Detta inlägg gillas... dtbkk Inlagd Januari 29, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29, 2025 En mycket trevlig Chang-promotjej på lokalpuben. Hon tjänar 800 baht för 6 timmars ölkrängande. 29 5 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 29, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29, 2025 Gillar dessa vackra klänningar skarpt som tjejerna bär när det är kinesiskt nyår. 20 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... dtbkk Inlagd Januari 30, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 30, 2025 Motormässe-promo-tjej...Länge sen jag tog bilden och hittade den i en mapp när jag letade annat, men kul att trixa nån minut med en gammal bild. Hade varit kul att hyra in några damer för lite foto-sessions någon gång... 26 3 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2025 Dela Inlagd Januari 30, 2025 3 timmar sedan, skrev dtbkk: Motormässe-promo-tjej...Länge sen jag tog bilden och hittade den i en mapp när jag letade annat, men kul att trixa nån minut med en gammal bild. Hade varit kul att hyra in några damer för lite foto-sessions någon gång... lite för mycket trix eller för mycket smink, huvudet ser påklistrat ut enis 3 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 30, 2025 Dela Inlagd Januari 30, 2025 1 timme sedan, skrev Enis: lite för mycket trix eller för mycket smink, huvudet ser påklistrat ut enis Nja. Sminket är nog hennes eget val. Jag har inte förstärkt färger. Jag har gjort ögonvitor och tänder något vitare för att skapa lite mer liv. Gjort svarta toner något svartare. Påklistrat. Inte säker på vad du menar, men skärpedjupet med teleobjektivsfokus gör att det sticker ut lite. Kanske för kort skärpedjup? Dock något jag gillar. Tack för feedback dock. Något man lär sig på... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2025 Dela Inlagd Januari 30, 2025 41 minuter sedan, skrev dtbkk: Påklistrat. Inte säker på vad du menar Säker skärpedjupet, skärpan och hennes sminkade ansikte i förhållande till hennes hud som som för mig ger illusionen att man klippt ut ett ansikte från en annan bild och satt in, mekaniskt alltså klipp och klistra med sax och lim. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 30, 2025 Dela Inlagd Januari 30, 2025 27 minuter sedan, skrev Enis: Säker skärpedjupet, skärpan och hennes sminkade ansikte i förhållande till hennes hud som som för mig ger illusionen att man klippt ut ett ansikte från en annan bild och satt in, mekaniskt alltså klipp och klistra med sax och lim. Enis Det låter ju nästan som att du gillar mina suddiga bättre. 🤣 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 30, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 30, 2025 Dagens första suddiga värdinna tillägnas @Enis Övervakad av ett par avundsjuka i bakgrunden. 😇 22 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 30, 2025 Dela Inlagd Januari 30, 2025 5 timmar sedan, skrev Enis: Säker skärpedjupet, skärpan och hennes sminkade ansikte i förhållande till hennes hud som som för mig ger illusionen att man klippt ut ett ansikte från en annan bild och satt in, mekaniskt alltså klipp och klistra med sax och lim. Enis Ok. Då förstår jag. Många som håller på med sånt, men inget för mig... 1 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2025 Dela Inlagd Januari 30, 2025 23 minuter sedan, skrev dtbkk: Ok. Då förstår jag. Många som håller på med sånt, men inget för mig... nä det förstår jag Dina bilder är topp notch oavsett motiv enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 31, 2025 Dela Inlagd Januari 31, 2025 On 2025-01-30 at 15:58, skrev Enis: nä det förstår jag Dina bilder är topp notch oavsett motiv enis Tack! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... dtbkk Inlagd Februari 1, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 1, 2025 Ducati-promo-tjej... 24 3 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... dtbkk Inlagd Februari 9, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 9, 2025 Khun Margerita och Khun Bella - Två av Bangkoks många duktiga servicearbetare inom hotell- och restaurangindustrin! 32 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Februari 9, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 9, 2025 Min vackra plast dotter! hon heter Pim och fyllde 30 år nyss! 39 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 9, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 9, 2025 Ny donna på PP bar. Fick dock inte närma sig mitt bord för de andra kärringarna. Jaja, vi får väl se om ett par dagar. 12 1 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 10, 2025 Dela Inlagd Februari 10, 2025 4 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Jed Inlagd Februari 10, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 10, 2025 Dom hänger inte på barer bara dom små liven, June i högform 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 11, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 11, 2025 4 timmar sedan, skrev Jed: Dom hänger inte på barer bara dom små liven, June i högform Nä, ibland tar de likt fantomen på sig civila kläder och deltar i sociala sammankomster. Aom, min lagkamrat i biljardlaget. 19 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 11, 2025 Dela Inlagd Februari 11, 2025 5 timmar sedan, skrev rolba: Nä, ibland tar de likt fantomen på sig civila kläder och deltar i sociala sammankomster. Aom, min lagkamrat i biljardlaget. Var är brudarna?🤠 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 11, 2025 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2025 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev kolla min fot: Där ligger visumet i fara, då dom jobbar med ett jobb som bara thai får jobba med, ta nu detta med ironi men rent kass är det så om nån sur thaibarägare vill en illa Ändrades Februari 11, 2025 av Nerike 1 Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vantaa Inlagd Februari 14, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 14, 2025 Min gf med sina två söner. 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Naam jai Inlagd Februari 14, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 14, 2025 Älskar blommor 🥰 12 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... dtbkk Inlagd Februari 16, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 16, 2025 32 2 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 19, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 19, 2025 Ny värdinna i PP bar igår. Naturligtvis fick hon ett par drinkar. 17 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 19, 2025 Dela Inlagd Februari 19, 2025 43 minuter sedan, skrev rolba: Ny värdinna i PP bar igår. Naturligtvis fick hon ett par drinkar. Du är en prepper. 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu