Guest jlh66 Inlagd Juli 21, 2011 Dela Inlagd Juli 21, 2011 3 Tjejer från Issan som av olika anledningar befinner sig på en ö i södra Thailand.Ursäkta att den kameran va riktigt kass och bilden är nått år gammal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 21, 2011 Dela Inlagd Juli 21, 2011 Två tjejer på Koh Samed. Fotografering pågår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Lillen väntar på sin nudelsoppa Man måste ju be emellanåt också Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Hon kommer hem snart från jobbet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 ähumm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Här kvällens tjej helt ok för min del.puss på dig älskling.... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Frugan vid vaksjön, åsele. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Kvällens/nattens 4 tjejer: Lyn som fyllde år hurra hurra, Sheryl som vart fullast, Rachel som höll sig cool hela kvällen trots många SM och Abygail som hade lite svårt att slappna av. I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Joy, alltid nära till spex och skratt Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Lilltjejen tar ett kvällsdopp på Gotland.Ungefär 1 månad sen men vi drar dit igen i veckan.Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Fest i London i mitten av 2000-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Hej Inte en, utan till och med två trevliga damer vid namn Nana Rybena och Pitta Na Patalung hade man äran att ha på besök hela dagen i lördags. Tror nog de flestas flickvänner och fruar här på MPR vet vilka dom är.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Hej Inte en, utan till och med två trevliga damer vid namn Nana Rybena och Pitta Na Patalung hade man äran att ha på besök hela dagen i lördags. Tror nog de flestas flickvänner och fruar här på MPR vet vilka dom är.. Ha en bra dag! Tar du med dom till Mait nästa gång jag är nere Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 (ändrad) Hej Inte en, utan till och med två trevliga damer vid namn Nana Rybena och Pitta Na Patalung hade man äran att ha på besök hela dagen i lördags. Tror nog de flestas flickvänner och fruar här på MPR vet vilka dom är.. Ha en bra dag! Najs, händerna på ryggen stjp (se men inte röra) Kom fröken Nana dit i sin fräcka röda bil ? En annan sexig thailändsk dam iförd trollerihatt uppträder under artistnamnet "Alisia Wills" http://thai-idol.blogspot.com/2008/05/alisa-wills-thai-sexy-model-picture.html Ändrades Juli 26, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 (ändrad) Tar du med dom till Mait nästa gång jag är nere Hej Borgmästarens Son Tror inte dom vill träffa mig mer Najs, händerna på ryggen stjp (se men inte röra) Kom fröken Nana dit i sin fräcka röda bil ? En annan sexig thailändsk dam iförd trollerihatt uppträder under artistnamnet "Alisia Wills" http://thai-idol.blo...el-picture.html Hej SN, Nej dom kom tillsammans i en stor MB Och som du säger inte röra, bara prata.. Jag har en underbar fru och skulle aldrig hita på dummheter för "att ha skoj några timmer", livet är trots allt längre än näsan räcker EDIT, Skulle förövrigt aldrig ha en chans, "jag ser ju ut som jag har brunnit, och dom har släckt elden med ett basebollträ" Ha en gör bra dag! Ändrades Juli 26, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 (ändrad) Hej Borgmästarens Son Tror inte dom vill träffa mig mer Hej SN, Nej dom kom tillsammans i en stor MB Och som du säger inte röra, bara prata.. Jag har en underbar fru och skulle aldrig hita på dummheter för "att ha skoj några timmer", livet är trots allt längre än näsan räcker EDIT, Skulle förövrigt aldrig ha en chans, "jag ser ju ut som jag har brunnit, och dom har släckt elden med ett basebollträ" Ha en gör bra dag! Vad det gäller dina exteriöra egenskaper så är du nog självkritisk och blygsam i överkant Var damerna där av en ren slump, eller ville de erbjuda sina tjänster; dvs att via sin skönhet och sitt selebra kändisskap marknadsföra de produkter som du och firman saluför? Mvh SN Ändrades Juli 26, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Vad det gäller dina exteriöra egenskaper så är du nog självkritisk och blygsam i överkant Var damerna där av en ren slump, eller ville de erbjuda sina tjänster; dvs att via sin skönhet och sitt selebra kändisskap marknadsföra de produkter som du och firman saluför? Mvh SN Hej SN Dom var faktiskt inbjudna, och följaktligen så nappade dom på min "skönhet" PS. Är väl bäst och lägga till den här Ha en kanon bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Hej SN Dom var faktiskt inbjudna, och följaktligen så nappade dom på min "skönhet" PS. Är väl bäst och lägga till den här Ha en kanon bra dag! Så hädanefter heter det inte "Jag Rullar" utan "Jag **ullar" Tjillevipp. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Hej Inte en, utan till och med två trevliga damer vid namn Nana Rybena och Pitta Na Patalung hade man äran att ha på besök hela dagen i lördags. Tror nog de flestas flickvänner och fruar här på MPR vet vilka dom är.. Ha en bra dag! Söta va dom men .mmmmmm du får ett plus för din ståndaktihet STJP När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Så hädanefter heter det inte "Jag Rullar" utan "Jag **ullar" Tjillevipp. Stolle :rotfl: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Söta va dom men .mmmmmm du får ett plus för din ståndaktihet STJP Hmmmmm! det där blir man lite fundersam över “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Ann på bröllop Thailand, kontrasternas land Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Dottern gillar mammas solglasögon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 My Phgf Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Dagens tjej får bli Alice, hennes första kariär som boxare.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu