Repe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Matchen visas på SVT-play. Boxaren kommer ifrån Khon Kaen. http://www.london2012.com/athlete/ardee-saylom-1069728/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Tack för tipset, den ska jag titta på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Är det några svenska boxare med i london! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Tipsa gärna om fler Thaiboxare eller tyngdlyftare ska upp på TV, damer som herrar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Matchen visas på SVT-play. Boxaren kommer ifrån Khon Kaen. http://www.london201...saylom-1069728/ Khon Kaen?? nej för fan då är det en röding..säkert kommer han tacka Thaksin om han vinner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Är det några svenska boxare med i london! Anna Laurelli, Salomo Entuve & Antony Igit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Anna Laurelli, Salomo Entuve & Antony Igit Är dom svenskar?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Är dom svenskar?? Ja, annars får de väl inte tävla för Sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Okay nysvenskar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Okay nysvenskar Ja men Anna är nog "gammalsvensk" och som jag tror det största medaljhoppet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 (ändrad) Ja men Anna är nog "gammalsvensk" och som jag tror det största medaljhoppet. Tycker det låter på efternamnet som om hon har finskt påbrå...är hon verkligen helsvensk????Hn Ändrades Juli 29, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Ja hon heter annars Laurell tämligen svenskt vad det nu är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matte14 Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Khon Kaen?? nej för fan då är det en röding..säkert kommer han tacka Thaksin om han vinner Så du är gultröja då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Ja hon heter annars Laurell tämligen svenskt vad det nu är Nja..hon är allt bara halvsvensk, född i Lund tydligen... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Tycker det låter på efternamnet som om hon har finskt påbrå...är hon verkligen helsvensk????Hn osäker..så ja googlade http://sv.wikipedia.org/wiki/Anna_Laurell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Så du är gultröja då Jag e Bajare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 osäker..så ja googlade http://sv.wikipedia.ki/Anna_Laurell Haha jag med...ja då är väl alla nöjda och glada då /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 osäker..så ja googlade http://sv.wikipedia.ki/Anna_Laurell Och enl det är hon ju halvsvensk.född i Lund. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Då är hon ju halv dansk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 En riktig klippa, hon är från SKÅNE. Sveriges stöttespelare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 " är dotter till Martin Laurell och Henriette Weibull" Weibull är det inte dom som säljer fröpåsar? Dom är säkert Judar? Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu