Jump to content
IGNORERAD

Riktiga namn....

Tack och Hej

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

det e lungt grabben, jag kan beratta ALLT om dig for lobuz :wink:

Va fan King kong, inga outningar här :rotfl:

Dela på andra sajter

• Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• hamnoi

5

• Tack och Hej

5

• andrejsdenruskige

3

• GreenValley

3

Mest aktiva i denna tråd

Att inte lämna ut namn och personuppgifter på ett internetforum är väl lite som att låsa dörren till huset; de man känner vet att det finns en reservnyckel i brevlådan och de riktiga proffsen tar sig in ändå men man kanske kan hålla den "tillfällige tjuven", busungarna och alkisarna borta.

Jag, precis som de flesta aktiva medlemmar, har visat bilder på oss själva och vår familj. Vi har berättat vad vi jobbar med, var vi bor och ungefär hur gamla vi är. Om jag sedan heter Peter, Rikard, Tage eller något annat kan väl inte vara särskilt intressant? Dessutom har väl de flesta aktiva medlemmar varit på en eller flera forumträffar eller har kontakt med andra medlemmar utanför forumet så jag tror de flesta kan det riktiga namnet på rätt många medlemmar.

Jag står för allt jag skrivit, även om jag kan ha reviderat en del uppfattningar och ibland kanske spetsat till något argument, och har inget att dölja. Jag har dock ett sekretessavtal som säger att jag inte får prata om mitt jobb och företag på sociala media och jag antar att det finns andra medlemmar som har andra begränsningar.

Förutom vi kanske 500 aktiva medlemmar så finns det ju 5,000+ medlemmar som nästan aldrig skrivit något plus 1,000-tals personer som varje vecka läser utan att ens vara registrerade. Bland dessa "läsare" kan det ju finnas ex-fruar, barn, handläggare på migrationsverk, anställda på Thailands ambassad, arbetsgivare mfl och det kan ju finnas diverse anledningar att inte göra det onödigt lätt för dem.

Dela på andra sajter

Om inte annat så skulle det kanske vara en guldgruva för skattmasen och försäkringskassan skulle jag tro.

Med namn och p nummer

Ha det

Jag svarar själv

Det blev inte många komentarer

Ha det

Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Om du läser genom trådar då inser du själv vilka åsikter som råder.

Undrar om samma åsikter och gnäll skulle gälla om man hade kommit med riktig namn.

Skulle man vara rädd att ens fru läser MPR i smyg och får reda på vad deras män tycket om de eller Thailand.

Jag skulle också vilja att du preciserar vilka inlägg (åsikter) som du tycker är tokiga eller mindre bra i trådarna

Myten om den sk lyckliga eller o-lyckliga h¤ran

eller

Hemarbete och ordning

Dela på andra sajter

När jag var på min hitlills enda mpr träff i Gbg januari,

presenterade sig alla med nicks.

Bra tycker jag!

Vill man ha närmare kontakt är det väl bara att fråga på PM!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Bra tycker jag!

Mvh

Amja

Då är det lätt att vara efterklok och önska att man hade valt ett mer normalt nick.

Hej . vad jag heter... hamnoi.ok,vad betyder det?...lillsnoppen :bag:

Tror nog jag föredrar mitt riktiga namn vid "fysiska träffar" ivf om det är Thai damer närvarande :) /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Då är det lätt att vara efterklok och önska att man hade valt ett mer normalt nick.

Tror nog jag föredrar mitt riktiga namn vid "fysiska träffar" ivf om det är Thai damer närvarande :) /Hn

Under 'Inställningar/Byt Visat Namn' så kan du justera storleken på organet! :crazy:

Ändrades av Palmer
Dela på andra sajter

Under 'Inställningar-Byt Visat Namn' så kan du justera storleken på organet! :crazy:

Hade den tanken först men det lät lite väl kaxigt tyckte jag. Bättre med lillk.ken än stork.ken.

Nu får jag inte göra fler byten så jag får dras med det...hette molle73 innan jag skulle vara "fyndig"../Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Vi har nog massuppfittat TS inlägg,han ställde en fråga,skulle ni skriva era inlägg med samma ord,

om ni inte var lika anonyma?

Dela på andra sajter

Vi har nog massuppfittat TS inlägg,han ställde en fråga,skulle ni skriva era inlägg med samma ord,

Du har nog missuppfattat Mpr...offtopic is da shit :wink: /Hn

Dela på andra sajter

Du har nog missuppfattat Mpr...offtopic is da shit :wink: /Hn

I alla fall på fredagkvällar och speciellt under OS, då är det ju öltvång! :crazy:

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

I alla fall på fredagkvällar och speciellt under OS, då är det ju öltvång! :crazy:

iOS?

Dela på andra sajter

iOS?

Känner jag inte till, jag använder Windows och får ibland meddelandet att BIOS k-kat ur!

Dela på andra sajter

Bra tycker jag!

Mvh

Amja

Att man presenterar sig med nick för medlemmar man inte träffat innan förstår jag så man får veta vem som är vem.

Men när det är mindre träffar,speciellt om det är på nån pub så föredrar jag nog vanliga namn...många nick låter jävligt konstiga i talspråk.

Fattar att man inte vill lämna ut sig helt men ett förnamn kan väl inte vara så farligt att bjuda på om man ska sitta och öla tillsammans.

And that's all I have to say about that

Dela på andra sajter

Att man presenterar sig med nick för medlemmar man inte träffat innan förstår jag så man får veta vem som är vem.

Men när det är mindre träffar,speciellt om det är på nån pub så föredrar jag nog vanliga namn...många nick låter jävligt konstiga i talspråk.

Fattar att man inte vill lämna ut sig helt men ett förnamn kan väl inte vara så farligt att bjuda på om man ska sitta och öla tillsammans.

Håller med dig.

Men det var en trevlig kväll iaf!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Jo ibland kliar det även på fingrarna :crazy:

Vart kliar det annars ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Jo ibland kliar det även på fingrarna :crazy:

Hahaha snygg retur :thumbsup: /Hn

Dela på andra sajter

Undrar lite varför man har nicknamn som Hamnoi och babysnake.

Spräcken skulle ju klinga bättre typ?

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Undrar lite varför man har nicknamn som Hamnoi och babysnake.

Spräcken skulle ju klinga bättre typ?

Har du nåt emot mitt nick så får du klaga hos en gammal thaigubbe som e död.

Men GALTEN det säger ju allt.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...