måne Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Var lite försiktig med svamparna som växer på gräs. Vissa av dom fixar take-off utan vare sej security check eller boarding... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skojsvamp Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skojsvamp Ja typ men passa dej för flight security.. Ja du vet avgasskatter å landningstillstånd å sånt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 IMG_20141017_175116.jpg En blöt fru på stranden gillar jag...55555 Herrejevvlar! Håll i den hårt! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Trenden bland thaitjejer att förstora ögonen på bilder fortsätter, Annie är supernöjd med funktionen på sin Samsung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 18, 2014 Dela Inlagd Oktober 18, 2014 Dagens frukostkassörska. Apotekstjejer. Eftersom apotekstjejerna är två till antal får det bli en bild till av dem. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 18, 2014 Dela Inlagd Oktober 18, 2014 IMG_20141017_175116.jpg En blöt fru på stranden gillar jag...55555 En våt kvinna är alltid trevligt.. Spelar ingen roll om det är på stranden eller ngn annanstans... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 18, 2014 Dela Inlagd Oktober 18, 2014 En våt kvinna är alltid trevligt.. Spelar ingen roll om det är på stranden eller ngn annanstans... Fast det är inget vidare om det är någon annanstans om man själv är på stranden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuppari Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 Gratulerar xet som har födelsedag idag. Skål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 2 av alla gulliga systrar pa sjukan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 22, 2014 Dela Inlagd Oktober 22, 2014 För ca 2 månader sedan, varmt å skönt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 22, 2014 Dela Inlagd Oktober 22, 2014 För ca 2 månader sedan, varmt å skönt! Mer en Ferrari än en Audi! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd Oktober 22, 2014 Dela Inlagd Oktober 22, 2014 Trenden bland thaitjejer att förstora ögonen på bilder fortsätter, Annie är supernöjd med funktionen på sin Samsung 10736068_10204192913895696_1866470581_n.jpg Tja om man vill se ut som tjackpundat så, lär dom funktionen som gör att hyn ser ljusare ut så blir det helt komplett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Jag lyfter tråden med ett par bilder av dagens risdrycks servitris. En till av rusdrycks servitrisen. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Jag lyfter tråden med ett par bilder av dagens risdrycks servitris. DSCN4245.JPG En till av rusdrycks servitrisen. Hmmmmmm,,,han eller hon? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Första träffen m,ed "Robert"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 (ändrad) Hmmmmmm,,,han eller hon? Struntar i det så länge man får öl... Men han/honnar brukar vara snyggare. Det är ju det som är lite lurigt. Stora bröst, lagom längd (dvs inte thai-kort), sexigt klädd och ganska framfusig - då blir jag misstänksam i alla fall. Men, jag får aldrig 100% rätt när jag gissar. Ändrades Oktober 24, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Struntar i det så länge man får öl... Men han/honnar brukar vara snyggare. Det är ju det som är lite lurigt. Stora bröst, lagom längd (dvs inte thai-kort), sexigt klädd och ganska framfusig - då blir jag misstänksam i alla fall. Men, jag får aldrig 100% rätt när jag gissar. Korrekt, jag går inte in för att könsbestämma servitriserna. Huvudsaken jag får in vad jag beställer. Man vet ju aldrig, men rösten lät i alla fall feminin. Jag tror inte det var en Svarte Petter. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 IMG_20141016_144411.jpg Frugan i korridoren på view talay innan en utekväll i pattis och jomtien. Känner igen den korridoren, men en annan dam istället... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Känner igen den korridoren, men en annan dam istället... 2011-10-02 03.42.06.jpg Stenbords experter har man hört talas om, men "korridor" experter var nått nytt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Nu är det Halloweentider och barnen klär ut sig som spöken och trollpackor. Vi hjälpte till att spöka ut lite barn, här ett exempel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Ett par bilder på Biby inför Halloween-disco igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Här har Biby gjort egen ansiktsmålning kring ögonen, inför Halloween-discot. Bilden är tagen med min nya Canon EOS 700D, som jag försöker lära mig att använda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Kan och Biby i Riga idag. Vi är på väg till Prag, men valde ett flyg som gick via Riga, med en övernattning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Snart måste du och Kan ladda hagelsprutan med salt. Hon växer fort eran vackra dotter men lika vacker som mamma blir svårt att bli. Pappa har hon redan gått om. PS. bara mellan oss, jag tror hon blir ännu snyggare än mamma om några år. (säg inte det till Kan ) PS2: Gillar bilder när ni är ute och flanerar. En fråga, du verkar inte dricka så mycket på era resor. Gillar du inte att bli full eller tänker du på familjen? Jag måste själv försöka att ta några vita veckor då och då men om jag reser så kommer det att slinka ner någon öl (10-15 st.) när lusten faller på. Typ 5 dagar av 7. Ni verkar passa superbra ihop, man ser det i era ögon när man ser era bilder. Ta vara på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2014 Dela Inlagd Oktober 27, 2014 (ändrad) Dagens tjej/tant blir en länk till en tjej på 67 bast http://www.finkammat.se/finkammat/media/8825023 Ändrades Oktober 27, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu