Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Grevenigrevie

Tatueringen i #147 är väl inget att gnälla över... :crazy:

Nu börjar det bli lite väl kinkigt här tycker jag...  ;)

Fina bilder Crazy... måste hoppa in i nattråden och studera lite...  :whistle:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kära Moderatorer.



Anser att flera av dessa bilder hör hemma  på nattliv.



??? ???





tex från crazyswede



mvh LP ... som vill kunna surfa hit på arbetstid...utan att få en stjärt i ansiktet ...





LadPrao

Det här borde väl vara bättre!  :great:   (som jag "lånat" från Q Bar)
(Ps! Sambon har gått till jobbet, så nu törs jag sufa runt...hihi..  :D   )


CIMG0964.jpg

DSC01817.jpg
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Inga stjärtar kvar... Håll stjärtarna på Nightlife forumet, tack.


Ta dig du en titt på "Dagens humorbild" du , då har du att göra hela helgen med ditt delete sugna finger! :P

Quote

Kära Moderatorer.

Anser att flera av dessa bilder hör hemma  på nattliv.

??? ???

tex från crazyswede

mvh LP ... som vill kunna surfa hit på arbetstid...utan att få en stjärt i ansiktet ...


En prydd jävel till , räcker det inte moderatorerna här & allt pga. du vill surfa på jobbet .. jag har väl inte ens postat nåt "opassande" om man säger eller?? Jävla larv .. folk skickar tom. PM & uppskattar bilderna! hahaha
Sitt på den här du! bigfinger.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ta dig du en titt på "Dagens humorbild" du , då har du att göra hela helgen med ditt delete sugna finger! :P



En prydd jävel till , räcker det inte moderatorerna här & allt pga. du vill surfa på jobbet .. jag har väl inte ens postat nåt "opassande" om man säger eller?? Jävla larv .. folk skickar tom. PM & uppskattar bilderna! hahaha

Sitt på den här du! bigfinger.gif


Ett forum blir vad man gör det till. Skulle vi släppa igenom en massa bilder på av- och lättklädda prostituerade tjejer liggande i sängar på diverse Pattayahotell så skulle inom en snar framtid denna sajt vara helt översvämmad med dylika bilder och klientelet som skriver här skulle snabbt få en annorlunda sammansättning.
Det är ingen utveckling vi som styr MPR vill se och därför plockas dylika bilder bort, alltså inte för att vi på något sätt är pryda. Men det fattar väl alla?

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Skulle vi släppa igenom en massa bilder på av- och lättklädda prostituerade tjejer liggande i sängar på diverse Pattayahotell så skulle inom en snar framtid denna sajt vara helt översvämmad med dylika bilder och klientelet som skriver här skulle snabbt få en annorlunda sammansättning.


Då skulle jag älskat MPR ;D

Skämt åsido, men det är lite märkligt att på tiden med TT så raderades allt som visade något det minsta ifall där var en thaitjej på bilden, om än så bara i fantasin, men om hon eller han ej var thai så kunde vad som helst visas så länge det ej var porrbilder. Glömmer aldrig till exempel gubben med rakad pung som som låg uppfläkt med snalen hängandes under dagens bild, eller filipinabruden som poserade utan behå med tuttarna i vädret, och dessa var godkända. Verkar lite som nån omvänd rasism där thaitjejer skall sättas på pedistal trots att samtliga vet vad som försekommer i Thailand. Kör rak linje på alla bilder istället är mitt tips, och CS har rätt, där är massor av bilder som skulle rykt på humorbild-tråden, och jag tror att dom ligger kvar för att dom inte är bilder av thai.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

VA SKULLE DE GÖRA OM DE VISAS LITE LÄTT KLÄDDA DAMER? ??? ? ??? .bara undrar....VI  HAR VÄL ALLA SETT DE,ANNARS E DE VÄL DAX....MEEEEEEEERA FINA BILDER :yes::yes::yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Då skulle jag älskat MPR ;D



Skämt åsido, men det är lite märkligt att på tiden med TT så raderades allt som visade något det minsta ifall där var en thaitjej på bilden, om än så bara i fantasin, men om hon eller han ej var thai så kunde vad som helst visas så länge det ej var porrbilder. Glömmer aldrig till exempel gubben med rakad pung som som låg uppfläkt med snalen hängandes under dagens bild, eller filipinabruden som poserade utan behå med tuttarna i vädret, och dessa var godkända. Verkar lite som nån omvänd rasism där thaitjejer skall sättas på pedistal trots att samtliga vet vad som försekommer i Thailand. Kör rak linje på alla bilder istället är mitt tips, och CS har rätt, där är massor av bilder som skulle rykt på humorbild-tråden, och jag tror att dom ligger kvar för att dom inte är bilder av thai.


Internetsajter där det vimlar av bilder på lätt- eller avklädda prostituerade på hotellrum finns det gott om så MPR behöver inte bli ytterligare en i den raden.
Som sagt, det är inte nakenheten i sig som är det avgörande för om en bild känns upprörande för majoriteten eller inte och därför går det inte och dra en enkel gräns för vad som är tillåtet och vad som inte är det.
Men dom flesta förstår säkert vid första anblicken vilka bilder som är acceptabla och vilka som inte är det. Och gör man inte det så lär man sig det förmodligen i takt med att vi plockar bort bilder eller inte. Och gör man det inte det så kan man till slut inte skriva här alls. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Ett forum blir vad man gör det till. Skulle vi släppa igenom en massa bilder på av- och lättklädda prostituerade tjejer liggande i sängar på diverse Pattayahotell så skulle inom en snar framtid denna sajt vara helt översvämmad med dylika bilder och klientelet som skriver här skulle snabbt få en annorlunda sammansättning.

Det är ingen utveckling vi som styr MPR vill se och därför plockas dylika bilder bort, alltså inte för att vi på något sätt är pryda. Men det fattar väl alla?


Självklart fattar vi detta Kim...  :wai:

Men just därför är det nog många med mig som trodde att nightlife fanns till, men t.o.m där raderas ju en hel del som vore värt att titta på... ;)

Som någon skriver... i princip mer visas i humorbildtråden...  :neutral:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Internetsajter där det vimlar av bilder på lätt- eller avklädda prostituerade på hotellrum finns det gott om så MPR behöver inte bli ytterligare en i den raden.

Som sagt, det är inte nakenheten i sig som är det avgörande för om en bild känns upprörande för majoriteten eller inte och därför går det inte och dra en enkel gräns för vad som är tillåtet och vad som inte är det.

Men dom flesta förstår säkert vid första anblicken vilka bilder som är acceptabla och vilka som inte är det. Och gör man inte det så lär man sig det förmodligen i takt med att vi plockar bort bilder eller inte. Och gör man det inte det så kan man till slut inte skriva här alls. :)


Halloj Kim, gör inte bort dig nu. Både jag och du samt alla andra känner till dessa sidor på nätet. Det jag reagerar på är varför en bild på thai ryker fort som ögat när samma bild/er av icke thai kan/kunde ligga kvar?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

:whistle: Kim  :wai:

Det är inte lätt att vara chef (MPR), det har du väl räknat med hoppas jag.   

Hur du än gör så kommer det synpunkter från både vä och hö.  :yes:

Har själv tidigare varit ½-chef så jag vet hur det är.

Men ge inte upp!  :great:  

"Inget ont som inte har nått gott med sig"

"Ändra inte förrän du blivit överbevisat om motsatsen"  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker nog det fungerar riktigt bra, frivilligt att deltaga i nightlife, lika självklart som att slippa om man inte är intresserad, bara skönt att slippa scrolla förbi, har också svårt att förlika mig med tanken på censur, kommer aldrig något gott därav, därför uppskattar jag tillkomsten av nightlifetråden som ger alla möjlighet att se/deltaga i det man vill, när man vill, har inget emot en just häck men vill gärna välja var och när jag vill se den.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej

Hoppas att vi slipper moralkärringar av alla könen

Ingen CENSUR tack

Boffe


Thaiforum utan censur och fulla med diverse porrbilder finns redan, varför inte ställa dina frågor om UT och PUT etc där?
Eller varför inte på dessa forum dessutom berätta diverse fyndiga anekdoter från dina thailandsresor samt visa bilder på din fru, dina barn och dina kompisar. Tror dom lika mycket skulle uppskatta att vara med på bild på såna sajter som diverse tjejer uppskattar att vara med här på avklädda hotellrumsbilder.

Hoppas alla här är så pass smarta att dom inser att var sak har sin plats och att det inte är pga prydhet eller dubbelmoral vi plockar bort diverse sovrumspics, thai eller inte.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

därför uppskattar jag tillkomsten av nightlifetråden som ger alla möjlighet att se/deltaga i det man vill, när man vill, har inget emot en just häck men vill gärna välja var och när jag vill se den.


En bra tanke där. Det finns ju möjligheten att bli nightlifemedlem för ett par dagar om man är intresserad, för att sedan gå ur den klubben när man vill.
Både ansökningar och utträden görs till Swippe, Herr Chang, Kim eller mig själv.
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok dax för min tjej! :glasses:

Här är frugan med svärmor på Patong Beach för några år sedan!  :he:

Visst är hon söt min lilla choklad-prinsessa!  ;)

:Drogar-Love(LBG):

Lovelos

url]MonsterKatoey.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ok dax för min tjej! :glasses:

Här är frugan med svärmor på Patong Beach för några år sedan!  :he:

Visst är hon söt min lilla choklad-prinsessa!  ;)

:Drogar-Love(LBG):



Lovelos


Jag fattar noll. Inte dom bästa bilderna heller  :he:
Link to comment
Dela på andra sajter

Så vi som inte vill se blekfeta falang kärringar med kroppsmålningar & deras arslen tex, (hackar inte på dig Lasse) kan begära att dom tas bort från "Dagens Humor Bild" el. ska vi bli "tvingade" att avstå från just den tråden , tänk om jag vill kolla den på jobbet tex. .. hajar ni??

Det är ju bara bollox alltihopa .. ni tror ni kan bestämma klientelet på den här siten med era sk. "bestraffningar" & på så sett rensa ut & bara få "fina & präktiga" falanger kvar här! Men låt er inte invaggas i någon sorts falsk trygghet när ni publicerar era frugor , älsklingar & ungar för dom bilderna kan dyka upp precis vart som helst & där ni minst anar det!

Nu är Lars igång & publicerar slampor igen ser ja .. tur man inte var på jobbet! :P

Link to comment
Dela på andra sajter

:whistle: Idag åkte vi in till Falun för att gå på Falu Marknad. Det var bara det att

marknaden var fredag-lördag.  :D Häpp!

Det fick bli en promenad i centrum istället! Vips så spanade sambon in guld och diamanter

i ett skyltfönster.  :yes: Vi är ju snart i Bangkok, så planeringen av vad som ska köpas är

redan igång!  :yipi:

31aug002.jpg

Efter några minuter så fortsatte vi efter Faluån och beundrade de vackra omgivningarna.  :mdr:

31aug005.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag fattar noll. Inte dom bästa bilderna heller  :he:


Vadå ???:crazy:
Måste man ha en präktig Thaifru som studerat på universitet eller små söta hasip-hasip bäbisar för att få visa dom här!? :neutral:
Jag älskar min fru trots att hon är en stor fet katoey och har jobbat på Soi Crocodile i Patong, för att betala sin genital-operation! :love:
Ni tittar alldeles för mycket på utsidan, den riktiga skönheten sitter på insidan! :yes:

Lovelos
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej lovelos,

"Ni tittar alldeles för mycket på utsidan, den riktiga skönheten sitter på insidan!"

Absolut. Och jag vill gärna tillägga att nästan alla bilder är välkomna på detta forum. Det är för all del så att vissa typer av bilder är förbjudna, men man ska definitivt inte tveka att lägga in bilder man kanske inte tycker duger... de må inte vara intressanta för alla, men helt säkert för någon. Vi ser gärna ett brett spektrum av bilder från Thailand, Sverige och övriga världen!

Lite beskrivande text till bilderna är också mycket uppskattat!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och Madam på en fest hos Håkan på La Chiquita på Långfredagen, blev tidig hemfärd, skulle upp tidigt för resa till Koh Samet.

LitehemmabilderochfestenpLaChiqu-1.jpg

Madam sitter på flygplatsen där vi väntar på AirAsia för transport till Udon Ratchatani

BilderfrnThailand012.jpg

Madam på planet tillbaks till Bangkok, OBS, vi hade inte börjat "kila stadigt" här utan bara småkramats lite  :he:

Blandadebilder2008-03-15001.jpg

Till sist en bild på mig och Madam på hotelbalkongen, det är Madam till höger om ni skulle tvivla.  :mdr:

BlandadeBilderPattaya-Hotellrumm-7.jpg

  :mdr: gubben  :glasses:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...