Juha Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Vilka sporter under OS är din fru intresserad av. Min fru vill se tyngdlyftning, badmington och boxning. Tydligen de sporter där Thailand har medaljchans. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Ingen sport alls är hon intresserad av så jag får tv´n för mig själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Frugan bryr sig inte mycket om sport på tv men jag chattade med hennes systerdotter idag som såg allt som har med simning att göra. Inte så konstigt då hon tävlingssimmar själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
changdude Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Thailändarna är av tradition bra i boxning ,judo och tyngdlyftning.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.