Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

18 minuter sedan, skrev rolba:

Nja, fem minuter senare sov hon. Men då var jag finkänslig nog att inte fota.

Bjöd du iallafall på nudelsoppa först? :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev M33:

Tack! Du är forumets största tönt.

Det sa du ingenting om då vi möttes sist.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lägger in en bild på Jenny. Hon är söt som socker men förbjudet från dottern och mot min LCHF kost. 

Men ibland måste man ha fuskdagar. 

 

 

IMG_20171227_193700.jpg

Ändrades av BanFang
Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev frogfish:

Jag försvarar ingen, men fördömer ditt beteende. Tom du borde väl kunna förstå skillnaden på de två sakerna.

 

Men tycker du det är ok att outa andra bara för att man retar sig på dem, så får det väl stå för dig. Jag tycker det är ett j*kla skitstövelbeteende. Men jag skulle gissa att det är en av de många saker som skiljer mellan oss.

Okej, du har lagt ribban.

Du ska ha klart för dig att vad en skitstövel som du tycker är mig fullständigt egalt.

Ändrades av Alarik

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5a6d185c275a6_mass.jpg.f5e0ac39f1d73bc937619a90a9a37b05.jpg

 

En liten söt massös som kan vika ihop en annan som plockepinn

 

/Enis 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kvinnan heter Dao och är massös på Soi Post Office och jycken heter Pompom och tillhör ställets ägare.

20180127_155821-1209x1612.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här damen har jag inget namn på men hon tog just hand om mina fötter på ett väldigt bra sätt. Stället heter Nemos på Soi Diana, och där var som vanligt mycket folk, till och med en liten kö. Både thai och farang. Populärt ställe för massage utan extratjänster. 

20180128_143007-1209x1612.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev samet:

Bjöd du iallafall på nudelsoppa först? :big_smile:

Nudelsoppa är för snåljåpar

20180127_185101.thumb.jpg.8364cad655470232f0751087b3be00a8.jpg

En riktig wurre blev det

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev rolba:

En riktig wurre blev det

Var det den du först tappade i lilla filmen du skickade till mig :slow:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Enis:

Var det den du först tappade i lilla filmen du skickade till mig :slow:

 

/Enis

Kan ha varit styrkan i såsen som gjorde att den slet sig. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Alarik:

Det sa du ingenting om då vi möttes sist.

Inget minne av att ha träffat dig så du får gärna upplysa mig om när & var. Men det kan du ta i ett PM så slipper vi kladda mer i denna tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta ina skitinlägg i denna tråd...tillbaka till topic.

 

En bild på frugan som jag verkligen gillar.

5a6da2ef05cd9_bonn.jpg.19e637f12a311f714ac9409e2d1107c3.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-24 at 19:31, skrev Boa52:

Tror säkert din fru är en bra thaitjej men Isan farmar tjejer har inte bikini, det var det jag ville påstå. min fru skulle bli förb som hon alldrig är annars

om jg la upp en bild på henne i bikini, som hon alldrig haft. Inget fel på bilden men hoppas du förstår vad jag menar, BH, t shirt, shorts när dom badar

Ett icke problem för dig då med din fru. Men tydligen har du problem med att andra lägger upp bilder. 

Ändrades av dooks
Link to comment
Dela på andra sajter

Personal på Harrys i Pattaya. Det är vettigt folk som jobbar där, en skön vetskap när man ibland blir irriterad och frustrerad på andra matställen...

20180128_190949-1209x1612.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-27 at 15:20, skrev Soengsang:

Det var onödigt att lägga in ett namn, shit happens.....bara att svälja och inse att ibland blir det misstag.

I övrigt så håller jag med dig, men troligen begriper inte gubben bättre, men efter vad han skrev till @Tommy ang hans far och barn, så är han inte värd skiten under mina skor, lika så påhoppet på vem det nu var som skrev ang sexproblemen, ibland får man faktiskt koppla in hjärnan trotts att det "bara är ett forum", och välja vilka trådar man sk vara dryg i.....

 

Edit: glömde skiten han skrev till SF i denna tråd!

Läs vad Tommy skrev, läs två ggr. Han tyckte mest synd om sej själv att han inte orka se en film, Nemo förstod, läs även vad han skrev

när jag berömde L64 om hans resetråd så otrevlig har jag alldrig varit men du svammlar som vanligt

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Läs vad Tommy skrev, läs två ggr. Han tyckte mest synd om sej själv att han inte orka se en film, Nemo förstod, läs även vad han skrev

när jag berömde L64 om hans resetråd så otrevlig har jag alldrig varit men du svammlar som vanligt

Nej då, jag var helt utmattad och skulle gå och lägga mej efter en av de värsta dagarna jag upplevt.

 

Du läste som ofta väldigt illa och valde att tolka det sådär, det beror antagligen på lässvårigheter hos dej, kombinerat med en genomrutten personlighet.

 

MVH

 

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Tommy:

Nej då, jag var helt utmattad och skulle gå och lägga mej efter en av de värsta dagarna jag upplevt.

 

Du läste som ofta väldigt illa och valde att tolka det sådär, det beror antagligen på lässvårigheter hos dej, kombinerat med en genomrutten personlighet.

 

MVH

 

 

Boa52 verkar läsa inlägg som fan läser bibeln.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 1/24/2018 at 19:29, skrev Soengsang:

Varför skulle inte en isaantjej ta på sig en bikini, du har tidigare bevisat att lyset är på hos dig men ingen hemma, men du går från klarhet till klarhet! 

 Nja, jag tycker nog att Boa har en poäng med detta:

Citat

BH, t shirt, shorts när dom badar

 

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Nemo:

 Nja, jag tycker nog att Boa har en poäng med detta:

 

"det är bara dom som bott i en turistort som har bikini" En rätt felaktig poäng om du frågar mig. 

 

Problemet är väl att Boa tror att hela Thailand kretsar kring hans fru och hennes lilla by i issan. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Mankan:

"det är bara dom som bott i en turistort som har bikini" En rätt felaktig poäng om du frågar mig. 

 

Problemet är väl att Boa tror att hela Thailand kretsar kring hans fru och hennes lilla by i issan. 

Problemet verkar vara att du inte läser mitt citat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan nämna att jag har en närmast osannolik kärlek till Hooters. Har varit på otaliga över hela världen. Jag firade min 50-årsdag i Las Vegas och polaren sa att jag fick välja vilket ställe som helst, jag bjuder! Jag sa Hooters. Han replikerade att va Fan, välj ett steakhouse eller Stratosphere, jag står för notan! Jag stod fast vid Hooters och så blev det.

Dessvärre var Hooters i Vegas ett av de sämsta jag ha varit på, eller åtminstone ett av de mindre bra.

 

Hooters i Pattaya är dyrare på ölen men kvinnorna som jobbar här är alla av fotomodellskaliber. Så snygga!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Kan nämna att jag har en närmast osannolik kärlek till Hooters. Har varit på otaliga över hela världen. Jag firade min 50-årsdag i Las Vegas och polaren sa att jag fick välja vilket ställe som helst, jag bjuder! Jag sa Hooters. Han replikerade att va Fan, välj ett steakhouse eller Stratosphere, jag står för notan! Jag stod fast vid Hooters och så blev det.

Dessvärre var Hooters i Vegas ett av de sämsta jag ha varit på, eller åtminstone ett av de mindre bra.

 

Hooters i Pattaya är dyrare på ölen men kvinnorna som jobbar här är alla av fotomodellskaliber. Så snygga!

Håller med angående Hooters i Las Vegas. Men maten är i alla fall bättre där än den de serverar i Patong.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...