Jump to content
IGNORERAD

Rättegång Apple mot Samsung


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    226

  • janne_h

    93

  • andrejsdenruskige

    65

  • Sam sip sam

    63

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om du inte redan fattar det så är jag emot stämningarna och hela den här jävla patentcirkusen.

Nästa gång du kallar mig för något annat än lappen så kommer du ställa till så jag blir avstängd men det är ett billigt pris för vad det kommer kosta dig...förstått?

Det var ju trevligt skygglappen.

Kan du konkretisera vad det hotet om att det kommer att kosta mig mer i detalj?

Då jag nu en gång till råkat skriva skygglappen?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inget hot utan ett löfte.

Ja, för många oss andra så kanske det kan ses så - fast det beror ju på hur lång avstängningen blir :) Äh, lägg band på dig så slipper vi sakna ditt envetna, men imponerande konsekventa, Appleförsvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du inte redan fattar det så är jag emot stämningarna och hela den här jävla patentcirkusen.

Nästa gång du kallar mig för något annat än lappen så kommer du ställa till så jag blir avstängd men det är ett billigt pris för vad det kommer kosta dig...förstått?

Ett vänligt ord kostar ingenting och är ändå den bästa av alla gåvor.

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inget hot utan ett löfte.

Shoot man

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du inte redan fattar det så är jag emot stämningarna och hela den här jävla patentcirkusen.

Nästa gång du kallar mig för något annat än lappen så kommer du ställa till så jag blir avstängd men det är ett billigt pris för vad det kommer kosta dig...förstått?

Tror det är dags för en joggingtur lappen :rotfl: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett vänligt ord kostar ingenting och är ändå den bästa av alla gåvor.

Jag är vänligt och respektfull mot dom som förtjänat det :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Redan gjort :) Vill du se bildbevis? :wink:

Gärna, säg bara inte att du har köpt dig tighta löparbyxor som visar "allt" då avstår jag bestämt :crazy: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Gärna, säg bara inte att du har köpt dig tighta löparbyxor som visar "allt" då avstår jag bestämt :crazy: //Hn

Haha.som sagt det syns ingenting fast dom är tighta.bevisar bara att frugan tagit mig för pengarna ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det går hett till i sandlådan idag :rotfl: Tur att jag jobbar och inte har tid att vara med och leka, annars hade jag nog snott Lappens hink och spade :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går hett till i sandlådan idag :rotfl: Tur att jag jobbar och inte har tid att vara med och leka, annars hade jag nog snott Lappens hink och spade :)

Sno? Den kan du få :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Sno? Den kan du få :)

Då är det ju inget kul :( Då kan du gott behålla den ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Se upp här kommer den :)

golfskolan_hinken_616087c.jpg

Bra

Ska bara ta fram min Ronny Jönsson keps sen kör jag sånt gött Göteborgs tjöt

Link to comment
Dela på andra sajter

Samsung blev dömd i Korea också titta på tidigare inlägg

Och det blev Apple också i samma rättegång, du valde att inte se det som vilken fanboysom helst.

Apple förlorade mot Samsung. :)

"Japansk domstol tycker inte patentet är överträtt".

http://www.aftonblad...icle15337567.ab

Just det ett annat land där Apples advokater biter i sten, "Borta bra men hemma bäst"

Om du inte redan fattar det så är jag emot stämningarna och hela den här jävla patentcirkusen.

Nästa gång du kallar mig för något annat än lappen så kommer du ställa till så jag blir avstängd men det är ett billigt pris för vad det kommer kosta dig...förstått?

WOW! ett direkt hot! Hoppas nån icke Applefrälst mod läser i denna tråden också!

Det var ju trevligt skygglappen.

Kan du konkretisera vad det hotet om att det kommer att kosta mig mer i detalj?

Då jag nu en gång till råkat skriva skygglappen?

Och där kom den!

Shoot man

Tror inte LApple menar nåt illa, han är väl bara lite fredags-beskänkt.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Apple och Google i hemliga fredssamtal ?

Googles vd Larry Page och Apples vd Tim Cook håller samtal bakom stängda dörrar - bland ämnena som diskuteras finns bland annat pågående patentstrider, uppger Reuters.

http://www.idg.se/2.iga-fredssamtal

Ja, det är onekligen intressant om det är sant.

Jag tror inte varken Apple eller Google är intresserade av en tröttsam patentstrid. Undrar om Apples förhandlingsposition stärkts nu?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att båda parter har flera miljarder satt åt sidan för denna strid.

Dom vet att ingen kan vinna utan dom lägger dom kostnaderna under reklamkonto.

Det är en gigant som tillverkar allt från hangarfartyg till medicinsk utrustning, och en datortillverkare

som inte tillverkar så mycket men har en hype eller om man ska säga sina följare.

Inget ont om Apple, jag högaktar steve jobs, men nu ligger företaget lite i skymundan då inte han finns kvar.

Så i min mening så kommer Iprylarna troligen bara finnas kvar i ett 10tal år till innan dom äts upp av andra.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag går in via Windows får jag veta att jag är avstängd från detta ämne. Kanske dax för modsen att förklara sig ?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag går in via Windows får jag veta att jag är avstängd från detta ämne. Kanske dax för modsen att förklara sig ?

Det betyder att fu inte är en applefanboy:)

Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones..

F. You

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det betyder att fu inte är en applefanboy:)

Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones..

F. You

Det verkar så.

Betyder detta att man inte har berättigande i visad trådar om man har "fel" åsikt som inte passar vissa modds?

Kommer åt denna tråd via tapatalk ifrån Windows står det att jag är avstängd från detta ämne!

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det måste vara ett misstag isåfall.

I min mening så har du absolut inte brutit mot några andra lagar än försvarat dig själv.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...