Jump to content
IGNORERAD

Rättegång Apple mot Samsung


Herr Chang

Recommended Posts

Hmmm...uppgradera...jag uppgraderade just min S2 till nytt OS. Alla funktioner funkar klockrent. Hur är det att uppgradera Iphone 3 med IOS6. Funkar allt då? :crazy:

Du kan väl inte jämföra en iPhone3 med en S2...skiljer väl åtminstone 1 år där.

ios6 är mig veterligen endast släppt i en beta version än, så din fråga där är irrelevant.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    226

  • janne_h

    93

  • andrejsdenruskige

    65

  • Sam sip sam

    63

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Du kan väl inte jämföra en iPhone3 med en S2...skiljer väl åtminstone 1 år där.

ios6 är mig veterligen endast släppt i en beta version än, så din fråga där är irrelevant.

Men en iphone 4 då som funnits på marknaden ca 2 år? Tycker det är skandal som ägare av en sådan att jag inte ska kunna få alla uppdateringar till den :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja veta vila som har kvar och dagligen använder de första andoid-lurarna som släptes?

Skulle vilja påstå att jag är tämligen nöjd över att ha haft en bra lur i 3år, och får nog anse att den snart har gjort sitt och då köpa en av senare modell som förhoppningsvis släpps snart.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

När släpps Iphone 5? Den kommer bli avgörande för IPhone tror jag. Dom har mycket att förbättra om dom ska komma ikapp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men en iphone 4 då som funnits på marknaden ca 2 år? Tycker det är skandal som ägare av en sådan att jag inte ska kunna få alla uppdateringar till den :nono:

Vilka uppdateringar fungerar ej till den?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men en iphone 4 då som funnits på marknaden ca 2 år? Tycker det är skandal som ägare av en sådan att jag inte ska kunna få alla uppdateringar till den :nono:

Vill du verkligen har funktioner som INTE kommer fungera tillfredsställande?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka uppdateringar fungerar ej till den?

Face Time över 3G och Fly by och Turn by turn i kartorna.

Link to comment
Dela på andra sajter

När släpps Iphone 5? Den kommer bli avgörande för IPhone tror jag. Dom har mycket att förbättra om dom ska komma ikapp.

Ikapp?...trotts att det finns tekniskt och pretandamässigt bättre lurar så är ju fortfarande iPhone måttstocken, och kommer så med största säkerhet att fortsätta vara de närmaste åren!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det roliga är att Android-fanboys skrattade över funktionen FaceTime och nu använder dom det som argument att Apple är usla. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vill du verkligen har funktioner som INTE kommer fungera tillfredsställande?

Nu sköt du dig själv i foten Lappen :rotfl: Som du har malt på och ifrågasatt att Android inte går att att uppdatera med nya OS och så har du suttit inne med svaret själv under hela tiden :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikapp?...trotts att det finns tekniskt och pretandamässigt bättre lurar så är ju fortfarande iPhone måttstocken, och kommer så med största säkerhet att fortsätta vara de närmaste åren!

Har du någonsin sett rubriken "Samsung dödare" eller " Samsung Tablet dödare" ? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det roliga är att Android-fanboys skrattade över funktionen FaceTime och nu använder dom det som argument att Apple är usla. :)

Jag är ingen jävla fanatiker åt nåt håll, så kalla mig inte för någon jävla fanboy ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu sköt du dig själv i foten Lappen :rotfl: Som du har malt på och ifrågasatt att Android inte går att att uppdatera med nya OS och så har du suttit inne med svaret själv under hela tiden :)

Jag har sagt att det är beklagligt att kunder som köper sina Android lurar inte är berättigade till dom senaste uppdateringarna.

Om jag köpte en Android lur så vill jag,förväntar mig att kunna uppdatera till det senaste.

Att Apple begränsar vissa funktioner är ett sätt att säkerställa telefonen kommer fungera tillfredsställande och inte blir obrukbar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ingen jävla fanatiker åt nåt håll, så kalla mig inte för någon jävla fanboy :wink:

Visst är du det eftersom du tog åt dig ;)

Det argumentet har dels skrivits här i andra trådar och på andra forum och jag sa inte specifikt att du sagt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikapp?...trotts att det finns tekniskt och pretandamässigt bättre lurar så är ju fortfarande iPhone måttstocken, och kommer så med största säkerhet att fortsätta vara de närmaste åren!

Hahaha!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag har sagt att det är beklagligt att kunder som köper sina Android lurar inte är berättigade till dom senaste uppdateringarna.

Om jag köpte en Android lur så vill jag,förväntar mig att kunna uppdatera till det senaste.

Att Apple begränsar vissa funktioner är ett sätt att säkerställa telefonen kommer fungera tillfredsställande och inte blir obrukbar.

Som sagt så skjuter du dig själv i foten, läser du ens igenom vad du postar för motstridiga skit-argument? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sagt att det är beklagligt att kunder som köper sina Android lurar inte är berättigade till dom senaste uppdateringarna.

Om jag köpte en Android lur så vill jag,förväntar mig att kunna uppdatera till det senaste.

Att Apple begränsar vissa funktioner är ett sätt att säkerställa telefonen kommer fungera tillfredsställande och inte blir obrukbar.

Precis som med Android lurar som inte klara det senaste os:et så blir dom inte uppgraderade heller. Snart kommer jelly bean, och den får jag till min HOX.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Visst är du det eftersom du tog åt dig :wink:

Det argumentet har dels skrivits här i andra trådar och på andra forum och jag sa inte specifikt att du sagt det.

Ja det var ju andra gången som jag postade den länken som lurad iphoneköpare och att du genast springer till försvar för denna skitprodukt gör då inte mig till nån fanboy, snarare dig till fanatisk extremist ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var ju andra gången som jag postade den länken som lurad iphoneköpare och att du genast springer till försvar för denna skitprodukt gör då inte mig till nån fanboy, snarare dig till fanatisk extremist ;)

Håller med Ang produkten

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Precis som med Android lurar som inte klara det senaste os:et så blir dom inte uppgraderade heller. Snart kommer jelly bean, och den får jag till min HOX.

Det stavas HOAX

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt så skjuter du dig själv i foten, läser du ens igenom vad du postar för motstridiga skit-argument? :)

Jag skulle ha lagt till att jag får vara glad att jag överhuvudtaget får en uppdatering alls om jag köper en Android-lur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var ju andra gången som jag postade den länken som lurad iphoneköpare och att du genast springer till försvar för denna skitprodukt gör då inte mig till nån fanboy, snarare dig till fanatisk extremist :wink:

Hur kan du vara lurad? Har du sett något avtal där du blivit lovad oändliga uppdateringar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hur kan du vara lurad? Har du sett något avtal där du blivit lovad oändliga uppdateringar?

Nä men Jobs små lärjungar hävdar ju hela tiden det som argument om hur dåligt det är med Android, så det är nog dags för bla dig själv att lägga ner det eftersom iphone visar sig vare samma skit på den punkten :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...