Surin P3 Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Om det har blivit tråkigt är väldigt subjektivt. Och upp till var och en. Här lite intetsägande inläggsstatistik veckovis ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Hej Ta det inte som en provokation men blev inte tråden väldigt tyst? I början på tråden var det ju ett vettigt resonemang men sen urartade det sig som många gånger tidigare i olika trådar. Vad kan det bero på? Ha det Förr eller senare finns det "inget mer att tillägga". Några hade endast lust att kommentera någras sätt att skriva och det kan ju vara kul det med. Ibland. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Det var inte bättre förr, och nu är det till och med sämre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Hej Tack för alla svar Då är det bara jag som tycker att MPR är lite tråkigt i bland då. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Toboas Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jag tror att många har utvecklat betingade reflexer enligt stimuli-responsmodellen vilket gör att man visserligen sparar mycket tid på att leta argument men det blir mindre intressant för övriga läsare. Några exempel är: - BTT som hade en del intressanta resonemang ett tag innan han tyckte det var roligare att framställa äktenskap mellan svenskar och thai som en överdrivet dyr barfee. - Banarne tyckte jag la in lysande kommentarer i början innan han tog genvägen till stjärthumor i de flesta inläggen. - I början genererade ILs inlägg fler argument, nu verkar en del ha bestämt sig för att om det kommer från IL är det per definition fel. Om han skulle påstå att Thailand är ett varmt land där man kan äta kryddstark mat skulle någon säga att han är dum i huvudet eftersom delar av Indien är både varmare och har kryddstarkare mat. För att inte bara gnälla tycker jag också att det finns många bra trådar också och är djupt tacksam för alla som ärligt och öppet delar med sig av bilder, tankar och frågor. Den här är till er --> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Det var bättre förr - undrar hur många ggr jag har sett den diskussionen under de 12 år jag drivit thaiforum. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Ja vi ska diskutera nutid och skita i vad som varit. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Långrygg Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Det var bättre förr - och det var vi också! Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Det var bättre förr... Arne Hibbling for president /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Det var bättre förr... Arne Hibbling for president /Enis Det kanske är avsaknaden av Swippes böghörna som gör forumet tråkigt? På Arne Hibblings forum blev det sällan tråkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Ja då har vi svaret. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Ja vi ska diskutera nutid och skita i vad som varit. Ha det Inget blir som det var för då blir det upprepning och det är garanterat inge kul! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jag tycker MPR tillfredställer mina simpla behov av underhållning.Dessa underbara bildtrådar och reseberättelser är ju som balsam för själen när man sitter i ett tråkigt Sverige(eller tvärtom).Visst kan det bli för mycket ibland men då är det bara att ta en paus så blir det bättre.Själv är jag beroende att få tjafsa med er alla här och jag tycker det är skitkul för det mesta. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Inget blir som det var för då blir det upprepning och det är garanterat inge kul! Ja du möter en gammal vän och det var ju roligt, sedan kommer han igen och det är skittråkigt vad ska hän här och göra vi har ju haft roligt en gång redan. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 "Allt som kan uppfinnas är nu uppfunnet och därför är det lika bra att lägga ner patentverket" Charles H. Duell, chef för amerikanska patentverket, år 1899 Nu talar väl det mesta för att det var en sägen men eftersom den blev så etablerad så säger den en del om att det finns alltid utveckling att göra. En del tycker att det blir till det bättre och en del till det sämre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Om det har blivit tråkigt är väldigt subjektivt. Och upp till var och en. Här lite intetsägande inläggsstatistik veckovis ändå. Stämmer bra det. Jag registrerade mig i september och sen dess har det i snitt varit över 3000 inlägg / vecka. Där ser man vad rätt person kan åstadkomma. Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Det var bättre förr, när alla tyckte att det var bättre förr. Nu ska nån rackare alltid säga att det inte var bättre förr. Synd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jag tycker MPR tillfredställer mina simpla behov av underhållning. Dessa underbara bildtrådar och reseberättelser är ju som balsam för själen när man sitter i ett tråkigt Sverige(eller tvärtom). Visst kan det bli för mycket ibland men då är det bara att ta en paus så blir det bättre. Själv är jag beroende att få tjafsa med er alla här och jag tycker det är skitkul för det mesta. Jag kan bara hålla med - allt mellan himmel och jord som dryftas på Mpr sprider en rosa skimmer över min annars gråa tillvaro. SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Det kanske är avsaknaden av Swippes böghörna som gör forumet tråkigt? På Arne Hibblings forum blev det sällan tråkigt. Men numera har vi jo tråden "Dagens "man bag"" Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Det var bättre förr, när alla tyckte att det var bättre förr. Nu ska nån rackare alltid säga att det inte var bättre förr. Synd... Synd att det inte var förr som det var bättre. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Ja då har vi svaret. Ha det Det kom ett inlägg i mellan. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jag tycker MPR tillfredställer mina simpla behov av underhållning.Dessa underbara bildtrådar och reseberättelser är ju som balsam för själen när man sitter i ett tråkigt Sverige(eller tvärtom).Visst kan det bli för mycket ibland men då är det bara att ta en paus så blir det bättre.Själv är jag beroende att få tjafsa med er alla här och jag tycker det är skitkul för det mesta. Håller med bildtrådarna är kanon som jag skrev i ett tidigt stadium i tråden Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jag kan bara hålla med - allt mellan himmel och jord som dryftas på Mpr sprider en rosa skimmer över min annars gråa tillvaro. SN Nu blev det besvärligt med tolkningen av det här inlägget. "sprider en rosa skimmer över min annars gråa tillvaro" heter det här och i "man bag" tråden så är det detta som gäller "ärligt talat gillar jag inte rosa färg över huvud taget" Så skulle det vara nåt bra med ett skimmer som du över huvud taget inte gillar. Eller manar Du att MPR på nåt sätt förpestar din tillvaro med sitt "rosa skimmer" Mystiken tätnar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Det var bättre förr, när alla tyckte att det var bättre förr. Nu ska nån rackare alltid säga att det inte var bättre förr. Synd... Vem sa det? Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu