Guest Fredman Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Frugans syster 61 år ska gifta sig for 3;dje gången, sinsod 10 000 Baht, snacka om lättlurade gubbar i Isaan. 005.JPG Hon såg ju inte direkt glad ut för det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Hon såg ju inte direkt glad ut för det! Hon hinner väl bli glad, de ska gifta sig på Måndag. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Hon hinner väl bli glad, de ska gifta sig på Måndag. Måndagsexemplar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 I dagarna är det 6 år sedan vi träffades. Tiden går. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Hon hinner väl bli glad, de ska gifta sig på Måndag. Ja det får man hoppas. Jag kom på en fråga, lever hennes föräldrar om inte vem får sinsoden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Alma i Pagsanjan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Jippie! Nu har jag och frugan blivit farföräldrar till dagens tjej!! Föddes 06.00 på Nong Khais sjukhus 27 aug. 2900 g frisk och kry! Tyvärr inga foton ännu. ps. jag blev plastfarfar ds. Här är första bilden!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Fru kantarell i svampköket Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Alma i Pagsanjan Flappebrudar och vattenfall... Vi brukade skämta om att kompisens tjej, Giggi, ( i gul tröja ),hade sånt underbett att hon riskerade att drunkna i duschen... Och det var med nöd och näppe hon överlevde ett vattenfall... Även min kvinna vid detta tillfälle, var sugen på lite svalkande bad... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Ja det får man hoppas. Jag kom på en fråga, lever hennes föräldrar om inte vem får sinsoden? Nej foräldrarna är doda, inte vet jag vad de gor med sinsoden, det var vad frugan berättade for mig att det var 10 000 baht, de får väl gora som faranger ge sinsoden till någon bror eller syster. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Nej foräldrarna är doda, inte vet jag vad de gor med sinsoden, det var vad frugan berättade for mig att det var 10 000 baht, de får väl gora som faranger ge sinsoden till någon bror eller syster. Bruden behåller naturligtvis sinsoden själv.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Bruden behåller naturligtvis sinsoden själv.. Tror jag också. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Dagens tjej jobbar inte på banken i bakgrunden. Ingen hejd på hur många bilder hon ville jag skulle ta, en till får det bli. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Dagens tjej jobbar inte på banken i bakgrunden. DSCN3372.JPG DSCN3375.JPG Ingen hejd på hur många bilder hon ville jag skulle ta, en till får det bli. DSCN3370.JPG Vill ju ha en farang typ,,,,! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Vill ju ha en farang typ,,,,! Ingen aning IFA, Jag har inte frågat, men som jag brukar säga: många är nog ute efter en guldkalv. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Ingen aning IFA, Jag har inte frågat, men som jag brukar säga: många är nog ute efter en guldkalv. Ja och dom måste avverka en hel hög av skitstövlar innan dom eventuellt hittar en lill_kurre... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Dagens tjej jobbar inte på banken i bakgrunden. DSCN3372.JPG DSCN3375.JPG Ingen hejd på hur många bilder hon ville jag skulle ta, en till får det bli. DSCN3370.JPG En riktigt Nice Donna! Hade jag inte fullt här hemma redan så... //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Min favorit bartender på lokala thai restaurangen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Princessan med sin mosters unge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2014 Dela Inlagd Augusti 31, 2014 Khan och MR. Ling som ber innan hemresan ikväll..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd September 1, 2014 Dela Inlagd September 1, 2014 Dagens tjejer får bli några av dem som jag träffade i dag. Alltid lika glada att posera för lill_kurre. Först hon som tog hand om mina fötter, riktigt trevlig Isaan tjej. En till av henne. Och så till tjejen som serverade mig min lunch, också hon från Isaan. Om jag minns rätt figurerade hon i denna tråd för några dagar sedan, hoppas inte Ragson tar illa vid sig pga. samma tjej så nära inpå?? Hon var riktigt till sig i dag så det får bli ett par bilder till. Här gör hon allt för att få bysten att framträda i ljuvlig dager?? En till. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Dagens tjej får bli denna donna anno 1941. Hittade en gammal tidning med denna annons. Måste betyda att helkroppstvätt var max brukligt var tredje dag, om man ville vara fräsch! Dom gjorde bra deo på den tiden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 (ändrad) Dagens tjej får bli denna donna anno 1941. Hittade en gammal tidning med denna annons. Måste betyda att helkroppstvätt var max brukligt var tredje dag, om man ville vara fräsch! Dom gjorde bra deo på den tiden! Bada annat än jul och midsommar är ju att slösa på vatten. Lite kul namn, Odo-ro-no skall det anspela på Odör oh no eller vad... Var herr Baa såndär PR-människa tidigare Kanske åäö fungerar alldeles utmärkt, men vanan sitter i. Och jag ber i förväg om ursäkt till Baa, Sakeo och andra som inte hittar bokstäver med ringar och prickar på sina tangentbord. Ändrades September 2, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 (ändrad) Dagens tjej hela dan får bli denna tjej som fyller 17 idag Ändrades September 2, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu