gst Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Dagens tjej hela dan får bli denna tjej som fyller 17 idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Stort Grattis till Jittra Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Vi ses om 8 dagar. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Dagens tjej hela dan får bli denna tjej som fyller 17 idag Jittra01.jpg 105.jpg Jittra.jpg Grattis Jittra önskar svärfar och svärmor Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Grattis Jittra önskar svärfar och svärmor Kommer svärsonen med på båtresan ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Ja jäklar va de växer,,,,,,den tjejen får du snart sätta taggtråd kring Grattis Jittra!!!! En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Kortaste "minsta största" orsaken för att det tar lång tid för att åka ned till Gottland å förlusta sig på Scandinavian å bada i Andaman...5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Kommer svärsonen med på båtresan ? Tyvärr,han har för mycket med skolan nu och så får han ju chansen till FF och det minns du väl?Ett sånt läge missar inte en 17-åring Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Dagens tjej hela dan får bli denna tjej som fyller 17 idag Jittra01.jpg 105.jpg Jittra.jpg Grattis till Jittra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Ja jäklar va de växer,,,,,,den tjejen får du snart sätta taggtråd kring Grattis Jittra!!!! Ja åren går fort när man tänker tillbaka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Dagens tjej(er) får bli mitt fadderbarn Rachana (t h) och hennes syster (mitten) samt kompis. Alla bor de i Nepal. Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Ja åren går fort när man tänker tillbaka Phat02.jpg 003.jpg På frun verkar åren stå stilla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 Olga [emoji8] Och en annan darling[emoji12] [emoji1] Ammi från Gambia[emoji9] [emoji15] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 Olga [emoji8] DSCN47589.jpgDSCN47586.jpgDSCN32129-2.jpgDSCN32138-3.jpg Och en annan darling[emoji12] [emoji1] janet2222.jpghansa-2.jpg Ammi från Gambia[emoji9] [emoji15] image-487c0efb976ae09a11b26789f2b780d3e0092308b613389fabf3ddb2cbede110-V.jpgimage-d73280f9e08aacac7421e35dd97d1001ef8cc1a0c1cde5eb2ed512ff9c59edec-V.jpg Norpar du clions brudar... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 Norpar du clions brudar... Han e Clirres tvilling sa att saga! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 Han e Clirres tvilling sa att saga! Nää Clirres farsa Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 Olga [emoj i8] DSCN47589.jpgDSCN47586.jpgDSCN32129-2.jpgDSCN32138-3.jpg Och en annan darling[emoji12] [emoji1] janet2222.jpghansa-2.jpg Ammi från Gambia[emoji9] [emoji15] image-487c0efb976ae09a11b26789f2b780d3e0092308b613389fabf3ddb2cbede110-V.jpgimage-d73280f9e08aacac7421e35dd97d1001ef8cc1a0c1cde5eb2ed512ff9c59edec-V.jpg Har du hittat dessa bilder på www.scam.com eller? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Olga [emoji8] DSCN47589.jpgDSCN47586.jpgDSCN32129-2.jpgDSCN32138-3.jpg Och en annan darling[emoji12] [emoji1] janet2222.jpghansa-2.jpg Ammi från Gambia[emoji9] [emoji15] image-487c0efb976ae09a11b26789f2b780d3e0092308b613389fabf3ddb2cbede110-V.jpgimage-d73280f9e08aacac7421e35dd97d1001ef8cc1a0c1cde5eb2ed512ff9c59edec-V.jpg Angående henne som heter? OLGA, för ett halv år sedan hette hon Caterina och var från Astana i Ryssland. Fick en himla massa mail från henne trots att jag har inte svarat på ett enda. till slut ville hon hälsa på mig "i mitt land" utan ens veta var jag bodde och vill ha 500 € insatta på hennes bankkonto som låg tror jag i Holland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Har du hittat dessa bilder på www.scam.com eller? Hemligt. Ha Ha nä x dayts heter saiten Olga chattats det med varje dag. Ännu ska Besökas i vinter. Är flytthjälpens syster Blondinen var en scamm. Nigerianr Så den har jag lagt ner När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Hemligt. Ha Ha nä x dayts heter saiten Olga chattats det med varje dag. Ännu ska Besökas i vinter. Är flytthjälpens syster Blondinen var en scamm. Nigerianr Så den har jag lagt ner Ok, de flesta av bilderna är kända scam, pröva o googla de bilder du får. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 (ändrad) Ok, de flesta av bilderna är kända scam, pröva o googla de bilder du får.En länk tack det är Olga som jag är nyfiken på Blondinen är redan avslöjad. Nog för att jag är starkt misstänksam ang Olga Såna pics tar man inte med en lågbuddget Kamera Men snygga är dom i alla fall. Ändrades September 5, 2014 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 En länk tack det är Olga som jag är nyfiken på Blondinen är redan avslöjad. Nog för att jag är starkt misstänksam ang Olga Såna pics tar man inte med en lågbuddget Kamera Men snygga är dom i alla fall. http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-photography-beautiful-dog-portrait-head-rhodesian-ridgeback-hound-male-standing-front-blur-natural-background-image33432887 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 (ändrad) En länk tack det är Olga som jag är nyfiken på Blondinen är redan avslöjad. Nog för att jag är starkt misstänksam ang Olga Såna pics tar man inte med en lågbuddget Kamera Men snygga är dom i alla fall.En annan sait som jag kommer in på heter Sex dait nu kostar det ju pengar att svara Och det gör jag inte Har vart med ett tag och det som jag undrar över är att så många unga Svenska tjejer skickar kyssar och förslag Nu svarar jag ju inte pga av att saiten vill ha betalt. Men unga tjejer på 25 upp Till 30 är intresserade av en 65 åring med 5 barn Ändrades September 5, 2014 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Men unga tjejer på 25 upp Till 30 är intresserade av en 65 åring med 5 barn Tror du på det själv, det som är för bra för att vara sant är oftast just så. Det är bla autosvar som genereras med syftet att du just ska betala dig in på de sidorna. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Tror du på det själv, det som är för bra för att vara sant är oftast just så. Det är bla autosvar som genereras med syftet att du just ska betala dig in på de sidorna. Och det gör jag inte Men har hört att det finns nåt program Som känner igen ansikten någon som vet??? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu