Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Denna damen satt och krångla med mej på Sapphire härom natten...gudars skuyming...

Har ju inte tagit bilden själv då, för det får man inte. Thank god for Facebook! :-)

 

18405384_10154625726586173_297282194_o.thumb.jpg.5b9fd0d7eced6829513f62eff798a89f.jpg

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna damen satt och krångla med mej på Sapphire härom natten...gudars skuyming...
Har ju inte tagit bilden själv då, för det får man inte. Thank god for Facebook! :-)
 
18405384_10154625726586173_297282194_o.thumb.jpg.5b9fd0d7eced6829513f62eff798a89f.jpg

Fining


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎05‎-‎02 at 19:24, skrev Trident:

 

Du behöver inte ett förstahandskontrakt. Ett andrahandskontrakt som som gäller lång tid funkar lika bra. Giftemål är inget krav från Migrationsverket. Det är nog snarare hennes familj som har det kravet ;)

 

Men Clion varför har du väntat så länge? Det är väl rätt lång tid sedan du gifte dig. Hade du sökt innan 20 Juli förra året hade dom struntat i både bostad och inkomst.

Nu fattar jag nada första hand kontrakt och andra  Jo det är ett krav att man ska varigt gift i 3 år innan man skickar in ansökan

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev clion:

Nu fattar jag nada första hand kontrakt och andra  Jo det är ett krav att man ska varigt gift i 3 år innan man skickar in ansökan

Du behöver inte ett förstahandskontrakt. Ett andrahandskontrakt som som gäller lång tid funkar lika bra. Giftemål är inget krav från Migrationsverket. Det är nog snarare hennes familj som har det kravet

INGET AV DET DU SKRIVER GÄLLER NU  DE är sten hårda

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎05‎-‎07 at 12:46, skrev ragson:

Denna damen satt och krångla med mej på Sapphire härom natten...gudars skuyming...

Har ju inte tagit bilden själv då, för det får man inte. Thank god for Facebook! :-)

 

18405384_10154625726586173_297282194_o.thumb.jpg.5b9fd0d7eced6829513f62eff798a89f.jpg

Gotte gris Huga

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev clion:

Du behöver inte ett förstahandskontrakt. Ett andrahandskontrakt som som gäller lång tid funkar lika bra. Giftemål är inget krav från Migrationsverket. Det är nog snarare hennes familj som har det kravet

INGET AV DET DU SKRIVER GÄLLER NU  DE är sten hårda

Nu blev det lite snurr Så här är det Vi ska vart gifta i minst 3 år jag ska ha en första kontrakt lägenhet  och ha en sån bra lön eller pension så jag kan ta hand om darlingen Det jag mest oroar mig för är våran ålders skillnad  42 år Hon bryr sig inte om det utan det är andra saker som är viktiga för henne Ok jag träffade henne på en Afrikan sait Jag ville träffas på nåt hotell  Då säger hon att hon inte kan träffas så pga att hon bor i kvinnor huset

( oskulder ) Jag var tvungen och prata med hövdingen ( Pappan ) om tillstånd om att gifta mig med Abigail Han frågade ut mig vad jag skulle göra med henne .Jag sa att jag vill ta henne till Sverige låta henne lära sig Svenska sen utbilda sig etc

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev det lite snurr Så här är det Vi ska vart gifta i minst 3 år jag ska ha en första kontrakt lägenhet  och ha en sån bra lön eller pension så jag kan ta hand om darlingen Det jag mest oroar mig för är våran ålders skillnad  42 år Hon bryr sig inte om det utan det är andra saker som är viktiga för henne Ok jag träffade henne på en Afrikan sait Jag ville träffas på nåt hotell  Då säger hon att hon inte kan träffas så pga att hon bor i kvinnor huset

( oskulder ) Jag var tvungen och prata med hövdingen ( Pappan ) om tillstånd om att gifta mig med Abigail Han frågade ut mig vad jag skulle göra med henne .Jag sa att jag vill ta henne till Sverige låta henne lära sig Svenska sen utbilda sig etc

Link to comment
Dela på andra sajter

De skrev jag det är fel allt

Du behöver inte ett förstahandskontrakt. Ett andrahandskontrakt som som gäller lång tid funkar lika bra. Giftemål är inget krav från Migrationsverket. Det är nog snarare hennes familj som har det kravet

INGET AV DET DU SKRIVER GÄLLER NU  DE är sten hårda

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta jag har tagit ett par pilsner de här är fake från nån hackare

 Inlagd nyss · Anmäl inlägg

De skrev jag det är fel allt

Du behöver inte ett förstahandskontrakt. Ett andrahandskontrakt som som gäller lång tid funkar lika bra. Giftemål är inget krav från Migrationsverket. Det är nog snarare hennes familj som har det kravet

INGET AV DET DU SKRIVER GÄLLER NU  DE är sten hårda

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev clion:

Ursäkta jag har tagit ett par pilsner de här är fake från nån hackare

 Inlagd nyss · Anmäl inlägg

De skrev jag det är fel allt

Du behöver inte ett förstahandskontrakt. Ett andrahandskontrakt som som gäller lång tid funkar lika bra. Giftemål är inget krav från Migrationsverket. Det är nog snarare hennes familj som har det kravet

INGET AV DET DU SKRIVER GÄLLER NU  DE är sten hårda

Man ska varigt gift i minst 3 år och ha en inkomst och en lägenhet med 1 kontrakt Sen måste man ha pengar och kunna försörja darlingen

Det finns summor på Migr

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
1 timme sedan, skrev clion:

Nu fattar jag nada första hand kontrakt och andra  Jo det är ett krav att man ska varigt gift i 3 år innan man skickar in ansökan

Ni ska också bott tillsammans den tiden, knappast det räcker med att ni träffats en gång för 4-5 år sedan.

41 minuter sedan, skrev clion:

Det jag mest oroar mig för är våran ålders skillnad  42 år Hon bryr sig inte om det utan det är andra saker som är viktiga för henne

 

Skulle nog tro att migrationsverkets handläggare också oroar sig för en åldersskillnad på nära 50 år, de är ju lite konservativa.

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

edvardpop
42 minuter sedan, skrev clion:

Nu blev det lite snurr Så här är det Vi ska vart gifta i minst 3 år jag ska ha en första kontrakt lägenhet  och ha en sån bra lön eller pension så jag kan ta hand om darlingen Det jag mest oroar mig för är våran ålders skillnad  42 år Hon bryr sig inte om det utan det är andra saker som är viktiga för henne Ok jag träffade henne på en Afrikan sait Jag ville träffas på nåt hotell  Då säger hon att hon inte kan träffas så pga att hon bor i kvinnor huset

( oskulder ) Jag var tvungen och prata med hövdingen ( Pappan ) om tillstånd om att gifta mig med Abigail Han frågade ut mig vad jag skulle göra med henne .Jag sa att jag vill ta henne till Sverige låta henne lära sig Svenska sen utbilda sig etc

 

Du borde skriva en självbiografi, clion. Eller inte du förresten. Hör med David Lagerkrans, han som var spökskrivare åt Zlatan.

Hade nog blivit tvungen att köpa den iof sig för jag är rätt tveksam till att biblioteket hade gjort det ;)

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
2 timmar sedan, skrev clion:

Ursäkta jag har tagit ett par pilsner de här är fake från nån hackare

 Inlagd nyss · Anmäl inlägg

De skrev jag det är fel allt

Du behöver inte ett förstahandskontrakt. Ett andrahandskontrakt som som gäller lång tid funkar lika bra. Giftemål är inget krav från Migrationsverket. Det är nog snarare hennes familj som har det kravet

INGET AV DET DU SKRIVER GÄLLER NU  DE är sten hårda

 

Ett par?

Möjligen ett par plattor.

Du är garanterat inte hackad, det är snarare ditt alter ego som tar över och skriver svaren.....

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev clion:

Du behöver inte ett förstahandskontrakt. Ett andrahandskontrakt som som gäller lång tid funkar lika bra. Giftemål är inget krav från Migrationsverket. Det är nog snarare hennes familj som har det kravet

INGET AV DET DU SKRIVER GÄLLER NU  DE är sten hårda

 

Du vet inte vad du pratar om.

Läs detta, tänk till en stund, läs sedan om sidan igen.

Står tydligt att man inte behöver vara gift. Står lika tydligt att bostaden inte behöver vara ett förstahandskontrakt.

 

https://www.migrationsverket.se/Privatpersoner/Flytta-till-nagon-i-Sverige/Planerar-att-gifta-dig-eller-bli-sambo/For-dig-som-ar-anhorig-i-Sverige.html

 

Edit: Jag läste nu att han har blivit hackad 

 

Ändrades av Trident
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Ett par?

Möjligen ett par plattor.

Du är garanterat inte hackad, det är snarare ditt alter ego som tar över och skriver svaren.....

 

Nej nej nej nu har du fel det är ju en Gastric bypass som orsakar självciteringar.... och hackningar av MPR

 

1 minut sedan, skrev Trident:

 

Du vet inte vad du pratar om.

Läs detta, tänk till en stund, läs sedan om sidan igen.

Står tydligt att man inte behöver vara gift. Står lika tydligt att bostaden inte behöver vara ett förstahandskontrakt.

 

https://www.migrationsverket.se/Privatpersoner/Flytta-till-nagon-i-Sverige/Planerar-att-gifta-dig-eller-bli-sambo/For-dig-som-ar-anhorig-i-Sverige.html

 

 

 

ä struntprat tror nog BTT hade skrivit hur det var på en lapp som Clirre såg i en spegelbild på en seven eleven utan eller med stenbord någon stans i Riga eller var det nu var ...

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ni ska också bott tillsammans den tiden, knappast det räcker med att ni träffats en gång för 4-5 år sedan.

 

Skulle nog tro att migrationsverkets handläggare också oroar sig för en åldersskillnad på nära 50 år, de är ju lite konservativa.

 

 

Nä det har jag inte läst om att vi ska ha bott tillsammans [ om du kan skicka den infon vore jag tacksam ] det är ju otroligt svårt och hitta all info .Jag såg ju den infon om 3 år tidigare men hittar den inte nu [ men sånt går att fixa med mutor etc ] sen är det inte 50 år bara 42 :sure:

Det är nåt liknande som i Thailand om du gifter dig med  en oskuld  i Thailand är det jäkligt dyrt .Men i Ghana är det pappan som ger tillstånd .Och jag blev förhörd av pappan innan bröllopet om vad jag hade för plan till henne .Jag sa att jag vill ta henne till Sverige lära sig svenska utbilda sig mm  då  godkännde han giftermålet

Damen som står i mitten på andra kortet är mammans äldsta syster Hon blev mördad av sin gubbe pga att hon godkände giftermålet Abigail blev ju konstig den sista veckan   ingen säng vals alls .När jag kom hem tog det 6 månader innan jag fick reda på det

post-3713-0-44767500-1387967298_thumb.jpg

post-3713-0-53043800-1387967057_thumb.jpg

post-3713-0-63898400-1387766800_thumb.jpg

post-3713-0-97393700-1389614573_thumb.jpg

DSC07668.JPG

Ändrades av clion
feltext
Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev clion:

[ men sånt går att fixa med mutor etc ]

 

Tänkte du muta migrationsverk?

 

Eller någon afrikabambata, vad skulle det hjälpa... Tänkte du förfalska resestämplar i ditt pass också....

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Enis:

 

Nej nej nej nu har du fel det är ju en Gastric bypass som orsakar självciteringar.... och hackningar av MPR

 

 

 

ä struntprat tror nog BTT hade skrivit hur det var på en lapp som Clirre såg i en spegelbild på en seven eleven utan eller med stenbord någon stans i Riga eller var det nu var ...

 

 

/Enis

Jag har skannat pc inga troll här inte .Bara Enis Penis som tjackar sig

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Enis:

 

Tänkte du muta migrationsverk?

 

Eller någon afrikabambata, vad skulle det hjälpa... Tänkte du förfalska resestämplar i ditt pass också....

 

 

/Enis

Har du vart på Röd vinet

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lungt Enis du är välkommen på V träffen 2018 då hopas jag ha henne här

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Enis:

 

Tänkte du muta migrationsverk?

 

Eller någon afrikabambata, vad skulle det hjälpa... Tänkte du förfalska resestämplar i ditt pass också....

 

 

/Enis

Ghanas migra kan mutas :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...