Dolemon Inlagd Februari 11, 2019 Dela Inlagd Februari 11, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev thomas001: Vi har två bilar och båda försäkringarna är utan självrisk. Lika vi med lämna in den på Isuzi fick bilen fixad efter en parkerings skada, bula framskärm, spräkt instegs steg repad fälg 0:- Bath Mvh. Dollemon Ändrades Februari 11, 2019 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 11, 2019 Dela Inlagd Februari 11, 2019 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev Esspe: Man kan ju oftast välja vilken självrisk man vill ha och ju högre man tar desto billigare blir försäkringen. Själv har jag 0 koll på olika klasser, det sköter frugan i huset om. Sist betalade vi 17500:- Bath för försäkring inkl. väg skatt när vi var och pratade. Enda jag förstod var att bilens värde var nu 700000:- Bath om den skulle bli förstörd. Jag gör det jag är bäst på att betala 55555 Mvh. Dollemon Ändrades Februari 11, 2019 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2019 Frugan kör iväg mig på lite semester. Ska bla till Samui, ska bli skoj då jag inte vart där på 14år. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 40 minuter sedan, skrev Soengsang: Frugan kör iväg mig på lite semester. Ska bla till Samui, ska bli skoj då jag inte vart där på 14år. Långsemester? Åker söderut bästa vecka, först till Hus Hin, sen blir det besök hos Gotland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2019 30 minuter sedan, skrev gst: Långsemester? Åker söderut bästa vecka, först till Hus Hin, sen blir det besök hos Gotland Nä, blir nog bara fiskebyn-samui....men ett SC kanske inte vart så dumt heller. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 5 minutes ago, Soengsang said: Nä, blir nog bara fiskebyn-samui....men ett SC kanske inte vart så dumt heller. Det är nog bäst att du använder Google maps när du kommer till Samui för du kommer inte känna igen någonting.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 17 minuter sedan, skrev Soengsang: Nä, blir nog bara fiskebyn-samui....men ett SC kanske inte vart så dumt heller. Har bokat in mig hos Gotland 22-26 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2019 Precis nyss, skrev gst: Har bokat in mig hos Gotland 22-26 februari Ok. Blir nog tidigare för mig isof, får se hur jag trivs på Samui nu.....om jag åker över. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Ok. Blir nog tidigare för mig isof, får se hur jag trivs på Samui nu.....om jag åker över. Sen är det väl dags för en lunch på dyra Phuket? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2019 5 timmar sedan, skrev Muimatt: Det är nog bäst att du använder Google maps när du kommer till Samui för du kommer inte känna igen någonting.... 4 timmar sedan, skrev rolba: Sen är det väl dags för en lunch på dyra Phuket? Känns som en Grab Huvudsaken jag hittar till Bjöns ”nya” ställe Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 37 minuter sedan, skrev Soengsang: Känns som en Grab Huvudsaken jag hittar till Bjöns ”nya” ställe E det Björns i Lamai , Så e det bara 25 meter från hans gamla.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2019 Jo just så. Har gjort en BTT och sett var det ligger nu. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 2, 2019 Nu ryker veckopengen.....55555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 11, 2019 Börjar bli trött på detta nu, in och ut...skriva nya arbetsordrar, men 30 år tar sin rätt, för övrigt det sista som byggdes på Finnboda, äkta svensk kvalité.....det mesta idag skrotas efter 29-25 år. Bogpropellermotor, Scania.. Ett stycke till kvalité, Åmål 1974....45 år. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2019 Kall jävla morgon... Se till och få färgpottar avräknade... Kolla vad som hänt inatt. Fortsätta med UTM Livet som löneslav.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 (ändrad) Du har det svalt och bra där. Idag är det ca 40 grader i skuggan i Soeng Sang 🤑 Ändrades April 13, 2019 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2019 Dotras skola då och nu Nu Världens bästa Alice Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 En route.... Syrrans grabb har ju fått gula febern, skapligt lack på att inte kunna följa med Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 Nu är det bara att hålla tummarna att skrotet inte stannar, känns alltid riskigt att åka SJ, lite som Norwegian... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 Dagens första besök, för mycket rödnäbbar här, så skiter i det nu.... (logistik på hög nivå idag för att få ihop allt) Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 Vad får det kosta enligt dig för att du ska sätta dig i barberarn stolen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 22 minuter sedan, skrev judazzz: Vad får det kosta enligt dig för att du ska sätta dig i barberarn stolen? Jag tror han siktar på 50 Baht imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 24 minutes ago, rolba said: Jag tror han siktar på 50 Baht imorgon Verkligen? Jag får skallen klippt i Bangkok för 60 baht, ägarna kan inte ett ord engelska. Bara att ta med en bild. Inga frågor om Brad pitt eller joooghe clooney. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 5 timmar sedan, skrev rolba: Jag tror han siktar på 50 Baht imorgon Du vet... här slösa inget Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 Goa gubbar i Stockholm, den första logistikavikelsen Men jag värderar gott sälskap mer än några kr. Blandar vilt här nu med lite bilder Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu