Kenneth4618 Inlagd Februari 19, 2025 Dela Inlagd Februari 19, 2025 1 timme sedan, skrev rolba: Ny värdinna i PP bar igår. Naturligtvis fick hon ett par drinkar. Flygvärdinna? 😉 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 20, 2025 Dela Inlagd Februari 20, 2025 20 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Flygvärdinna? 😉 Endast på tisdagar. Övriga dagar lite snyggare "barkläder" 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 20, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 20, 2025 De där snygga AI kropparna man ser på Facebook finns i verkligheten. Eftersom jag är rätt blygsam av mig så fick jag inte till bästa bilden men en fantastisk röv har hon rysskan. 19 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 20, 2025 Dela Inlagd Februari 20, 2025 42 minuter sedan, skrev rolba: De där snygga AI kropparna man ser på Facebook finns i verkligheten. Eftersom jag är rätt blygsam av mig så fick jag inte till bästa bilden men en fantastisk röv har hon rysskan. Och stora trosor!😬 6 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... dtbkk Inlagd Februari 22, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 22, 2025 Natasha - Sjuksköterska på ett sjukhus i Gomel, Belarus. Jobbresa 2003. 25 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 25, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 25, 2025 (ändrad) Välpumpad dam på gårdagens tillställning. Ändrades Februari 25, 2025 av rolba Särskrivning 11 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 4 minuter sedan, skrev rolba: dam på gårdagens till ställning. Vad ska byggas nu på ställningarna, har du byggt av dem av bambu? 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 1 minut sedan, skrev Soengsang: Vad ska byggas nu på ställningarna, har du byggt av dem av bambu? Särskrivning.😇 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Februari 25, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 25, 2025 On 2025-02-20 at 23:10, skrev rolba: De där snygga AI kropparna man ser på Facebook finns i verkligheten. Eftersom jag är rätt blygsam av mig så fick jag inte till bästa bilden men en fantastisk röv har hon rysskan. Bra med diskretion. Snubben uppe vänstra hörnet som ligger och tar en stödvila vid middags tid, brukar sköta om parkeringar av motobikes... 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 1 timme sedan, skrev rolba: Välpumpad dam på gårdagens tillställning. En björnsax där, så är det klippt. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 4 timmar sedan, skrev rolba: Välpumpad dam på gårdagens tillställning. Vad är det män från Sverige gör i Thailand, fattar inte riktigt???🤣😂😆 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Februari 25, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 25, 2025 14 minuter sedan, skrev audirs2: Vad är det män från Sverige gör i Thailand, fattar inte riktigt???🤣😂😆 Kan det vara ungefärligen detsamma som hårt arbetande gubbars aktiviteter, som blir blåsta på total summan på Thailändska Tajgern måntro? Eller så kan det eventuellt finnas ett intresse i att möta en Mantis räka under vattnet, omkring Similian Islands. Såna varelser finns inte i Värta hamnen. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 2 timmar sedan, skrev audirs2: Vad är det män från Sverige gör i Thailand, fattar inte riktigt???🤣😂😆 Biljardspel och sånt som hör till. 1 1 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 4 timmar sedan, skrev audirs2: Vad är det män från Sverige gör i Thailand, fattar inte riktigt???🤣😂😆 Slipper snö och minusgrader! Har faktiskt inte kört värme på ett enda element här nere någon gång. AC kör jag med glädje! Har du några andra tankar på vad vi gör? Är det som man känner sig själv syndromet som talar? 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 4 timmar sedan, skrev Wangthong: Slipper snö och minusgrader! Har faktiskt inte kört värme på ett enda element här nere någon gång. AC kör jag med glädje! Har du några andra tankar på vad vi gör? Är det som man känner sig själv syndromet som talar? Hörde någonstans att blilig öl åxå var populärt! 😂 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 47 minuter sedan, skrev audirs2: Hörde någonstans att blilig öl åxå var populärt! 😂 Öl är väl rätt dyrt här i Thailand? De som serverar är dock billigare än de jag stött på i många andra ställen på klotet. 3 1 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 1 timme sedan, skrev audirs2: Hörde någonstans att blilig öl åxå var populärt! 😂 https://www.systembolaget.se/produkt/ol/leo-beer-150803/ https://www.systembolaget.se/produkt/ol/singha-142803/ Om man handlar på glasbanken i Swea så kostar biran mer på 7/11 i Thailand. På en bar Tjockholm vs. Sin city så är det nog mindre dyrt att köpa (generellt) i Pattaya. Mållgan Johansson brukar ju ha koll på vart det kostar minst. Archa finns dock inte på systembolaget... 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 8 minuter sedan, skrev kolla min fot: https://www.systembolaget.se/produkt/ol/leo-beer-150803/ https://www.systembolaget.se/produkt/ol/singha-142803/ Om man handlar på glasbanken i Swea så kostar biran mer på 7/11 i Thailand. På en bar Tjockholm vs. Sin city så är det nog mindre dyrt att köpa (generellt) i Pattaya. Mållgan Johansson brukar ju ha koll på vart det kostar minst. Archa finns dock inte på systembolaget... 200 baht för Jack😮 Det kostar att ligga på topp... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev frogfish: 200 baht för Jack😮 Det kostar att ligga på topp... Tror du att det är Jack hopeless, Jack useless eller Jack Daniels som avses? Fyrtio baht för en trea Thai Whisky inkluderat sodavatten eller läskblask upp till kanten på selter glaset klår nog inte ens Lion bar i Svedan... Ändrades Februari 25, 2025 av kolla min fot Särskriveriet 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 8 minuter sedan, skrev kolla min fot: Tror du att det är Jack hopeless, Jack useless eller Jack Daniels som avses? Fyrtio baht för en trea Thai Whisky inkluderat sodavatten eller läskblask upp till kanten på selter glaset klår nog inte ens Lion bar i Svedan... Utgår från att det är Jack Daniels som avses. Men med de priserna blir det nog SangSom på krogen och Jack hemmavid🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 Som tidigare konstaterats så är vi alla olika. Mestadels när jag är på SEMÄSTER så slår jag inte ens på Tvn. Angående priser på importerad starksprit så har jag dålig koll. Kanske det är så att Jonnie Walker Black Label för 200 baht är mer prisvärd än JD.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 25, 2025 Dela Inlagd Februari 25, 2025 4 timmar sedan, skrev audirs2: Hörde någonstans att blilig öl åxå var populärt! 😂 Nu måste det vara Tyskland du menar, kompisarna var nere innan jul och shoppade lite till mej av medlidande och ett par sorter gick på under tian per platta. 1 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Jed Inlagd Februari 26, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 26, 2025 Någon ordning får det vara i ett parti ! (citat från CH Hermansson, gammal kommunistpartiledare) Ett kort på Aon från the Winery i Khao Lak på hennes systers födelsedag, för att återgå till ämnet 😉 25 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Februari 27, 2025 Dela Inlagd Februari 27, 2025 On 2025-02-25 at 17:30, skrev audirs2: Hörde någonstans att blilig öl åxå var populärt! 😂 Inte i Thailand i alla fall 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Februari 27, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 27, 2025 Inte Dagens tjej då kanske men Dagens mor... 77 bast kör lite hemma träning, balett till pianomusik av Chopin. Enis 25 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu