Soengsang Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 So far so good.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 26 minuter sedan, skrev Soengsang: So far so good.. Vem får frakta din fula frisyr idag? Singapore, Qatar eller Emirates? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 6 minuter sedan, skrev M33: Vem får frakta din fula frisyr idag? Singapore, Qatar eller Emirates? Q manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 Vilken frisyr? Annars så siktar vi nog på Q-suite hela vägen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 Så ska man väl uthärda igen #qsuite Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2019 (ändrad) Baklängesåka blev det, men vad gör man inte.. Salt o peppar, tom min favorit Himalayasalt! Och de ogröna äggen kan inte ens den gnälligaste klaga på! Ändrades Juni 22, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 22, 2019 Dela Inlagd Juni 22, 2019 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Och de ogröna äggen kan inte ens den gnälligaste klaga på! Åjo, lite krämighet kan det gott vara kvar i gulan... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 22, 2019 Dela Inlagd Juni 22, 2019 On 2019-06-20 at 22:12, skrev Soengsang: Så ska man väl uthärda igen #qsuite Skönt med bolag som inte serverar skumpan i grogglas Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 16 timmar sedan, skrev Benriach: Åjo, lite krämighet kan det gott vara kvar i gulan... Personligen föredrar jag kokta ägg Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2019 Ahhh blev tråkigt i potatisbyn, så blev en Koratsväng Jag e en fena på att packa för mina småtrippar, söt påse. Toastolen var ju så där, en modell jag tycker riktigt illa om, spolfunktionen. Ok rum annars, Forntune Rajpruek. Korat city Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2019 Dela Inlagd Juli 8, 2019 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Ahhh blev tråkigt i potatisbyn, så blev en Koratsväng Jag e en fena på att packa för mina småtrippar, söt påse. Toastolen var ju så där, en modell jag tycker riktigt illa om, spolfunktionen. Ok rum annars, Forntune Rajpruek. Korat city å sedan tog batteriet i kameran slut? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev Enis: å sedan tog batteriet i kameran slut? /Enis En dag idag också, spara på batteriet du vet.... Ändrades Juli 9, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Kvälls bild från igårSkickat från min ONEPLUS A6013 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Det vilar ett tungt ansvar på dina axlar nu. När du också ska ta ansvar för alla snurriga gubbar på forumet 😂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 Åker till Pattis o ser om finns någon frukost... Återkommer... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Åker till Pattis o ser om finns någon frukost... Återkommer... De är väldigt svårt att hitta frukost i Pattis. Nästan omöjligt faktiskt. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 18 minuter sedan, skrev Mankan: De är väldigt svårt att hitta frukost i Pattis. Nästan omöjligt faktiskt. Fan e jag lurad? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 De är väldigt svårt att hitta frukost i Pattis. Nästan omöjligt faktiskt. En ”FEB” kan vara knepig. Vanlig frulle eller 3/4 EB, 7/16 EB eller en halv EB går nog att få tag på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 Hamnade i veterandelen av fiskebyn. Nu blir det 7/11 o spana efter Btt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Om jag inte ser helt galet, så är du ju i Thailand, där får du leta länge efter minsta spår efter han!🤣 There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 8 minuter sedan, skrev Stefan: Om jag inte ser helt galet, så är du ju i Thailand, där får du leta länge efter minsta spår efter han!🤣 Golden sea view resort, helt ok tror jag.(har inte sett rummet ännu) Men troligen ingen jacuzzi på balkongen 555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 1 minut sedan, skrev Soengsang: Golden sea view resort, helt ok tror jag.(har inte sett rummet ännu) Men troligen ingen jacuzzi på balkongen 555 Hur länge blir ni i "riktiga" Thailand? Jag drar uppåt fiskebyn om några dagar! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Stefan: Hur länge blir ni i "riktiga" Thailand? Jag drar uppåt fiskebyn om några dagar! //S Hmm vet inte....jag försöker 2 dagar till, men möjligt det blir Bkk imorgon... Men inte omöjligt jag kommer ned nästa vecka en sväng också... Edit: blev två nätter... Ändrades Juli 9, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2019 Kineser borde inte lämna Kina! 😡😡😡😡 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 30, 2019 (ändrad) Dagen börjar med frugan och en sväng till Korat. Ändrades Juli 30, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu