr] [td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]  [img alt=Endast flyg]http://cache.destina...cons/air_35.gif  Endast flyg Avresa: Söndag 22 februari  Ankomstflygplats: Phuket, Phuket, Thailand [/td][/tr][/table]

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Sista minuten på reseguiden.se:

http://www.reseguide...ten/Thailand/th

[table]  [tr][td] Datum [/t][/t] Resmål   Reslängd Arrangör

Pris per person

  28/2  Phuket

Från Stockholm  Endast flygstol / Phuket Endast flygbiljett

(Sök hotell) 15 dagar 

  1/3  Krabi

Från Göteborg  Endast flyg

(Sök hotell) 2 veckor 

  27/2  Phuket

Från Stockholm  Endast flyg

(Sök hotell) 2 veckor 

  28/2  Phuket

Från Stockholm  Phuket Startpaket 1 natt Dubbelrum med dusch och ...>> Phuket Startpaket 1 natt Dubbelrum med dusch och WC.<< 15 dagar 

  1/3  Krabi

Från Göteborg  Endast flyg.

(Sök hotell) 2 veckor 

  2/3  Ban Patong

Från Stockholm  Endast flyg.

(Sök hotell) 2 veckor 

  30/3  Thailand

Från Stockholm  Endast flyg. 6 dagar 

  28/2  Phuket

Från Stockholm  Endast flyg

(Sök hotell) 2 veckor 

[/td][/tr][/table]

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Apollo=3500 avresa fredag 27/2

Hoppas det är ett bra hotell :-)

GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

gnagarn1891

Idag är jag så lycklig!!!! Ville åka till Udon under Songkran men det har sett illa ut pga mitt arbete :shout: .

Men idag vände allt..det ordnade sig med jobbet och jag fick ett bra pris hos Siamtravel, åker med Thai till Bkk och får vänta 3.45min på flyget till Udon, och för hela kalaset så gick det på 5596:-  :im_so_happy: :im_so_happy: :im_so_happy: :im_so_happy: .

Mvh G    :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Idag är jag så lycklig!!!! Ville åka till Udon under Songkran men det har sett illa ut pga mitt arbete :shout: .

Men idag vände allt..det ordnade sig med jobbet och jag fick ett bra pris hos Siamtravel, åker med Thai till Bkk och får vänta 3.45min på flyget till Udon, och för hela kalaset så gick det på 5596:-  :im_so_happy: :im_so_happy: :im_so_happy: :im_so_happy: .

Mvh G    :drinks:

Får hoppas du hinner med flyget till Udon, bara.

3 minuter 27 sekunder låter inte mycket.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

gnagarn1891

Ja ja.mai pen rai... :im_so_happy: :im_so_happy: .

Åker från Arn 11/4 14.30 med Thai, Tg 961..GD. :na:

Mvh G

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...