Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

noBuzz

Vissa personer...

Recommended Posts

Odin

Du är OK ändå :)

Dito...

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Guest Siam-Nilsson

Förresten gillade jag flera av Bertils gamla foton.

Mer i historisk och kulturell mening, och lite mindre när jag anar en viss krigs och vänsterorienterad rebellromantik bakom poserandet.

b-tung

Mer i historisk och kulturell mening, och lite mindre när jag anar en viss krigs och vänsterorienterad rebellromantik bakom poserandet.

Och så pröjsar svd hans lön ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones..

F. You

MaiChai

Han är en rätt trevlig typ att diskutera med, han kom väl till Bangkok i mitten på 1970-talet och var under en period ordförande för FCCT i Bangkok. Tror han har "semi" pensionerat sig i Chiang Mai nuförtiden. Det är ju en rejäl bildskatt han sitter på men det finns det rätt många gamla korrar som har.

Han brukar besöka FCCT ett par gånger om året och då kan man ju alltid sitta ner och snacka med honom en stund.

Han är också en av de främsta Burma/Myanmar kännarna och har skrivit fler böcker om det landet.

noBuzz

Vänsterkänsla är nog det sista jag fick från Bertils bilder och texter. Tvärtom så känns det som att han inte bryr sig så mycket om sånt trams som vänster och höger.

Bilderna ger mig däremot en genuin känsla av äventyrslusta och världsdeltagande, vilket alltid inspirerat mig. :).

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy