lk2 Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Dagens tjej jobbar som servitris på ett kultur evenemang som i dag besöktes. Jag tycker hon är så fin, och trevlig var hon dessutom så hon är värd ett par bilder till. Kulturen kanske kommer i en annan tråd. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Några bilder på min lilla Ann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Blir några selfies på tjejen [emoji17] [emoji17] [emoji17] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Satt (via Internet som är så jäkla dumt tydligen) och snackade med Kambodja... Skall vänta på mig på flygplatsen, tja värre öden har jag väl gått tillmötes. Tog nåt kort på henne via skype... Video call snapshot 2.png Video call snapshot 3.png Fan vet om jag inte bryter min egen regel med +/- 10 år men... hon är nära nån av gränserna i alla fall. Jobbar på en restaurang, men jag blev aldrig klok på var... Baang lät det som, finns inte som jag kan hitta. Hyfsad Engelska men slarvigt uttal, så det är lite pyssligt att hänga med i konversationerna. Får nog bestämma mig snart, kan fan inte ha 2... Dessutom vet dom om varann... Vilken soppa jag sitter i, men... Jag gav mig fan på att inte ljuga så då får jag ta gnatet åxå. Häradshingst!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Hoppas att hon vet om att du lägger ut "allt" på MPR Varför det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Tack Nok att jag har den lyckan att få vara med dig. Du betyder allt för mig. Underbara kvinna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Här är vi på Koh Tao och har det gott. Mys och pys hela dagarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Lite spel på Nid bar får vi väl inte glömma bort när vi ändå är här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Hoppas att hon vet om att du lägger ut "allt" på MPR Nja lägger ju inte upp allt för då hade du fått en shock [emoji6] Ja då hon vet att jag lägger upp bilder på henne Så va inte.orolig [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Från det kinesiska nyårsfirandet i Chaiyaphum. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Frukostvärdinna där jag avnjöt min frukost i morse. En till som ville vara med på bild, jobbade med stekning av pannkakor. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Blir ett par stycken. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Min fru på Phung Pen Guesthouse Khansanaburi.Febuari 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Sekretrare alt. servitör på en liten ny års fest idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Tack. Lägg gärna upp fler bilder. Du har en riktigt vacker tirak. "BrorDuktig" har sagt sitt, så fortsätt du lägg upp dina bilder glimten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Lilla Frugan med storasyster tidigt 70-tal. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Tjejen från samma ställe där lill kurre avnjöt sin frukost. The Fifth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Barnbarn nyårsklädd Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Staffen på comedy pub, fina! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Khan henne har man fått serverat på porslinstallrik......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Khan henne har man fått serverat på porslinstallrik... Räcker det inte att posta samma bild en gång???? "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Ännu en bra dag "Bror bob"? Mycket jobb just nu, surfar runt på diverse forum och kollar folks bilder för att se om de har fått ok att lägga ut dem, tyvärr har reaktionen mest varit “skit du i det gubbjävel, sköt du ditt så sköter jag mitt" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Räcker det inte att posta samma bild en gång? :huh: Detta är en bildtråd inte en klagotråd /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Räcker det inte att posta samma bild en gång? Det gör det ej, utan det är en funktion på kameran som gör att det blir så när man tar ett färg bild.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Håller med. Nu får du ge dig Maitan. Ge dig själv.......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu