Tack och Hej Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Hej Nej hon har tydliga Isaan (Laotiska) drag och själv tilltalar det mig. Mvh Isan Lover Hon kommer från DoiTao utanför ChiangMai och de har bott där sedan flera generationer tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Ser min fru som Thai? Ja det tycker jag men några tror inte oss. Ibland undrar jag om hon inte är flykting från Burma. Nej. Hon ser Svensk ut. iaf huset bakom, som hon nog bor i. Annars ser hon fantastisk söt ut. Och det gör ju många thaior (konstikt ord thailändskor, då ?). Så med denna långa virriga förklaring kom jag alltså fram till att hon ser thailändsk ut. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Min fru är oerhört brun så dom flesta brukar tro hon är från Kambodja eller Filippinerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Ente nu längre..Now there's a look in Her eyes, like black holes in the sky. Shine on you crazy diamond. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Tja, 170 cm lång Opererad näsa Färgat hår Hon ser ut som en thaiare. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Tja, 170 cm lång Opererad näsa Färgat hår Hon ser ut som en thaiare. Erkki Skonummer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Skonummer? Är det inte telefonnummer du menar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mytoman Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Som så ser min dam ut, ganska så thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Till höger med mindre näsan e min fru... Ska dom ut å plocka Durian? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Tja sn, När hon var yngre fick hon ofta frågan om hon var katoy. Nu börjar hon bli gammal och skrynklig så ingen tittar längre... Skostorlek 37 Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu